Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Starostwa Powiatowego w Chełmie

Starostwo Powiatowe w Chełmie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, Plac Niepodległości 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5627501 , fax. 082 5627510
  • Data zamieszczenia: 2009-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Chełmie
    Plac Niepodległości 1 1
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5627501, fax. 082 5627510
    REGON: 11020011300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Starostwa Powiatowego w Chełmie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego, rok produkcji 2009 dla Starostwa Powiatowego w Chełmie o n/w parametrach technicznych: Nadwozie i wymiary: nadwozie: typu kombi lub hatchback 5-drzwiowy, lakier metalizowany, kolor do wyboru przez Zamawiającego, długość: minimum 4400 mm, wysokość: minimum 1450 mm, szerokość: minimum 1700 mm, rozstaw osi: minimum 2600 mm, pojemność bagażnika ze złożoną osłoną części bagażowej: minimum 450 l, całkowita pojemność bagażowa: minimum 1500 l, pojemność zbiornika paliwa: minimum 50 l, Charakterystyka silnika i napędu: silnik: wysokoprężny, rodzaj paliwa: olej napędowy, maksymalna moc silnika: minimum 140 KM, pojemność silnika: maksimum 1999 cm3, skrzynia biegów: manualna 6 biegowa, Osiągi: zużycie paliwa w cyklu mieszanym: maksymalnie 6 l/100 km, Przyspieszenie 0-100 km/h: minimum 11 sekund, Bezpieczeństwo: minimum dwie poduszki powietrzne czołowe dla kierowcy i pasażera, minimum dwie poduszki powietrzne boczne, ABS - system zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania, ESP - system stabilizacji toru jazdy, regulacja kolumny kierownicy w dwóch płaszczyznach, przednie lampy przeciwmgielne, immobiliser, autoalarm, Komfort elektrycznie sterowane szyby minimum przednich drzwi, wspomaganie układu kierowniczego, radioodtwarzacz CD, zdalne sterowanie centralnym zamkiem, składana oraz dzielona tylna kanapa, elektrycznie regulowane oraz podgrzewane lusterka, klimatyzacja minimum manualna. 2. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia na okres: - podzespoły mechaniczne: minimum 36 miesięcy lub 150 tys. km, - perforacja blach nadwozia: minimum 72 miesiące licząc od daty odbioru samochodu 3. Samochód musi posiadać homologację Ministerstwa Infrastruktury RP. 4. Wyposażenie samochodu musi być zgodne z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia z dnia 31 grudnia 2002 r. (Dz.U. 2003 Nr 32, poz. 262 z późn zm.) 5.KOD CPV - 34110000-1- samochody osobowe Wykonawca załącza do oferty opis parametrów oferowanego samochodu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamówienie nie wymaga wniesienia wadium, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1, oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1, 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne. Dopuszcza się możliwość złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy. W przypadku złożenia oferty wspólnej każdy z wykonawców musi oddzielnie udokumentować spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4    ustawy. Wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Wykonawcy mogą spełniać    wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają    pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia    publicznego. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie VI SIWZ, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, spełnienia warunków określonych w rozdz. V wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1.Oświadczenie, że: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne. Oświadczenie to należy złożyć według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (na każdej zapisanej stronie) przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, zgodnie z treścią dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.chelm.pl/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach