Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy ogłasza przetarg
- Adres: 13-100 Nidzica, ul. Kolejowa 29
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 6252313 , fax. 089 6254129
- Data zamieszczenia: 2009-04-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy
ul. Kolejowa 29 29
13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 6252313, fax. 089 6254129
REGON: 51075050000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzątanie ulic i chodników w ciągu dróg i ulic powiatowych w m. Nidzica - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sprzątanie ulic i chodników w ciągu dróg i ulic powiatowych w m. Nidzica Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 206000 EURO. W ramach usługi planuje się wykonanie następujących prac: sprzątanie ulic ,chodnikó - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wnoszenia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - udokumentują posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów komunalnych, w myśl przepisów ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r., Nr 236, poz. 2008 z póź. zm.) 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a) mają do dyspozycji lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. min. 2 pracowników z uprawnieniami do kierowania ruchem drogowym, wydanymi przez Komendanta Wojewódzkiego Policji na podstawie rozporządzenia MSWiA z dnia 4 maja 1999 r. w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz. U. Nr 48, poz. 481) - należy wymienić w oświadczeniu, b) Dysponują lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia - w pełni sprawnych jednostek i sprzętu i transportu( min. wymagania ) : - ciągnik z przyczepą lub samochód skrzyniowy oplandekowany - min. 1 szt. 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust 1 i 2 Ustawy, Ocena spełniania tych warunków dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez Wykonawców w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymagane jest przedstawienie wymienionych niżej dokumentów: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( na zał. Nr 1), b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. c) Wykaz sprzętu ( narzędzi i urządzeń ) niezbędnego do wykonania zamówienia , jakimi dysponuje wykonawca na załączniku nr 2 , d) Wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; ( na zał. Nr 3 ) - dołączyć kserokopię aktualnych uprawnień do kierowania ruchem drogowym, W przypadku korzystania z potencjału technicznego i osób innych podmiotów należy dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ( na załączniku Nr 2a i 3a), e) Wykaz wszystkich podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu powierzonych im części zamówienia - na załączniku nr 4 ( wykaz podwykonawców ), wraz z oświadczeniami o gotowości do współpracy przy realizacji zamówienia - na załączniku nr 4a , f) koncesję , zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, g)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych ( na zał nr 5 ) h) Akceptowany projekt umowy,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA CMENTARZACH CZYNNYCH, ZAMKNIĘTYCH I WOJENNYCH W OLSZTYNIE
Dodano: 2016-07-19 - UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA CMENTARZACH CZYNNYCH, ZAMKNIĘTYCH I WOJENNYCH W OLSZTYNIE
Dodano: 2016-07-08 - Oczyszczanie pasów drogowych dróg wojewódzkich - ręczne zbieranie i wywóz śmieci na terenie Rejonu Dróg w Elblągu
Dodano: 2016-03-23 - Całoroczne utrzymanie czystości i porządku na ulicach, drogach, chodnikach, schodach, alejkach, kładkach i na innych ciągach komunikacyjnych znajdujących się na terenie miasta Lidzbark Warmiński
Dodano: 2015-12-11 - świadczenie usług utrzymania czystości w budynku biurowym oraz na placu Urzędu/Oddziału Celnego w Olsztynie
Dodano: 2015-12-09 - Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Iławy. Postępowanie znak ZP.271.47.2015
Dodano: 2015-12-04 - Oczyszczanie ulic i chodników na terenie Miasta i Gminy Korsze wraz z wywozem nieczystości stałych
Dodano: 2015-12-02 - Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Lubawa
Dodano: 2015-11-09 - Utrzymanie czystości gminnych ulic i chodników na terenie miasta Pasłęk
Dodano: 2015-10-16 - Utrzymanie w czystości zieleńców, chodników oraz jezdni na rondzie stanowiącym skrzyżowanie ulic: Suwalskiej, Bocznej, Kolejowej i Mikołajczyka w Gołdapi
Dodano: 2015-06-11