Przetargi.pl
POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA NA TERENIE GMINY ŁUBIANKA POPRZEZ BUDOWĘ CIĄGÓW PIESZO - ROWEROWYCH

Gmina Łubianka ogłasza przetarg

  • Adres: 87-152 Łubianka, Al. Jana Pawła II 8
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 056 6788217
  • Data zamieszczenia: 2009-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łubianka
    Al. Jana Pawła II 8 8
    87-152 Łubianka
    tel. 056 6788217
    REGON: 00053975600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubianka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA NA TERENIE GMINY ŁUBIANKA POPRZEZ BUDOWĘ CIĄGÓW PIESZO - ROWEROWYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ciągów pieszo-rowerowych na długości 1,66 km i powierzchni 4.029 m2 zgodnie z niżej podanym przedmiarem robót dla poszczególnych części zamówienia: 1.1. budowa ciągu pieszo-rowerowego wraz z zatoką autobusową przy drodze powiatowej nr 2005 Łubianka - Czarne Błota (ul. Zamkowa) w miejscowości Łubianka - część I zamówienia. 1.2. budowa ciągu pieszo-rowerowego wraz z zatokami autobusowymi przy drodze powiatowej nr 2019 Chełmża - Pigża (ul. szkolna) w miejscowości Pigża - cześć II zamówienia. 2. Do przygotowania kosztorysów ofertowych należy wykorzystać przedmiary robót zamieszczone w pkt 1.1 - 1.2 SWIZ zawierające wielkości, które należy wykorzystać przy przygotowaniu kosztorysów ofertowych. Do kosztorysów ofertowych należy dołączyć zestawienie materiałów, sprzętu oraz robocizny z podaniem cen jednostkowych. 2.1. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z wytycznymi określonymi w niniejszej specyfikacji (umowie), dokumentacją projektową, z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, p. poż. oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Interpretację zapisów należy dokonywać zgodnie z wyżej przedstawioną w kolejnością. 2.2. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w niniejszej specyfikacji i dokumentacji projektowej oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Materiały budowlane muszą spełniać wymogi Polskiej Normy oraz stosownych przepisów szczegółowych odnośnie wyrobów budowlanych. 2.3. Zamawiający uzna zamówienie za wykonane, jeżeli przedmiot zamówienia będzie odebrany bez usterek i będzie spełniał warunki jego przeznaczenia. 2.4. Wykonawca będzie odpowiedzialny za oznakowanie i zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty. 2.5. Wykonawca ubezpieczy teren budowy z tytułu szkód i od odpowiedzialności cywilnej. 2.6. Wszystkie prace rozliczone zostaną na podstawie kosztorysów powykonawczych uwzględniających rzeczywisty zakres wykonanych prac z uwzględnieniem cen zaoferowanych w kosztorysie ofertowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien wnieść wadium w kwocie 16.000,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy złotych) do dnia 25.09.2009 r. do godz. 930. w tym: I cześć zamówienia - wadium w wysokości - 6.000 zł, II część zamówienia - wadium w wysokości - 10.000,00 zł2. W zależności od woli Wykonawcy, wadium może być wniesione w: 2.1. pieniądzu na konto Zamawiającego: 60951100002003002149020001 (za datę wniesienia wadium w pieniądzu liczy się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego), 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 2.3. gwarancjach bankowych, 2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.4. poręczeniach udzielanych oraz podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, 2.5. pieniądzu w kasie Zamawiającego 3. Zamawiający dokona zwrotu wadium: 3.1. niezwłocznie po upływie terminu związania ofertą, 3.2. niezwłocznie po zawarciu umowy i wniesieniu przez Wykonawcę wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3.3. niezwłocznie po unieważnieniu przetargu, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 4.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: 4.3.1. który wycofał ofertę przed upływem terminu składnia ofert, 4.3.2. który został wykluczony z postępowania, 4.3.3. którego oferta została dorzucona. 5. Oferent, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli:5.1. odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,5.2. odmówi wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy,5.3. zawarcie umowy stanie się niemożliwe z winy Wykonawcy,5.4. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6. Wykonawca, który nie w niesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalna formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potępiał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych oświadczeń i dokumentów lub nie spełnili innych wymagań określonych w ustawie specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w ogłoszeniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. oświadczenie na załączniku nr 1 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.1.2. aktualny dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (wypis z rejestru prowadzonego przez sąd lub wypis z ewidencji działalności gospodarczej). 1.3. kosztorysy ofertowe szczegółowe dla poszczególnych dróg z podaniem cen jednostkowych. 1.4. wykaz wykonanych robót budowlanych z referencjami minimum trzy referencje z okresu ostatnich 5 lat z realizacji zamówień o podobnym zakresie i charakterze. 1.5. harmonogram realizacji zadania. 1.6. wykaz pracowników, którzy będą uczestniczyli w realizacji zamówienia z podaniem kwalifikacji.1.7. wykaz narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca.1.8. zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na Ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.9. sprawozdanie finansowe albo jego część, jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego częścią, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres. 1.10. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków inansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.11. umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców prowadzona jest w formie spółki cywilnej. 1.12. kserokopię dowodu wniesienia wadium. 1.13. polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. W przypadku, gdy Wykonawca w miejsce któregoś z dokumentów, o których mowa w pkt. 1.1. - 1.16. niniejszej specyfikacji dostarczy jego kopię, kopia ta powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubianka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach