Przetargi.pl
Sprzątanie zanieczyszczeń z jezdni i wybranych elementów pasa dróg powiatowych

Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-851 Poznań, ul. Zielona 8
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8593430 , fax. 61 8593429
  • Data zamieszczenia: 2014-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu
    ul. Zielona 8 8
    61-851 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8593430, fax. 61 8593429
    REGON: 63128108000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.powiat.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie zanieczyszczeń z jezdni i wybranych elementów pasa dróg powiatowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usługi pn. Sprzątanie zanieczyszczeń z jezdni i wybranych elementów pasa dróg powiatowych na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu. 2. Przedmiot zamówienia podzielono na pięć zadań w następujących lokalizacjach: 1) Zadanie I - drogi powiatowe na terenie gmin: Buk, Dopiewo, Komorniki, Stęszew 2) Zadanie II - drogi powiatowe na terenie gmin: Tarnowo Podgórne, Rokietnica, Suchy Las 3) Zadanie III - drogi powiatowe na terenie gmin: Murowana Goślina, Czerwonak 4) Zadanie IV - drogi powiatowe na terenie gmin: Kostrzyn, Pobiedziska, Swarzędz, Kleszczewo 5) Zadanie V - drogi powiatowe na terenie gmin: Kórnik, Mosina Szczegółową lokalizację usług Zamawiający określił w Lokalizacji usług, stanowiącej Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zakres usług objętych zamówieniem: 1) W skład zamówienia wchodzi wykonanie usług polegających na oczyszczeniu nawierzchni przy krawężniku i ścieków przy krawędzi jezdni dróg powiatowych na długości 207 297mb, oczyszczenie nawierzchni na powierzchni 9 249,5 m?. 2) Szczegółowy zakres usług określony został w Specyfikacji Technicznej, stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ oraz Formularzu Cenowym, zawartym w załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku wystąpienia różnic w ilości usług określonych w Formularzu Cenowym a obmiarem rzeczywistym, Wykonawca zobowiązany jest wykonać usługę w zakresie wynikającym z obmiaru rzeczywistego. 4. Sposób realizacji zamówienia 1) Sposób wykonywania usługi określono w Specyfikacji Technicznej 2) Wykonawca przystępujący do oczyszczenia, powinien wykazać się możliwością korzystania ze sprzętu do oczyszczenia nawierzchni, o którym mowa w rozdziale V SIWZ. 3) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić czyszczenie nawierzchni w taki sposób by ograniczyć utrudnienia w ruchu do niezbędnego minimum oraz by nie wyrządzić szkód uczestnikom ruchu drogowego. Wszelkie koszty z tytułu likwidacji szkód wyrządzonych uczestnikom ruchu drogowego poniesie Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.powiat.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach