Przetargi.pl
Sprzątanie wnętrz obiektów Urzędu Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy i terenów zewnętrznych wokół Urzędu przy al. KEN 61

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów ogłasza przetarg

  • Adres: 02777 Warszawa, al. Komisji Edukacji Narodowej
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 443 71 01 , fax. 22 443 71 02
  • Data zamieszczenia: 2016-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów
    al. Komisji Edukacji Narodowej 61
    02777 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 443 71 01, fax. 22 443 71 02
    REGON: 1525964000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie wnętrz obiektów Urzędu Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy i terenów zewnętrznych wokół Urzędu przy al. KEN 61
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zmówienia jest sprzątanie wnętrz obiektów Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy zlokalizowanych przy al. KEN 61 i ul. Dereniowej 52/54 oraz terenów zewnętrznych wokół Urzędu przy al. KEN. 1. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać czynności sprzątania codziennie tj. 5 razy w tygodniu - od poniedziałku do piątku lub inny dzień tygodnia w przypadku pracy Urzędu. W zakres sprzątania wchodzi: 1) Sprzątanie powierzchni biurowej (pokoi), holu, sal obsługi, korytarzy, wind, drzwi, klatek schodowych oraz ciągów pomieszczeń biurowych wraz ze wszystkimi salami konferencyjnymi znajdującymi się w obiekcie przy al. KEN 61 oraz ul. Dereniowej 52/54. 2) Sprzątanie sanitariatów (toalet) oraz pomieszczeń socjalnych. 3) Utrzymanie w czystości garażu podziemnego, w tym na bieżąco usuwanie zastoin wody oraz śniegu z terenu garażu, czyszczenie z piasku, brudu, mycie i płukanie wodą pod ciśnieniem korytek odpływowych typu aco oraz czyszczenie komory śmietnikowej. 4) Sprzątanie i czynności ogólne obejmujące m.in.: a) wycieranie kurzu z wszystkich powierzchni gładkich, m.in.: z mebli, parapetów, grzejników, listew przypodłogowych, szafek hydrantowych, półek na korytarzach, gniazd i wyłączników elektrycznych i innych przedmiotów stanowiących wyposażenie; b) usuwanie pajęczyn; c) opróżnianie i czyszczenie popielniczek w palarniach, koszy na śmieci wraz z wymianą wkładów (worków) foliowych, pojemników na odpady surowcowe związanych z selektywną zbiórką odpadów, pojemników w WC; d) czyszczenie luster, drzwi, gablot oszklonych oraz innych elementów szklanych np. balustrad; e) mycie urządzeń sanitarnych, glazury i terakoty naściennej w pomieszczeniach sanitarnych oraz podłóg w WC i zmywalniach; f) odkurzanie podłóg i wykładzin dywanowych, pranie wykładzin i krzeseł; g) zamiatanie, zmywanie i konserwacja schodów i poręczy na klatkach schodowych, podłóg w pokojach biurowych, holu, windach, korytarzach oraz w pozostałych pomieszczeniach; h) uzupełnianie w pomieszczeniach sanitarnych: wkładów do automatycznych odświeżaczy powietrza, papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie; i) mycie drzwi i przepierzeń szklanych na korytarzach oraz szyb w drzwiach wejściowych do budynków; j) odkurzanie verticali; k) czyszczenie maszynowo podłogi w holu na parterze i na 1 piętrze (sale obsługi klientów); l) mycie drzwi w tym szklanych drzwi wejściowych do budynku; ł) na bieżąco zmywanie parkiet sali konferencyjnej nr 136; m) czyszczenie, polerowanie holi i przedsionków windowych ze szczególnym uwzględnieniem granitowych posadzek oraz innych granitowych elementów; n) mycie okien. 2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania środków czyszczących, pielęgnacyjnych, konserwujących i innych używanych do utrzymania czystości w obiektach oraz na bieżąco uzupełnianie pojemników znajdujących się w toaletach oraz pomieszczeniach socjalnych. a) dostarczane przez Wykonawcę i wliczonych do ceny ogólnej usługi środki czystościowe i higieny, obligatoryjnie muszą spełniać wymogi Polskich Norm – przenoszących europejskie normy zharmonizowane oraz posiadać atest Państwowego Zakładu Higieny; b) powyższe środki higieny muszą spełniać następujące kryteria: - papier toaletowy w rolkach szerokości 10 cm, długość do 170 m, biały, dwuwarstwowy, miękki, nie rwący się nadmiernie, do pojemnika TORK System T2 Mini Jumbo role; - ręczniki papierowe, białe, dwuwarstwowe, miękkie, w rolkach o szerokości 21 cm, długość do 190 m, do pojemnika TORK System H1 Matic System; - mydło w płynie z wyciągiem z substancji naturalnych, typu: aloes, rumianek lub lawenda w pojemnikach 1 litrowych, do dozownika TORK System S1 Dispenser Soap Liquid; - wkłady do automatycznych odświeżaczy powietrza, poj. 75 ml, do dozownika TORK System A1 Dispenser Airfreshener Aerosol Electronic; - worki na odpady wykonane z folii LDPE i/lub HDPE o pojemnościach dostosowanych do koszy (35,60,120,160 litrowych); - nakładki sedesowe jednowarstwowe białe 36,5x42 cm, do dozownika TORK System V1 Dispenser Toilet Seat Cover; - ręczniki papierowy składany typu „z” ,białe, miękkie. 3. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać wszystkie zadania zlecane przez Zamawiającego zawarte w umowie. Termin realizacji zamówienia ustala się na okres od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2017 r. do dnia 31.12.2017 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: - Wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do Ogłoszenia o zamówieniu; - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 7 do Ogłoszenia o zamówieniu, będący jednocześnie załącznikiem nr 1 do umowy; - Obowiązki Wykonawcy związane z zatrudnieniem pracowników w oparciu o umowę o pracę stanowiące załącznik nr 8 do Ogłoszenia o zamówieniu, będące jednocześnie załącznikiem nr 2 do umowy;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach