Przetargi.pl
Sprzątanie, usuwanie odpadów, utrzymanie zieleni w pasach drogowych oraz usługi towarzyszące

Gmina Miejska Kętrzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 11-400 Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 752 05 20 , fax. 089 752 05 31
  • Data zamieszczenia: 2009-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kętrzyn
    ul. Wojska Polskiego 11 11
    11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 752 05 20, fax. 089 752 05 31
    REGON: 51074344000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ketrzyn.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie, usuwanie odpadów, utrzymanie zieleni w pasach drogowych oraz usługi towarzyszące
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Sprzątanie, usuwanie odpadów, utrzymanie zieleni w pasach drogowych oraz usługi towarzysząc, obejmuje: A. Usługi zamiatania i usługi towarzyszące w obrębie jezdni(1.04-31.10): 1) zamiatanie ręczne i mechaniczne utwardzonych naw
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773141005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 5.000,00 zł wniesionym przed upływem terminu składania ofert określonym w punkcie 11 ust. 1 SIWZ. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczen
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają: - aktualne na dzień otwarcia ofert zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych (zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach, Dz. U. z 2007r., Nr 39, poz. 251 z późn. zm.), - aktualne na dzień otwarcia ofert zezwolenie na odzysk lub unieszkodliwianie odpadów komunalnych (zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach, Dz. U. z 2007r., Nr 39, poz. 251 z późn. zm.) lub oświadczenie o współpracy z podmiotem gospodarczym uprawnionym do odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych; - aktualne na dzień otwarcia ofert zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach . b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. chodzi o usługę obejmującą utrzymanie czystości terenów publicznych przez okres co najmniej 12 kolejnych miesięcy o wartości minimum 500.000 zł (słownie: pięćset tysięcy zł 00/100), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania; c) dysponują potencjałem technicznym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego pozwalającego na odpowiednie wykonanie zamówienia, tj. - minimum 1 zamiatarka do utrzymania pasów drogowych, - minimum 1 pojazd do utrzymania czystości chodników, - minimum 1 pojazd do zwalczania śliskości zimowej (dopuszcza się urządzenia z wymiennymi zespołami do letniego i zimowego utrzymania chodników), - minimum 4 kosy mechaniczne. d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymaganych do wykonania zamówienia osób; - minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia do obsługi zamiatarki do utrzymania pasów drogowych; - minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia do obsługi pojazdu do utrzymania czystości chodników; - minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia do obsługi pojazdu do zwalczania śliskości zimowej; - minimum dwie osoby posiadające uprawnienia do obsługi kos mechanicznych. e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100.000,00 złotych (sto tysięcy zł 00/100), f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ocena spełnienia warunków określonych w pkt.1 lit. b - e będzie dokonana łącznie w stosunku do wspólnie występujących wykonawców. 3) opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków. a) Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez wykonawcę zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) b) Nie uzupełnienie przez Wykonawców oświadczeń lub dokumentów w określonym terminie skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy dołączyć do oferty: 1) oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu oferty - załączniku nr 1 do SIWZ), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę, w przypadku spółek cywilnych należy załączyć wpis do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników oraz umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, 3) aktualne na dzień otwarcia ofert zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych (zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach, Dz.U. z 2007r., Nr 39, poz. 251 z późn. zm.) , 4) aktualne na dzień otwarcia ofert zezwolenie na odzysk lub unieszkodliwianie odpadów komunalnych (zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach, Dz.U. z 2007r., Nr 39, poz. 251 z późn. zm.) lub oświadczenie o współpracy z podmiotem gospodarczym uprawnionym do odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych; Uwaga. Warunki opisane w ppkt 3) i 4) niniejszego ustępu uznawać się będzie za spełnione także w przypadku w którym do oferty załączone będzie zezwolenie obejmujące łącznie działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów oraz transportu odpadów, 5) aktualne na dzień otwarcia ofert zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach . 6) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. W celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia należy dołączyć do oferty: 1) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług, z których co najmniej jedna polega na utrzymaniu czystości terenów publicznych przez okres co najmniej 12 kolejnych miesięcy o wartości minimum 500.000 zł (słownie: pięćset tysięcy zł 00/100), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (np. listy referencyjne) - sporządzony według wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ - Wykaz usług, 3. W celu potwierdzenia warunku dysponowania potencjałem technicznym wykonawca złoży: 1) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - sporządzony według wzoru określonego w załączniku nr 7 do SIWZ- Wykaz narzędzi i urządzeń, 2) w przypadku korzystania w zakresie zaplecza technicznego z potencjału innych podmiotów - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń; 4. W celu potwierdzenia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca złoży: 1) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponować wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - sporządzony według wzoru określonego w załączniku nr 8 do SIWZ - Wykaz osób i podmiotów. Do wykazu osób muszą być dołączone dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacji niezbędnych do wykonania prac objętych zamówieniem; 2) w przypadku korzystania w zakresie zaplecza osobowego z potencjału innych podmiotów -pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, 5. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy dołączyć do oferty: 1) Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) co najmniej 100.000 zł (sto tysięcy zł 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ketrzyn.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach