Przetargi.pl
Sprzątanie w budynku szkoły I LO w Oleśnicy

I Liceum Ogólnokształcące im. Juliusza Słowackiego w Oleśnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, ul. Słowackiego 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 314-32-80 , fax. 0-71 314-32-80
  • Data zamieszczenia: 2016-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: I Liceum Ogólnokształcące im. Juliusza Słowackiego w Oleśnicy
    ul. Słowackiego 4 4
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 314-32-80, fax. 0-71 314-32-80
    REGON: 93222747500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://lo1.olesnica.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie w budynku szkoły I LO w Oleśnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZAKRES WYKONYWANYCH PRAC 1. Codzienne sprzątanie całego budynku po zakończonych lekcjach od poniedziałku do piątku: - wszystkich sal lekcyjnych z zapleczami, pokoju nauczycielskiego, 6 pomieszczeń biurowych, pomieszczeń socjalnych, biblioteki, szatni, klatki schodowej i wszystkich korytarzy, 3 sal gimnastycznych i balkonu wraz ze sprzętem sportowym i schodów na balkon, - sanitariaty (zgodnie z wymogami Sanepidu): - na I piętrze dla dziewcząt 6 toalet + 1 dla niepełnosprawnych + 9 umywalek oraz dla chłopców 7 toalet + 4 umywalki, - przy sali gimnastycznej dla dziewcząt 3 toalety + 1 brodzik do prysznica + 3 umywalki i dla chłopców 2 toalety + 1 pisuar + 1 brodzik do prysznica + 3 umywalki, - za salą gimnastyczną 1 toaleta + 1 umywalka, - przy księgowości dla pracowników 1 toaleta + 1 umywalka + 1 brodzik, - wietrzenie pomieszczeń, opróżnianie koszy na śmieci i wymiana wkładów foliowych - segregacja śmieci do odpowiednich pojemników znajdujących się na boisku szkolnym, - wycieranie kurzy, zmywanie podłóg środkami odpowiednimi do danego rodzaju podłoża ( podłogi drewniane, panelowe, płytki gresowe, wykładzina PCV), - mycie tablic zwykłych i suchościeralnych odpowiednimi środkami., - utrzymanie w czystości kącików socjalnych (zlewy, naczynia, czajniki, sprzęt AGD) w pokoju nauczycielskim, salach lekcyjnych i na zapleczach, w pomieszczeniach biurowych oraz w bibliotece. Po zakończeniu sprzątania zamknąć okna i drzwi, wyłączyć oświetlenie, zakręcić krany itp. 2. Zaopatrywanie szkoły w papier toaletowy, ręczniki papierowe ZZ, myjki do mycia naczyń, środki czystości tj. płyny do mycia naczyń, mydło w płynie do dozowników w pokoju nauczycielskim, pomieszczeniach biurowych, do biblioteki i do wszystkich sanitariatów w ilościach zapewniających ciągłość korzystania. 3. Podlewanie kwiatów w klasach, w pokoju nauczycielskim, w bibliotece, w pomieszczeniach biurowych i socjalnych, na korytarzach dwa razy w tygodniu. 4. Sprzątanie cotygodniowe: - przeprowadzanie dezynfekcji urządzeń sanitarno-higienicznych, ekologicznymi środkami do zwalczania bakterii oraz środkami do usuwania rdzy i kamienia , - doczyszczanie podłóg pokrytych wykładzinami PCV środkami do konserwacji powierzchni polimerowych, konserwacja płytek gresowych na korytarzach, mycie powierzchni szklanych, ławek, krzeseł i mebli w klasach i bibliotece, czyszczenie sprzętu RTV, komputerowego, kserokpiarek odpowiednimi środkami, we wszystkich pomieszczeniach, odkurzanie dywanów oraz mebli tapicerowanych w pomieszczeniach biurowych i pokoju nauczycielskim, usuwanie pajęczyn we wszystkich pomieszczeniachi i na korytarzach - na salach gimnastycznych czyszczenie drabinek, kratek przy kaloryferach, odkurzanie sprzętu sportowego w siłowni, materacy, zmywanie parapetów, - mycie i czyszczenie lamperii i balustrad na klatce schodowej oraz grzejników we wszystkich pomieszczeniach szkoły, czyszczenie kratek wentylacyjnych, odkurzanie tablic ogłoszeniowych na korytarzach i w salach (w zależności od potrzeby, nie mniej jak jeden raz w miesiącu) - mycie dolnych okien na korytarzach (nie mniej jak jeden raz w miesiącu) - awaryjnie w razie potrzeby (np. egzamin maturalny, zebrania, konferencje, zawody sportowe, apele i imprezy szkolne itp.) gruntowne sprzątanie wskazanych pomieszczeń (klasy lub sale gimnastyczne) przed i po imprezach; 5. Sprzątanie podczas wakacji letnich i ferii zimowych: - wszystkie prace ujęte w pkt. 2, 3, i 4 , oraz ponadto : - gruntowne mycie wszystkich okien w szkole (ok. 300 m2), żyrandoli , lamp korytarzowych oraz lamp we wszystkich pomieszczeniach, 6 tablic do koszykówki na sali gimnastycznej, dokładne czyszczenie mebli, - pranie, prasowanie i zawieszanie firan, pranie dywanów oraz obić tapicerskich, pranie obrusów; - dokładne doczyszczanie i polerowanie podłóg w klasach, 3 salach gimnastycznych i balkonie, na korytarzach, w pomieszczeniach biurowych i szczególnie w szatni, doczyszczanie podłóg na korytarzach i dużej sali gimnastycznej profesjonalnymi maszynami mechanicznymi szorująco-czyszczącymi. - opróżnianie koszy na śmieci i wymiana wkładów foliowych. - odkurzanie książek w bibliotece szkolnej W czasie ferii letnich i zimowych sprzątanie odbywać się będzie w godzinach pracy szkoły. W czasie przerw świątecznych, ferii zimowych oraz wakacji letnich szkoła pracuje w dni robocze od godziny 8.00 do 16.00 Gruntowne sprzątanie w okresie wakacyjnym powinno zakończyć się na 2 tygodnie przed rozpoczęciem roku szkolnego. 6. Dyżur dzienny pełni 1 osoba od godziny 8.00 do 14.30, do utrzymywania czystości korytarzy i sanitariatów po przerwach, sali gimnastycznej oraz awaryjnie do usuwania zabrudzeń na mokro, szczególnie w okresie jesienno-zimowym, a po południu po skończonych lekcjach - 4 osoby od godz. 14.30 - 21.00 . Niedopuszczalne jest mycie podłóg w czasie przebywania uczniów i pracowników w szkole ! 7. Wykonawca będzie stosować środki czystości posiadające Atest PZH, odpowiednie dla poszczególnych powierzchni, gwarantujące bezpieczeństwo (antypoślizgowe), o jakości zapewniającej wymagany poziom czystości sprzątanych pomieszczeń. 8. Zamawiający zapewnia Wykonawcy pomieszczenie na przechowywanie środków czystości i sprzętu. Zamawiający nie odpowiada za materiały i sprzęt Wykonawcy. 9. Zamawiający udostępni dla pracowników wykonujących zamówienie, pomieszczenie służące celom socjalnym, a wykonawca zobowiązany będzie do wyposażenia go w niezbędne sprzęty (meble, sprzęt AGD itp.) na czas wykonywania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909193005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane - w kwocie 5000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: kryterium społeczne-deklarowana liczba osób zatrudnionych na umowę o pracę w przeliczeniu na pełne etaty,bezpośrednio przy sprzątaniu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach