Przetargi.pl
Sprzedaż i dostawa leków na indywidualne recepty dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Czarnem

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 77-330 Czarne, ul. Zamkowa 19
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8332062 lub 8332061 , fax. 059 8332879
  • Data zamieszczenia: 2010-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    ul. Zamkowa 19 19
    77-330 Czarne, woj. pomorskie
    tel. 059 8332062 lub 8332061, fax. 059 8332879
    REGON: 00029356800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatczluchowski.org.pl zakładka jednostki organizacyjne Dom Pomocy Społecznej w Czarnem
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: opieka społeczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzedaż i dostawa leków na indywidualne recepty dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Czarnem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Sprzedaż i dostawa leków dla Domu Pomocy Społecznej w Czarnem zgodnie z załącznikiem nr 4 Formularz cenowy stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi: antybiotyki, szczepionki, leki podstawowe stosowane w medycynie leczniczej, psychotropowe, odurzające, przeciwdepresyjne 2. Wykonawca zobowiążę się do odbioru wystawionych recept i realizacji zapotrzebowania zamawiającego w ciągu 24 godzin od momentu powiadomienia. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji recept cito w ciągu 1 godziny od momentu powiadomienia przez zamawiającego. 3. Termin dostawy oraz jej rodzaj uzgadniany będzie przez zamawiającego drogą pisemną lub faxem. Terminy dostaw dotyczą dni pracy oraz dni wolnych od pracy. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do stosowania na rynku polskim i posiadać świadectwa rejestracji Ministerstwa Zdrowia. 4. Wykonawca proponuje zamiennik handlowy w przypadku braku możliwości dostarczenia leku wymienionego w formularzu cenowym. 5. W okresie trwania umowy Wykonawca może zaproponować lek zastępczy w przypadku braku zamawianego preparatu, z zastrzeżeniem że: lek zastępczy jest rozwiązaniem opcjonalnym i ma na celu zapewnienie Zamawiającemu ciągłości dostaw leków niezbędnych do leczenia pacjentów, a Wykonawcy osiągniecie spodziewanego zysku z tytułu realizacji umowy, także w przypadku wycofania danego preparatu z rynku lub wstrzymania jego produkcji. W wyniku zaistnienia sytuacji, o której mowa powyżej, Wykonawca zaoferuje lek zamienny po cenie rynkowej. Jeżeli zaoferowana cena preparatu zastępczego przewyższa cenę leku ofertowego, Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zakupu leku zastępczego. 6. Odbiór recept oraz dostawa przedmiotu zamówienia będzie następowała transportem Wykonawcy i na koszt Wykonawcy. 7. Wykonawca zobowiąże się do dostarczania leków robionych, zgodnie z potrzebami wynikającymi z decyzji lekarza i złożonego zapotrzebowania. 8. Na fakturze za dostarczone leki refundowane Wykonawca dokona podziału ceny na tą część, którą płaci mieszkaniec Domu Pomocy Społecznej i tą część, którą płaci Dom Pomocy Społecznej. 9. Faktury za leki i inne wyroby będą wystawianie dwa razy w miesiącu na podstawie zrealizowanych recept i złożonych pisemnych zapotrzebowań przez Zamawiającego. 10. Okres płatności 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury. 11. Zamawiający wymaga stałości cen przez cały okres trwania umowy (12 miesięcy) z zastrzeżeniem art. 5 wzoru umowy. 12. Podwyższenie cen umownych nie może nastąpić w okresie krótszym niż 3 miesiące od podpisania umowy. Dostawca o zmianie cen na wyższe winien powiadomić zamawiającego pisemnie z minimum 7 dniowym wyprzedzeniem wraz z uzasadnieniem dokonanych podwyżek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatczluchowski.org.pl/zakładka jednostki organizacyjne Dom Pomocy Społecznej w Czarnym
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach