Przetargi.pl
Budowa placu rekreacyjnego „JEDYNECZKA” przy Szkole Podstawowej nr 1 ul. Narutowicza w ramach Budżetu Obywatelskiego (w podziale na 4 części).

Gmina Miejska Biała Podlaska ogłasza przetarg

  • Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 833 416 177 , fax. 833 437 064
  • Data zamieszczenia: 2019-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Biała Podlaska
    ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3
    21-500 Biała Podlaska
    tel. 833 416 177, fax. 833 437 064
    REGON: 52404500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://umbialapodlaska.bip.lubelskie.pl/index.php?id=78

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu rekreacyjnego „JEDYNECZKA” przy Szkole Podstawowej nr 1 ul. Narutowicza w ramach Budżetu Obywatelskiego (w podziale na 4 części).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa placu rekreacyjnego „JEDYNECZKA” przy Szkole Podstawowej nr 1 ul. Narutowicza w ramach Budżetu Obywatelskiego (w podziale na 4 części). 2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45000000-7 (Roboty budowlane); 45112723-9 (Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw). 3. Zamówienie zostało podzielone na cztery części: 1) Część 1 - budowa siłowni plenerowej; 2) Część 2 - budowa placu zabaw; 3) Część 3 - montaż ławek, stojaka i koszy; 4) Część 4 - wykonanie nawierzchni amortyzującej. 4. Na przedmiot zamówienia, określony w ust. 1, składa się: 1) Część 1 - budowa siłowni plenerowej:  urządzenie typu twister – szt. 1;  urządzenie typu pajacyk – szt. 1;  urządzenie typu prasa nożna – szt. 1;  urządzenie typu wyciskanie siedząc – szt. 1. 2) Część 2 - budowa placu zabaw:  huśtawka metalowa potrójna – szt. 1;  karuzela tarczowa – szt. 1;  linarium mała piramida – szt. 1;  przeplotnia łukowa – szt. 1;  platforma – szt. 1;  tablica z regulaminem korzystania z obiektu – szt. 1. 3) Część 3 - montaż ławek, stojaka i koszy:  stojak na rowery 6 stanowiskowy – szt. 1;  ławki parkowe – szt. 2;  ławki piknikowe – szt. 2;  kosze na śmieci – szt. 2. 4) Część 4 - wykonanie nawierzchni amortyzującej: Nawierzchnia z tworzyw sztucznych, przepuszczalna , mająca zdolność odprowadzania wody Wykonywanie nawierzchni:  usunięcie warstwy ziemi do głębokości 19 cm;  podsypka cementowo – piaskowa gr. 4 cm;  podbudowa z kruszywa łamanego gr. 15 cm;  płyty warstwowe z granulatu gumowego SBR – gr. 45 mm (130,45 m2 ) lub 75 mm (162,55 m2) (grubość zależna od wysokości krytycznej upadku HIC dla urządzenia). 5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: 1) przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 1a (dla części 1), 1b (dla części 2), 1c (dla części 3), 1d (dla części 4) do niniejszej SIWZ; 2) dokumentacja techniczna, stanowiąca załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; 3) wzór umowy, stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną liczbę części. Oferta musi obejmować cały zakres przedmiotu zamówienia dla danej części. 7. Każdą wyspecyfikowaną w SIWZ część (4 części) należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienia), wszelkie zapisy znajdujące się w SIWZ dotyczące oferty należy rozumieć jako oferty częściowej. Jeżeli w SIWZ nie został zamieszczony zapis, której części dotyczy określony artykuł, paragraf, ustęp, warunek, formularz, dokument itp. – oznacza, że dotyczy wszystkich części. 8. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną z zastosowaniem cen jednostkowych (przygotowany zgodnie z przedmiarami robót stanowiącymi załącznik nr 1a (dla części 1), 1b (dla części 2), 1c (dla części 3), 1d (dla części 4) do SIWZ); 9. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji jakości oraz rękojmi za wady na wykonane roboty budowlane w tym na nawierzchnię oraz sprzęt i urządzenia, na okres nie krótszy niż 36 miesięcy*, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.  Uwaga: Zaoferowany okres rękojmi za wady nie może być krótszy od zaoferowanego okresu gwarancji. Wykonawca może zaproponować jeden poniższych okresów gwarancji i rękojmi za wady na wykonane roboty budowlane w tym na nawierzchnię oraz sprzęt i urządzenia tj.: 36 m-cy albo 48 m-cy albo 60 m-cy. Minimalny okres gwarancji i rękojmi to 36 m-cy. Maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 60 m-cy.  Zamawiający informuje, że okres gwarancji na wykonane roboty budowlane w tym na nawierzchnię oraz sprzęt i urządzenia jest również przedmiotem oceny ofert w kryterium „Gwarancja” – G”, określonym w rozdziale XIII SIWZ, zgodnie z opisanymi tam zasadami. 10. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca składa w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu. 2. W przypadku złożenia oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP powinien złożyć wraz z w/w oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innymi Wykonawcami należącymi do tej samej grupy kapitałowej, którzy złożyli odrębne oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w tym postępowaniu. Wzór oświadczenia podany jest w załączniku nr 6 do SIWZ. 3. W przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, może złożyć stosowne oświadczenie w tym zakresie, wraz z ofertą zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 4 do SIWZ. W przypadku zaistnienia, po dniu złożenia ww. oświadczenia, nowych okoliczności w zakresie przynależności do grupy kapitałowej, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia aktualnego oświadczenia w tym zakresie w terminie wskazanym w ust. 1. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa w ust. 1, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach