Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego ogłasza przetarg
- Adres: 38-440 Iwonicz Zdrój, ul. Ks. Jana Rąba 22
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4350612 , fax. 013 4350612
- Data zamieszczenia: 2009-08-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
ul. Ks. Jana Rąba 22 22
38-440 Iwonicz Zdrój, woj. podkarpackie
tel. 013 4350612, fax. 013 4350612
REGON: 37001691600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: crriwonicz.sanatoria.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzedaż, dostawa, montaż, uruchomienie sprzętu rehabilitacyjnego oraz przeszkolenie personelu użytkownika sprzętu w zakresie obsługi urządzeń. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup dstawa, montaż, przeszkolenie pracowników oraz uruchomienie sprzętu rehabilitacyjnego typu : 1.wanna do automatycznego masażu podwodnego i kąpieli perełkowej. 2.wanna 4-komorowa do kąpieli zmiennocieplnej, 3.zmotoryzowana szyna ruchowa przeznaczona do ciągłej, biernej mobilizacji stawu kolanowego i biodrowego 4.zmotoryzowana szyna ruchowa przeznaczona do ciągłej, biernej mobilizacji stawu skokowego, 5.urządzenie do prowadzenia ciągłego ruchu biernego CPM nadgarstka 6.aparat ortopedyczny do mobilizacji stawów palców PIP, DIP, MP włączając stawy kciuka ruchem biernym ciągłym CPM lub równoważnego pod względem opisywanym w załączniku nr 3 oraz przeszkolenie personelu użytkownika sprzętu w zakresie obsługi wskazanych urządzeń Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymaga
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, (według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ); b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); d) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, KRUS lub innego organu emerytalno - rentowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); e) oświadczenie Wykonawcy ( zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ ), że zaoferowany przedmiot zamówienia, który jest wyrobem medycznym w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r o wyrobach medycznych. (Dz. U. Z 2004 r., Nr 93, poz.896 z późn. zm) jest dopuszczony do obrotu i używania na terenie Polski, zgodnie z obowiązującym w/w prawem. f) katalogi, foldery, karty charakterystyki, ulotki - przedstawiające oferowany sprzęt, wskazujące parametry i wymagania określone przez Zamawiającego. 1.1.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 lit b, c, d : 1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 1.2.Dokumenty, o których mowa w pkt 1.1. ppkt 1 lit. a i c, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1.1.ppkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 1.3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. szczegóły : rozdiał III SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: crriwonicz.sanatoria.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa jednego kompletu zestawu artroskopowego z wyposażeniem dodatkowym dla potrzeb Bloku Operacyjnego Chirurgii i Ortopedii Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
Dodano: 2016-07-27 - Zakup ratalny dwóch zestawów do polisomnografii dla Pracowni Zaburzeń Oddychania Podkarpackiego Centrum Chorób Płuc w Rzeszowie
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa konsoli lekarskiej do tomografu komputerowego wielorzędowego TSX-303A (Aquilion Prime) dla potrzeb Pracowni Diagnostyki Obrazowej Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa sprzętu i narzędzi medycznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
Dodano: 2016-07-26 - Zakup i dostawy wyrobów medycznych dla Pododdziału Intensywnej Terapii i Anestezjologii dla Dzieci i Noworodków oraz Kliniki Intensywnej Terapii i Anestezjologii z Ośrodkiem Ostrych Zatruć
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa rejestratorów holterowskich wraz z oprogramowaniem.
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa źródła promieniowania wraz z usługą serwisową aparatu HDR
Dodano: 2016-06-23 - Cykliczne dostawy sond do ultrasonografii wewnątrzwieńcowej (IVUS) oraz prowadników do pomiaru gradientu przezzwężeniowego (FFR) wraz z dzierżawą odpowiednich konsol dla Pracowni Hemodynamiki Oddziału Kardiologii Inwazyjnej i Angiologii Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w okresie 1 roku, licząc od daty podpisania umowy
Dodano: 2016-06-14 - Dostawa respiratora i aparatu USG
Dodano: 2016-06-10 - Dostawa Szczepionek
Dodano: 2016-06-09