Przetargi.pl
Sprzątanie budynków Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu ogłasza przetarg

  • Adres: 58-300 Wałbrzych, ul. Zamkowa 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 6419200 , fax. 074 6419202
  • Data zamieszczenia: 2013-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu
    ul. Zamkowa 4 4
    58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 074 6419200, fax. 074 6419202
    REGON: 89104116700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie budynków Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń budynków zamawiającego zlokalizowanych przy ul. Zamkowej 4, ul. Zamkowej 6, ul. Zamkowej 8 oraz ul. Piotra Skargi 14A. Obiekty przy ul. Zamkowej 4, 6, 8 wpisane do rejestru zabytków pod nr 661 decyzją z dnia 19.03.1960 r. i podlegają całkowitej ochronie konserwatorskiej. Budynki znajdują się w bezpośrednim sąsiedztwie. Dane dotyczące budynków: Budynek przy ul. Zamkowej 4 - budynek 4 kondygnacyjny. Powierzchnia objęta usługą - 4840 m2 Budynek czynny 24 h dobę, Budynek przy ul. Zamkowej 6 (akademik) - budynek 3 kondygnacyjny. Powierzchnia objęta usługą - 126 m2 Budynek czynny 24 h dobę, Budynek przy ul. Zamkowej 8 (akademik) - budynek 3 kondygnacyjny. Powierzchnia objęta usługą - 141 m2 Budynek czynny 24 h dobę, Budynek przy ul. Piotra Skargi 14 A - budynek 4 kondygnacyjny. Powierzchnia objęta usługą -4709m2 Budynek czynny 24 h dobę. Do obowiązków wykonawcy należeć będzie: utrzymanie podłóg pomieszczeń (sale wykładowe, ćwiczeniowe, wskazane sekretariaty, toalety i inne) i korytarzy w należytej czystości (codzienne zamiatanie, mycie) ul. Piotra Skargi 14A: łączna powierzchnia objęta usługą: 4709 m2 w tym: płytki gres - 1938 m2 wykładzina PCV (typu tarket) - 2631 m2 parkiet i panele - 140 m2 ul. Zamkowej 4: łączna powierzchnia objęta zamówieniem: 4840 m2 w tym: Płytki gres i lastryko - 1818 m2 Wykładzina PCV typu tarket - 2772 m2 parkiet i panele - 250 m2 ul. Zamkowa 6: łączna powierzchnia objęta zamówieniem: 126 m2 w tym: Korytarz: płytki ceramiczne - 86 m2 w tym pomieszczenie kuchni i pralni Schody 40 m2 ul. Zamkowa 8: łączna powierzchnia objęta zamówieniem: 141 m2 w tym: Korytarz: płytki ceramiczne - 84 m2 w tym pomieszczenie kuchni i pralni Schody 57 m2 wycieranie kurzu z mebli, urządzeń, boazerii, parapetów, grzejników CO oraz lamp wiszących - na bieżąco, wyrzucanie śmieci z koszy w salach dydaktycznych, koszy korytarzowych na bieżąco i pomieszczeń biurowych - codziennie mycie okien: w budynku przy ul. Piotra Skargi 14A - 495 m2 (w tym 91 m2 drzwi przeszklone) , w budynku przy ul. Zamkowej 4 - 410 m2 w budynku przy ul. Zamkowej 6 - 5 m2 w budynku przy ul. Zamkowej 8 - 5 m2 - w razie konieczności, jednak nie rzadziej niż 2 razy w roku sprzątanie po ewentualnych remontach, malowaniu prowadzonych w budynkach i pomieszczeniach PWSZ ustawianie ławek i krzeseł w salach wykładowych, utrzymywanie w należytej czystości urządzeń i pomieszczeń sanitarnych na bieżąco mycie drzwi wejściowych do pomieszczeń - na bieżąco wycieranie i mycie tablic w salach wykładowych - na bieżąco (tablice kredowe i białe suchościeralne) utrzymywanie w czystości ławek i krzeseł w salach dydaktycznych i ławek korytarzowych - codziennie utrzymywanie czystości przed wejściem do budynków (sprzątanie nieczystości, wyrzucanie śmieci z koszy) - na bieżąco (ul. Piotra Skargi 14A -150 m2, ul. Zamkowa 4 - 150 m2) zapewnienie w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych mydła w płynie, papieru toaletowego, kostek toaletowych (żeli) do muszli i pisuarów, środków zapachowych - na bieżąco mechaniczne akrylowanie podłóg wykonanych z wykładziny PCV. Arylowanie powinno odbyć się w miesiącu wrześniu 2013 i wrześniu 2014 roku. W budynku przy ul. Zamkowej 4 i Piotra Skargi 14A akrylowaniu podlegają wszystkie powierzchnie wykonane z wykładziny PCV. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wszelkich niezbędnych środków czystości, środków higienicznych, narzędzi i sprzętu do należytego wykonywania przedmiotu zamówienia. Sprzątanie budynków odbywać się będzie w godzinach 7.00-22.00. W budynkach przy ul. Zamkowej 4 i P. Skargi 14A w godzinach 7.00-15.00 musi znajdować się 1 osoba sprzątająca. Sprzątanie budynków przy ul. Zamkowej 6 i 8 odbywać będzie się w godzinach 7.00-15.00. W pozostałych godzinach (od 15.00 do 22.00 ) każdy budynek powinien być sprzątany przez co najmniej: - budynek przy ul. Piotra Skargi 14A - 5 osób - budynek przy ul. Zamkowej 4 - 6 osób Razem: 13 osób lub więcej jeżeli wynika to ze standardów przyjętych przez wykonawcę do wykonywania tego typu usług. Sprzątanie budynków odbywać się będzie w każdy dzień tygodnia (od poniedziałku do niedzieli) wyłączając święta państwowe i kościelne, oraz okres wakacji (tj. od 01.07.2014 do 14.09.2014). Usługa nie dotyczy pomieszczeń administracji uczelni w budynku przy ul. Zamkowej 4. Przed rozpoczęciem wykonywania obowiązków wynikających z umowy zamawiający wskaże wykonawcy te pomieszczenia. Sprzątanie powinno odbywać się za zasadzie podziału powierzchni objętych sprzątaniem w każdym budynku na rejony i za każdy rejon odpowiadają osoby wyznaczone do jego sprzątania. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osoby nadzorującej jakość i czas świadczonych usług. Zamawiający wymaga aby osoba nadzorująca była w stałym kontakcie z osobami nadzorującymi wykonywanie usługi ze strony zamawiającego oraz aby osoba nadzorująca stawiała się na każde żądanie zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od chwili jej telefonicznego powiadomienia. np.: w celu wspólnej kontroli jakości świadczonych usług lub uczestnictwa w kontrolach SANEPID-u. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawiania zamawiającemu miesięcznych harmonogramów (list) pracy osób sprzątających. Zamawiający przedstawi wybranemu Wykonawcy listę osób, które wykonywały w/w usługę w latach poprzednich. Zamawiający wymaga aby w pierwszej kolejności Wykonawca zatrudnił do wykonywania usługi osoby w listy pod warunkiem wyrażenia przez nie zgody na warunki zatrudnienia oferowane przez Wykonawcę. Zamawiający zaleca wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej w celu zapoznania się z budynkami w których ma być świadczona usługa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909193005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wysokość wadium wynosi: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysiące zł) Wadium należy złożyć najpóźniej do 25.07.2013r. do godz. 10.00 Kopię wniesionego wadium należy dołączyć do oferty W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za skuteczne wniesione Zamawiający uzna wadium, które w wyznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na rachunku Zamawiającego. 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r Nr 42, poz. 275 ze zm). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być gwarancja nieodwołalną, bezwarunkową i płatna na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem. 3) Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na konto Zamawiającego na nr konta Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Wałbrzychu nr konta: 49 1060 0076 0000 3310 0019 3158 zaznaczeniem nazwy postępowania. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy w oryginale dołączyć do oferty. Wadium musi zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres związania ofertą tj. 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert. 4) Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 PZP. 5) Utrata wadium. Wykonawca, którego oferta została wybrana utraci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli: odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeśli Wykonawca na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pwsz.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach