Przetargi.pl
Sprzątanie w budynkach oraz odśnieżanie chodników i parkingów przy budynkach Sądu Rejonowego w Nowym Targu ul. Ludźmierska 29

Sąd Rejonowy w Nowym Targu ogłasza przetarg

  • Adres: 34-400 Nowy Targ, Ludźmierska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 2612612, , fax. 18 2612612
  • Data zamieszczenia: 2020-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Nowym Targu
    Ludźmierska 29
    34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie
    tel. 18 2612612, , fax. 18 2612612
    REGON: 32282100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytarg.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie w budynkach oraz odśnieżanie chodników i parkingów przy budynkach Sądu Rejonowego w Nowym Targu ul. Ludźmierska 29
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sprzątanie w dwóch budynkach i odśnieżanie chodników i parkingów przy dwóch budynkach Sądu Rejonowego w Nowym Targu; Powierzchnia pomieszczeń budynku większego 3 500 m2 Powierzchnia pomieszczeń budynku mniejszego 1 340 m2. Rodzaje powierzchni do czyszczenia: wykładzina dywanowa-1 367 m2, płytki ceramiczne i granitogresowe - 2 627 m2 (posadzki), wykładzina PCV - 776 m2, deski podłogowe - 20 m2, jastrych betonowy - 50 m2, elementy ze stali nierdzewnej, płytki ceramiczne na ścianach (np. łazienki i korytarze), okna - 220 m2 szklane ścianki i przegrody, szklane elementy elewacji, ścian i dachu obydwa budynki - 600 m2, schody zewnętrzne wraz z balustradami , schody zewnętrzne prowadzące do podziemnej części większego budynku , schody zewnętrzne prowadzące do pomieszczeń z urządzeniami elektrycznymi wraz z metalowymi drzwiami oraz skrzynkami na bezpieczniki, taras na I piętrze mniejszego budynku, standardowe wyposażenie biurowe (np. meble - w tym witryny, telefony, kserokopiarki, sejfy, lampy, oprawy oświetleniowe), wyposażenie pomieszczeń socjalnych oraz pokoi gościnnych (meble tapicerowane, lodówki, kuchenki, zlewozmywaki), chodniki i parkingi przy budynkach Sądu – 2 200 m2. Wielkości powierzchni szklanych tj. okien oraz ścian, elewacji i dachu podane są jednostronnie (natomiast wymagane jest mycie tych powierzchni z obu stron) Realizacja przedmiotu zamówienia polega na: codziennym wykonywaniu czynności zapewniających czystość w budynkach, w szczególności : odkurzaniu wykładzin, usuwaniu ew. plam powstałych w czasie pracy (np. kawa, napoje, błoto), usuwaniu ew. pajęczyn ze ścian i sufitów, ścieraniu biurek, foteli, stołów, ławek, parapetów, szaf, szafek, telefonów, drukarek, kserokopiarek i innych elementów wyposażenia, myciu podłóg, posadzek, schodów, zamiataniu i myciu schodów zewnętrznych przy wszystkich wejściach do obydwu budynków, sprzątaniu sanitariatów i urządzeń sanitarnych wraz z dezynfekcją, mycie glazury i terakoty, mycie i polerowanie luster, opróżnianiu koszy na śmieci , popielnic i koszy niszczarek dokumentów, myciu okienek podawczych, myciu szyb tablic ogłoszeniowych, dbaniu o rośliny wewnątrz budynku (podlewanie, zraszanie itp.), utrzymaniu w czystości elementów metalowych i szklanych ( słupy, poręcze, balustrady, tablice, wieszaki w szatni, szklane przegrody i ścianki wewnętrzne itp.), myciu drzwi wejściowych i drzwi do pomieszczeń, sprzątaniu wind, innych czynności niezbędnych - zdaniem Wykonawcy (przy uwzględnieniu jego wiedzy fachowej i posiadanego doświadczenia) -do wykonania w celu należytego zrealizowania przedmiotu zamówienia; okresowym wykonywaniu czynności takich jak: mycie schodów zewnętrznych prowadzących do podziemnej części większego budynku oraz schodów zewnętrznych prowadzących do pomieszczeń z urządzeniami elektrycznymi wraz z metalowymi skrzynkami na bezpieczniki – co trzy miesiące , zamiatanie i mycie tarasu na I piętrze „mniejszego” budynku Sądu jeden raz w tygodniu ,mycie obustronne okien – cztery razy w czasie trwania umowy ( marzec, czerwiec, wrzesień i grudzień 2020r.), mycie obustronne szklanych elementów ścian, dachu, elewacji obydwu budynków Sądu w tym szklanej ściany sali aukcyjnej oraz ścianek z luksferów – dwa razy w czasie trwania umowy ( kwiecień/maj i wrzesień/październik 2020r.) - bez użycia detergentów i szorstkich narzędzi oraz wyczyszczenie obróbki blacharskiej (blacha kwasoodporna) na dachu mniejszego budynku. Mycie z ziemi – z wyłączeniem elementów dachu . Przy myciu elementów dachu nie można poruszać się po szybach, mycie lamp, kinkietów i opraw oświetleniowych- dwa razy w czasie trwania umowy (kwiecień i październik 2020r.), czyszczenie wykładzin dywanowych – 1 raz w czasie trwania umowy (sierpień/wrzesień 2020r.), czyszczenie mechaniczne przy użyciu odpowiedniego sprzętu i odpowiednich (skutecznych) środków posadzek z płytek ceramicznych i granitogresowych wraz z czyszczeniem fug między płytkami – 1 raz w czasie trwania umowy (sierpień 2020 r.), w ramach sprzątania pomieszczeń archiwów sądu ścieranie półek przynajmniej 1 raz w miesiącu, usuwanie wody z posadzki w razie konieczności) oraz zabezpieczenie wykładzin PCV wyprawami polimerowymi – 1 raz w czasie trwania umowy ( wrzesień 2020r.) oraz bieżąca pielęgnacja tych wykładzin , innych czynności niezbędnych - zdaniem Wykonawcy (przy uwzględnieniu jego wiedzy fachowej i posiadanego doświadczenia) -do wykonania w celu należytego zrealizowania przedmiotu zamówienia; odśnieżaniu schodów wejściowych, parkingów i chodników przy budynkach Sądu Rejonowego w Nowym Targu oraz utrzymywanie chodników i schodów wejściowych do budynków w stanie zapewniającym bezpieczne poruszanie się pracowników, przechodniów i interesantów przy spełnieniu następujących warunków: o godzinie 7.00 w dniu urzędowania sądu parkingi i chodniki przy budynkach Sądu Rejonowego w Nowym Targu mają być odśnieżone i przygotowane do bezpiecznego poruszania się przechodzących osób; również schody wejściowe do budynków mają być odśnieżone i w razie konieczności posypane piaskiem aby nie były śliskie , w godzinach urzędowania sądu, w razie potrzeby, chodniki i schody wejściowe do budynków mają być odśnieżane i posypywane piaskiem na bieżąco, Wykonawca wykonuje odśnieżanie przy pomocy własnego sprzętu, zapewnia również piasek do posypywania chodników czy schodów , W przypadku nadmiaru śniegu należy zapewnić jego wywiezienie poza teren sądu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca , w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert , przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w tym postępowaniu. (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 5 do siwz).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach