Przetargi.pl
Sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług jej dystrybucji dla potrzeb Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź - Górna

Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Górna ogłasza przetarg

  • Adres: 93-578 Łódź, ul. Wróblewskiego 10
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 25 88 100 , fax. 042 25 88 105
  • Data zamieszczenia: 2009-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Górna
    ul. Wróblewskiego 10 10
    93-578 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 25 88 100, fax. 042 25 88 105
    REGON: 47052020900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1usgorna.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług jej dystrybucji dla potrzeb Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź - Górna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług jej dystrybucji dla potrzeb Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź - Górna z siedzibą w Łodzi przy ul. Wróblewskiego 10. Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług jej dystrybucji odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze Standardami Obsługi Odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. Nr 93, poz. 623 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest posiadać umowę na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego - PGE Dystrybucja Łódź Sp. z o. o. - do którego sieci podłączone są budynki Zamawiającego. Zamawiający udziela zamówienia na usługę kompleksową w rozumieniu art. 3 ust. 30 ustawy Prawo energetyczne, realizowaną na podstawie umowy kompleksowej, o której mowa w art. 5 ust. 3 tej ustawy. Podstawowe dane o przedmiocie zamówienia: 1. Do rozliczania energii elektrycznej są dwa układy pomiarowo - rozliczeniowe. 2. Dane dotyczące układu pomiarowego: a) dwa liczniki energii czynnej pracującej w układzie półśrednim, b) przekładniki prądowe 150/5 A, 400/5 A 3. Miejsce przyłączenia do sieci - złącze kablowe ZK-3b 4. Ilość przyłączy (kabli zasilających) - 2 przyłącza YAKY 4X 120 mm2 YAKY 4X 120 mm2 5. Moc umowna: a) przyłącza podstawowego - 160 kW b) przyłącza rezerwowego - 60 kW. 6. Grupa przyłączeniowa - IV, grupa taryfowa - C21. 7. Napięcie zasilające - 400/230 8. Średnie zużycie energii miesięczne (w okresie od 01.01.2006r. do 31.07.2009r.) - 27034 kWh. 9. Średnia wartość mocy pobieranej - 125 kW. 10. Przewidywane zakupy energii elektrycznej w okresie realizacji zamówienia tj. od dnia 01.01.2010r. do dnia 31.12.2010r. mogą wynieść: a) dla przyłącza podstawowego - 324408 kWh, b) dla przyłącza rezerwowego - 2000 kWh. Przed złożeniem oferty można zapoznać się z istniejącą dokumentacją w siedzibie Zamawiającego w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 15.00 po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z przedstawicielem Zamawiającego (kontakt telefoniczny: rozdział VIII pkt 2 niniejszej SIWZ). Wartość zamówienia poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, czyli: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie poprzez weryfikację złożonych dokumentów zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy: a) oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 (załącznik nr 2 do SIWZ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, d) oświadczenie o posiadaniu aktualnej umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, do którego sieci podłączone są budynki Zamawiającego (załącznik nr 3 do SIWZ), d) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), e) istotne dla stron postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego zaakceptowane poprzez podpisanie przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy (załącznik nr 4 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1usgorna.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach