Przetargi.pl
Sprzedaż, dostawa i montaż wyposażenia do Ratusza w Końskowoli.

Gmina Końskowola ogłasza przetarg

  • Adres: 24-130 Końskowola, ul. Pożowska
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 818 816 201 , fax. 818 816 202
  • Data zamieszczenia: 2019-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Końskowola
    ul. Pożowska
    24-130 Końskowola
    tel. 818 816 201, fax. 818 816 202
    REGON: 54347900000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzedaż, dostawa i montaż wyposażenia do Ratusza w Końskowoli.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia do zabytkowego Ratusza położonego w miejscowości Końskowola. Wyposażenie będzie przeznaczone do 2 pomieszczeń piwnicznych, w którym znajdować się będzie Muzeum, do 4 pomieszczeń na parterze (hall info, hall główny, sala wystawowa, toaleta) oraz do 6 pomieszczeń na piętrze (hall górny, sala zebrań mieszkańców, 3 pokoje, toaleta). Pomieszczenia te zostaną wyposażone w meble, wyposażenie wystawiennicze i biurowe oraz zestawy urządzeń elektronicznych: komputery, kserokopiarki, drukarki komp. I aparaty tel./fax, oraz pozostałe wyposażenie drobne. Zamówienie obejmuje: Lp. Nazwa J.m. Ilość 1 Gablota ekspozycyjna pulpitowa 120 x 60 x100 cm szt. 3 2 Monitor –ekran LED 55 cali szt. 1 3 Ekrany dotykowe 22-23 cale (3 szt.) wraz z opracowaniem i oprogramowaniem kpl 1 4 Profil alu podsufitowy L= 600 cm szt. 2 5 Pochłaniacze wilgoci 100 x 80 x 35 cm szt. 3 6 Gablota ekspozycyjna ścienna 100 x 100 x 20 cm szt. 2 7 System zawieszeń obrazów m 12 8 Pulpit recepcji z szafką recepcyjną niską 290-300 x40 cm szt. 1 9 Szafka recepcyjna wysoka 420 x 30-35 cm szt. 1 10 Obraz 440x 70 cm szt. 1 11 Sofa 2-osobowa 130x 70 x 70-80 szt. 4 12 System ekspozycyjny H= ok 160 cm szt. 2 13 Fotel obrotowy szt. 1 14 Stół rozkładany 145 x 70-75 szt. 15 15 Gablota ekspozycyjna 110 x 60 cm szt. 4 16 System zawieszeń obrazów- profil Alu podsufitowy m 6,5 17 Mobilne ścianki działowe 110 x 200 cm szt. 6 18 Mobilne ścianki działowe 100 x 200 cm szt. 8 19 Stół konferencyjny 140-150 x 70-80 x 72-76 szt. 14 20 Krzesło 40-45 x 45-50 x 90-110 cm szt. 50 21 Regał zamykany 80-90 x 38-50 x 180-200 szt. 3 22 Profil alu podsufitowy L= 200-250 cm szt. 1 23 Wieszak ubraniowy H= 200 cm szt. 6 24 Fotel 80-110 x 70-90 x 65-80 cm szt. 2 25 Sofa 140-160 x 70-90 x 65-80 cm szt. 1 26 Sofa 190-210 x 70-90 x 65-80 cm szt. 1 27 Stolik 90-110 x 57-70 x 25-40 cm szt. 1 28 Krzesło 40-45 x 50-60 x 90-100 cm szt. 15 29 Biurko 160x 80x 75 szt. 1 30 Szafka – kontener biurkowy 44 x 60 x 70 cm szt. 1 31 Szafka aktowa 60 x 60 cm szt. 1 32 Szafa ubraniowa 80 x 44 x 185 cm szt. 1 33 Szafa aktowa 120 x 44 x 140 cm szt. 1 34 Fotel obrotowy szt. 1 35 Krzesło biurowe szt. 1 36 Biurko 160 x 70 x 75 cm szt. 2 37 Szafka – kontener biurkowy 44 x 55 x 60 cm szt. 2 38 Fotel obrotowy szt. 2 39 Krzesło biurowe szt. 2 40 Stół konferencyjny 200 x 100 x 76 cm szt. 2 41 Szafa aktowa 80 x 38-44 x 110-120 cm szt. 3 42 Szafa aktowa 80 x 38-44 x 110-120 cm szt. 2 43 Szafa ubraniowa 80 x 38-44 x 180-190 cm szt. 2 44 Szafka kredens ok 40 x 150 x 100 cm szt. 2 45 Komputer biurowy stacjonarny szt. 2 46 Monitor LCD/LED 21-24 cali szt. 2 47 Drukarka/skaner (urządzenie wielofunkcyjne) szt. 2 48 Telefon/fax- telefon stacjonarny z faxem szt. 2 49 Kserokopiarka A3/A4 cz.-b. + kolor szt. 2 50 Projektor multimedialny szt. 1 51 Ekran projekcyjny 240 x 170 cm szt. 1 1.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest projekcie wykonawczym aranżacji i wyposażenia wnętrz znajdującym się w załączniku nr 1 do SIWZ. Przedstawione w projekcie wizualizacje mają charakter poglądowy. 1.2 Zamówienie swoim zakresem obejmuje: sprzedaż z dostawą, rozładunek, wniesienie oraz zamontowanie i ustawienie przedmiotu zamówienia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego, a także (o ile dotyczy) jego instalację i uruchomienie. Zamówienie obejmuje również przystosowanie (wypoziomowanie) mebli na miejscu. 1.3. Wykonawca we własnym zakresie zorganizuje transport przedmiotu zamówienia. 1.4 Odpowiedzialność za uszkodzenia przedmiotu zamówienia podczas transportu ponosi Wykonawca. 1.5 Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad fizycznych i prawnych, w pełni sprawny i funkcjonujący bez jakichkolwiek zakłóceń, wolny od obciążeń praw osób trzecich 1.6 Wyposażenie powinno spełniać wymogi bezpieczeństwa oraz techniczne i funkcjonalno-użytkowe 1.7 Zakupiony sprzęt powinien odpowiadać obowiązującym normom i posiadać niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, które zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru. 1.8 Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia kompletny posiadający wszelkie kable, materiały eksploatacyjne, podzespoły itp. niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów. 1.9 Dostarczone wyposażenie powinno być dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach UE. 1.10 Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wraz ze sprzętem instrukcję obsługi w języku polskim oraz karty gwarancyjne do poszczególnych urządzeń wydanych przez producenta. 1.11 Zamawiający wymaga fabrycznie nowego systemu operacyjnego, nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu. Oprogramowanie musi być dostarczone wraz z wymaganymi i zalecanymi przez producenta oprogramowania, nie budzącymi wątpliwości, dokumentami potwierdzającymi legalność oprogramowania. W trakcie odbioru lub maksymalnie do 5 dni od dostawy zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli legalności oprogramowania podczas odbioru sprzętu. 1.12. Wymagane jest, aby Wykonawca dostarczył wszelkie dokumenty, niezbędne do legalnego używania oprogramowania (licencje). Dostarczone licencje powinny mieć charakter zakupu jednorazowego bez konieczności ich odnawiania czy uiszczenia innej opłaty utrzymującej ich ważności. Zamawiający wymaga, aby dostarczone urządzenia miały legalnie zainstalowane oprogramowanie systemowe. 1.13. Wykonawca zobowiązany jest dokonać pierwszego uruchomienia i konfiguracji wszystkich dostarczonych urządzeń. 1.14 Wady przedmiotu zamówienia powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. 1.15. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia bezpośrednio do Ratusza w dniach i godzinach pracy Zamawiającego, ustalonych wcześniej z osobą oddelegowaną do kontaktu z Wykonawcą
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca wnosi wadium w wysokości 3 000,00 (słownie: trzy tysiace złotych). 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert – z uwzględnieniem dnia i godziny. 3) Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 4) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo–kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018 r., poz.110, 650, 1000 i 1669) 5) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Końskowola nr 93 8741 0004 0000 22062000 0190. W tytule przelewu należy podać „Sprzedaż, dostawa i montaż wyposażenia do Ratusza w Końskowoli”. Wadium musi znaleźć się na ww. rachunku przed terminem składania ofert, przy czym termin ten dotyczy daty i godziny. 6) Wadium wnoszone w pozostałych formach należy dołączyć w oryginale do oferty. Dokument ten nie powinien być spięty na trwałe z ofertą – z uwagi na wymóg art. 46 ust. 1 ustawy pzp. 7) Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8) Ustalenia dotyczące zwrotu wadium – zgodnie z art. 46 ustawy pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą: pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli prawo do podpisania oferty nie wynika z dostępnych zamawiającemu informacji; pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku gdy w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu; potwierdzenie wniesienia wadium. każdy wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp (załącznik nr 8 do SIWZ). Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu formularz cenowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach