Przetargi.pl
Sprzątanie wnętrz Urzędu Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy i terenu zewnętrznego przy al. Krakowskiej 257 w Warszawie

Dzielnica Włochy m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-133 Warszawa, Al. Krakowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 4434200, 022 4434330 , fax. 022 4434203
  • Data zamieszczenia: 2019-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dzielnica Włochy m.st. Warszawy
    Al. Krakowska 257
    02-133 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 4434200, 022 4434330, fax. 022 4434203
    REGON: 01525966300179
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ud-wlochy.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie wnętrz Urzędu Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy i terenu zewnętrznego przy al. Krakowskiej 257 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie wnętrz Urzędu Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy i terenu zewnętrznego przy al. Krakowskiej 257 w Warszawie. 1) Na przedmiot zamówienia składa się w szczególności następujący zakres czynności: a) sprzątanie pomieszczeń biurowych, korytarzy, klatek schodowych, magazynów, archiwów, pomieszczeń sanitarnych, gospodarczych i socjalnych oraz uzupełnianie artykułów higieniczno-sanitarnych, b) mycie okien, krat, tablic i elewacji, c) odkażanie i mycie aparatów telefonicznych, d) pranie wykładzin dywanowych i mebli tapicerowanych w ww. obiekcie, e) sprzątanie i odśnieżanie tarasów oraz dachu budynku ww. obiektu, f) sprzątanie i odśnieżanie terenu wokół budynku, g) inne prace zlecane w miarę potrzeb. 2) Wykaz pomieszczeń, powierzchni do sprzątania oraz zakres i częstotliwość prac objętych przedmiotem umowy określa załącznik nr 2 do wzoru umowy, stanowiący integralną część wzoru umowy. 3) Materiały, środki czystości i sprzęt do wykonania prac będących przedmiotem umowy, dostarczy Wykonawca. 4) Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian (zmniejszenia lub zwiększenia) ilości i częstotliwości wykonywania prac, określonych w załączniku nr 1 oraz w załączniku nr 2 cz. II do wzoru umowy (z zastrzeżeniem zapisów o których mowa w § 8 ust. 1) wzoru umowy. 5) Pokoje biurowe, archiwa, magazyny, należy sprzątać w godzinach pracy Urzędu, pozostałe pomieszczenia przed lub po godzinach pracy Urzędu (godziny pracy Urzędu mogą ulec zmianie). 6) Wyznacza się gotowość dyspozycyjną Wykonawcy - 24 godz. na dobę przez 7 dni w tygodniu. 7) Minimalna ilość faktycznie wykonanego zamówienia wynosić będzie co najmniej 70%. 2. Sposób wykonania i szczegółowy zakres usług określa wzór umowy wraz z załącznikami do umowy: - Załącznik nr 1 - Formularz cenowy - Załącznik nr 2: Cz. I - wykaz pomieszczeń i powierzchni do sprzątania, Cz. II - zakres i częstotliwość i opis prac dotyczących przedmiotu zamówienia, Cz. III - ustalenia ogólne. - Załącznik nr 3 Wzór oświadczenia o wypłacie wynagrodzenia. - Załącznik nr 4 Wzór protokołu wykonania usługi sprzątania. - Załącznik nr 5 Wzór oświadczenia dot. spełnienia wymogów przez Wykonawcę. 3. Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę (art. 29 ust. 3a Prawa zamówień publicznych) 1) Zamawiający żąda, aby wykonawca lub podwykonawca w całym okresie realizacji umowy, zatrudnił pracowników wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności tj. codzienne: sprzątanie pomieszczeń biurowych, korytarzy, klatek schodowych, magazynów, archiwów, pomieszczeń sanitarnych, pomieszczeń gospodarczych i socjalnych oraz uzupełnianie środków higieniczno-sanitarnych w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U.2019.1040 j.t. ze zm.). 2) Wykonawca zobowiązany jest w dniu podpisania umowy i do dziesiątego dnia każdego miesiąca przedłożyć Zamawiającemu pisemne oświadczenie potwierdzające spełnienie wymogów o których mowa w ust. 1 oraz w załączniku nr 2 do umowy Cz. III Ustalenia ogólne pkt 1, według wzoru określonego w załączniku nr 3 do umowy. 3) W przypadku nie zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 1 oraz w załączniku nr 2 do umowy Cz. III Ustalenia ogólne pkt 1, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4) Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, że przedmiot umowy jest wykonywany przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w terminach: a) w czasie trwania umowy, w przypadku wystąpienia zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia, wskazanych w wykazie osób, w ciągu 7 dni od dokonania zmiany (do wglądu dokumenty źródłowe finansowo-kadrowe, odpowiednio zanonimizowane w zakresie niezbędnym do oceny poprawności realizowanej umowy), b) na każde wezwanie Zamawiającego przekazane e-mailem na adres Wykonawcy: ……………………., w ciągu 7 dni od otrzymania wezwania (do wglądu dokumenty źródłowe finansowo-kadrowe, odpowiednio zanonimizowane w zakresie niezbędnym do oceny poprawności realizowanej umowy). 5) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne za niedochowanie terminów określonych w ust. 4 lit. a, b w wysokości 100,00 zł za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia. 6) Wykonawca zobowiązuje się ponadto do zatrudnienia pozostałego personelu świadczącego usługi sprzątania u Zamawiającego w formie zgodnej z obowiązującymi przepisami prawa KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH NA PODSTAWIE PRZEPISÓW PRAWA zawarta jest w SIWZ Część VII pkt 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy Pzp Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, musi udowodnić zamawiającemu, że będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz że stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 6.2 Zgodnie z art. 22a ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ustawy Prawo zamówień publicznych; 6.3 W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej – w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów zamawiający żąda (wraz z ofertą) dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunku udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 6.4 Zgodnie z art. 22a ust. 6 ustawy Pzp, jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, o którym mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: - zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub - zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe,o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. 7. Inne dokumenty lub oświadczenia wymagane w postępowaniu Dokument (np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej, umowa konsorcjum, itp.) zawierający dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę(-y) właściwie umocowaną(-e), jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. 8.Składanie dokumentów przez podmioty zagraniczne Wykonawcy zagraniczni składają dokumenty zgodnie z zapisami SIWZ cz. III, uwzględniając, aby złożone dokumenty wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę(-y) uprawnioną(-e) do reprezentacji wykonawcy. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem zamawiającemu (do siedziby zamawiającego Urząd Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy, al. Krakowska 257, 02-133 Warszawa, pok. 213, II piętro.) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4.2 Zgodnie z art. 4 pkt 14 ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U z 2018 poz. 369 przez grupę kapitałową – „rozumie się przez to wszystkich przedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni lub pośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę” 4.3 Zgodnie z art. 4 pkt. 4 ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów iIekroć w ustawie jest mowa o: „przejęciu kontroli - rozumie się przez to wszelkie formy bezpośredniego lub pośredniego uzyskania przez przedsiębiorcę uprawnień, które osobno albo łącznie, przy uwzględnieniu wszystkich okoliczności prawnych lub faktycznych, umożliwiają wywieranie decydującego wpływu na innego przedsiębiorcę lub przedsiębiorców; uprawnienia takie tworzą w szczególności: a) dysponowanie bezpośrednio lub pośrednio większością głosów na zgromadzeniu wspólników albo na walnym zgromadzeniu, także jako zastawnik albo użytkownik, bądź w zarządzie innego przedsiębiorcy (przedsiębiorcy zależnego), także na podstawie porozumień z innymi osobami, b) uprawnienie do powoływania lub odwoływania większości członków zarządu lub rady nadzorczej innego przedsiębiorcy (przedsiębiorcy zależnego), także na podstawie porozumień z innymi osobami, c) członkowie jego zarządu lub rady nadzorczej stanowią więcej niż połowę członków zarządu innego przedsiębiorcy (przedsiębiorcy zależnego), d) dysponowanie bezpośrednio lub pośrednio większością głosów w spółce osobowej zależnej albo na walnym zgromadzeniu spółdzielni zależnej, także na podstawie porozumień z innymi osobami, e) prawo do całego albo do części mienia innego przedsiębiorcy (przedsiębiorcy zależnego), f) umowa przewidująca zarządzanie innym przedsiębiorcą(przedsiębiorcą zależnym) lub przekazywanie zysku przez takiego przedsiębiorcę.”

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach