Przetargi.pl
SPRZEDAŻ I DOSTARCZENIE GRUZU BUDOWLANEGO BETONOWEGO W ILOŚCI 1000 TON

Gmina Łubianka ogłasza przetarg

  • Adres: 87-152 Łubianka, Al. Jana Pawła II 8
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 056 6788217
  • Data zamieszczenia: 2009-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łubianka
    Al. Jana Pawła II 8 8
    87-152 Łubianka
    tel. 056 6788217
    REGON: 00053975600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubianka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SPRZEDAŻ I DOSTARCZENIE GRUZU BUDOWLANEGO BETONOWEGO W ILOŚCI 1000 TON
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: - sprzedaż i dostarczenie gruzu budowlanego betonowego frakcji 0-60 mm w ilości 1000 t - przewidziana ilość gruzu do dostarczenia to 1000 ton, - zawartość poszczególnych frakcji w gruzie budowlanym betonowym musi mieścić się w następujących przedziałach:-0 - 10 mm zawartość do 15%,-10 - 30 mm zawartość do 40%,-30 - 60 mm zawartość do 45%, - gruz budowlany betonowy musi być jednorodny wolny od zanieczyszczeń obcych i bez domieszek gliny, gruntu itp. - zamówienie będzie sukcesywnie realizowane do dnia 30.09.2009 r. zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem, - rozładunek odbywał się będzie bezpośrednio na drogi według wskazań Zamawiającego, - wykonawca pokrywa koszty zakupu, dostawy i rozładunku gruzu budowlanego betonowego. - gruz budowlany betonowy musi być wolny od wszelkich zanieczyszczeń, które uniemożliwiały by wykorzystanie go jako nawierzchnię na drogach publicznych. - gruz budowlany betonowy musi być wolny od wszelkich zanieczyszczeń i substancji, które mogły by w jakikolwiek sposób negatywnie wpłynąć na środowisko naturalne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127301
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przetargowego
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potępiał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych oświadczeń i dokumentów lub nie spełnili innych wymagań określonych w ustawie specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w ogłoszeniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. oświadczenie na załączniku nr 1 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, 1.2. aktualny dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (wypis z rejestru prowadzonego przez sąd lub wypis z ewidencji działalności gospodarczej), 1.3. formularz cenowy na załączniku nr 2, 1.4. zezwolenie do przewozu materiałów objętych zamówieniem. 1.5. referencje z realizacji zadań o porównywalnym charakterze (z ostatnich 3 lat w tym na dostawy gruzu).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubianka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach