Przetargi.pl
Sprzedaż drzew przydrożnych na pniu

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 66-300 Międzyrzecz, ul. Słoneczna 24
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7421988, 7422494 , fax. 95 7421988, 7422494
  • Data zamieszczenia: 2013-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Słoneczna 24 24
    66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
    tel. 95 7421988, 7422494, fax. 95 7421988, 7422494
    REGON: 21046697700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miedzyrzecz.zdp.bip.net.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzedaż drzew przydrożnych na pniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sprzedaż drewna na pniu - drzewa zlokalizowane w pasie dróg powiatowych: - Nr 1331F Pszczew - Rybojady - Trzciel. 2. Lokalizacja: - DP Nr 1331F relacji Pszczew - Rybojady - Trzciel: 1) dz. Nr 213 msc. Świdwowiec: 135 szt. (sosna); 2) dz. Nr 121 msc. Rybojady: 2 szt. (topola); Przedmiot przetargu nieograniczonego jest opisany w załączniku Nr 1 do Dodatku Nr 1 do SIWZ. Cena wywoławcza wynosi 9 992,66 zł brutto za w/w ilości drzewa. Minimalne wymagalne postąpienie wynosi 100 zł. Oferent zobowiązany jest na własny koszt ściąć drzewa, sfrezować pnie ściętych drzew poniżej poziomu gruntu (dla drzew rosnących w pasie drogowym) lub poniżej jezdni (dla drzew rosnących na koronie drogi) lub wykarczować pnie oraz uporządkować teren w obrębie wycinanych drzew lub obowiązkiem Wykonawcy jest usunięcie karpin lub frezowanie pni w miejscach, gdzie może to powodować uszkodzenie drogi. Zamawiający dopuszcza również w miejsce frezowania lub usunięcia karpin wycinkę min. 20 cm poniżej poziomu gruntu w miejscach zaakceptowanych i wskazanych przez Zamawiającego. Po przeprowadzeniu w/w prac Oferent zobowiązany jest do przetransportowania drewna na swój plac składowy i uporządkowania terenu pasa drogowego objętego wycinką. Oferty opiewające na niższą cenę niż cena wywoławcza drzewa, zostaną uznane za nieważne - jako nie spełniające warunków SIWZ. Kryteria oceny oferty: najwyższa oferowana cena brutto za kupno ogółu drzew na pniu. Wymagany maksymalny okres niezbędny do zrealizowania umowy: od dnia podpisania umowy do 31.12.2013 r. (wycinka drzew: od dnia podpisania umowy do 28.02.2013 r. lub 15.10.2013 r. - 31.12.2013 r.). Wszelkie koszty związane z pozyskaniem zakupionego drzewa tj. : 1) zabezpieczenie i oznakowanie terenu przyległego na czas wycinki drzew i uprzątnięcia gałęzi, 2) wypłata odszkodowań za ewentualne szkody wyrządzone podczas wycinki na mieniu lub osobom trzecim, 3) ewentualne wyłączenie linii energetycznych lub telekomunikacyjnych, 4) uprzątnięcie drzew, gałęzi, obniżenia pni poniżej poziomu gruntu ponosi kupujący. Wartość - obmiary - materiału do pozyskania zostały opracowane metodą - na pniu. Obliczenia mogą być obarczone błędem +/- 5 %. Wartość szacunkowa została opracowana na podstawie sporządzonego obmiaru metodą wyżej opisaną. Mając na względzie powyższe, każdy oferent przed złożeniem oferty ma obowiązek na własną odpowiedzialność i ryzyko dokonać oględzin przedmiotu sprzedaży i dokonać własnych obmiarów w celu przygotowania swojej oferty przetargowej. Zaproponowana cena będzie dotyczyć drzew oznaczonych i znajdujących się w ciągach dróg powiatowych: Nr 1331F relacji Pszczew - Rybojady - Trzciel. Przed przystąpieniem do wycinki, przedmiotowe drzewa zostaną wskazane przez kierownika Obwodu Drogowego w Trzcielu - prace będą prowadzone pod jego nadzorem. Przed przystąpieniem do prac nastąpi protokolarne przekazanie frontu robót w ciągu w/w dróg powiatowych. Zamawiający przekaże Wykonawcy projekt czasowej organizacji ruchu na czas robót. Wykonawca jest obowiązany posiadać opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego przetargu nieograniczonego. UWAGA Zamawiający nie jest płatnikiem podatku od towarów i usług (VAT)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772114006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Rozdział 8 WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM (art. 45 - 46; art. 36 ust. 1 pkt. 8) 1. Przystępując do niniejszego postępowania, wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 150,00 zł. (słownie: sto pięćdziesiąt złotych). 2. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: GBS Międzyrzecz, Nr rachunku: 32 8367 0000 0021 0555 6000 0001 z dopiskiem Sprzedaż drzew przydrożnych na pniu w terminie do dnia 25.02.2013 r. do godz. 9.00 - a kopię dowodu wpłaty dołączyć do oferty. 3. Wadium wnosi się przelewem przed upływem terminu na składanie ofert, określonego w ogłoszeniu sekcja IV.3.4 oraz w Rozdziale 11 SIWZ. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. pieniądzu, 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3. gwarancjach bankowych, 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 4. Wykonawca w zależności od wybranej formy wadium (pkt. od 3.2 - 3.5.) - oryginał lub/ i kopię dołącza do oferty. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium musi obejmować cały okres związania z ofertą. 8. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto zamawiającego. 9. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 10. Zwrot wadium. 10.1 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 10.2 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia; 10.3 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 10.4 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zaleca się wskazanie w ofercie nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu. 11. Utrata wadium. 11.1 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynikało to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 11.2 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.miedzyrzecz.zdp.bip.net.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach