Przetargi.pl
Sprzątanie wnętrz Urzędu Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy i terenu zewnętrznego przy al. Krakowskiej 257 w Warszawie

Dzielnica Włochy Miasta Stołecznego Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02133 Warszawa, al. Krakowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 44 34 330 , fax. 22 44 34 333
  • Data zamieszczenia: 2016-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dzielnica Włochy Miasta Stołecznego Warszawy
    al. Krakowska 257
    02133 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 44 34 330, fax. 22 44 34 333
    REGON: 1070258500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie wnętrz Urzędu Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy i terenu zewnętrznego przy al. Krakowskiej 257 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem niniejszej umowy jest sprzątanie wnętrz Urzędu Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy i terenu zewnętrznego przy al. Krakowskiej 257 w Warszawie. Na przedmiot zamówienia składa się w szczególności następujący zakres czynności: a) sprzątanie pomieszczeń biurowych, korytarzy, klatek schodowych, pomieszczeń sanitarnych, archiwów, magazynów, segregacja sprzątniętych śmieci, dyżur dzienny oraz uzupełnianie środków czystości w obiekcie Urzędu Dzielnicy Włochy przy al. Krakowskiej 257 w Warszawie, b) mycie okien, krat i elewacji ww. obiektu, c) pranie wykładzin dywanowych i mebli tapicerowanych w ww. obiekcie, d) czyszczenie mechaniczno-chemiczne i akrylowanie korytarzy, e) sprzątanie i odśnieżanie tarasów oraz dachu budynku ww. obiektu, f) sprzątanie i odśnieżanie terenu wokół budynku, g) inne prace zlecane w miarę potrzeb. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian (zmniejszenia lub zwiększenia) ilości i częstotliwości wykonywania prac, określonych w załączniku nr 1 do wzoru umowy oraz w załączniku nr 2 cz. II do wzoru umowy (z zastrzeżeniem zapisów o których mowa w § 8 ust. 1 wzoru umowy). Zamawiający planuje wykonać nie mniej niż 70% ilości z formularza cenowego. Zgodnie z § 2 ust. 1 wzoru umowy, zamawiający żąda, aby wykonawca lub podwykonawca w całym okresie realizacji umowy, zatrudnił minimum 5 pracowników wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności tj. codzienne: sprzątanie pomieszczeń biurowych, korytarzy, klatek schodowych, magazynów, archiwów, pomieszczeń sanitarnych, pomieszczeń gospodarczych i socjalnych oraz uzupełnianie środków higieniczno-sanitarnych w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, każdy w wymiarze min. 0,625 etatu (co stanowi 5 godzin), w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach