Przetargi.pl
Sprzątanie trzech nieruchomości zarządzanych przez ZZM MSWiA

Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA ogłasza przetarg

  • Adres: 00-725 Warszawa, Chełmska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 4331926, 4331927 , fax. 22 8516795
  • Data zamieszczenia: 2018-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA
    Chełmska 8A
    00-725 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 4331926, 4331927, fax. 22 8516795
    REGON: 017342084
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zzm.mswia.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka budżetowa nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie trzech nieruchomości zarządzanych przez ZZM MSWiA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający udziela zamówień na usługi sprzątania w częściach. Wartość przedmiotowego zamówienia publicznego wynosi poniżej 30 tys. euro. 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa powszechnie dostępna, mająca ustalone standardy jakościowe polegająca na sprzątaniu budynków mieszkalnych administrowanych przez Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA, zlokalizowanych w Warszawie przy ul. Podchorążych 43/45, ul. Podchorążych 47A, ul. Promenada 1/3, wraz z przyległymi terenami zewnętrznymi, obejmująca również sprzątanie terenów zielonych. Szczegółowe zakresy czynności wraz z ich częstotliwością stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Szkice sytuacyjne stanowią odpowiednio załączniki nr 8, 9, 10 do SIWZ. 2. Rodzaj usług sprzątania jest wskazany, jako przykład usług powszechnie dostępnych i o ustalonych standardach jakościowych. W przypadku usług tego rodzaju oczywistym jest, że usługi te są usługami bieżącego użytku oraz służą zaspokojeniu podstawowej potrzeby, jaką jest utrzymanie w czystości budynków mieszkalnych i ich otoczenia. Usługi te są jak najbardziej usługami powszechnymi oferowanymi przez liczne podmioty na rynku, co umożliwia łatwy dostęp do tych usług praktycznie nieograniczonej grupie konsumentów, co w sposób bezpośredni wiąże się z powszechną konsumpcją tych usług. Przyjęcie, że usługa sprzątania jest standardowa oznacza, że przynajmniej kilku wykonawców świadczących tego rodzaju usługi powinno oferować tę usługę zestandaryzowaną umożliwiającą zamawiającemu jej nabycie o takiej samej lub zbliżonej jakości. Zamawiający poprzez określenie szczegółowego zakresu czynności wraz z ich częstotliwością oczekuje realizacji usługi sprzątania na poziomie przeciętnie oferowanym w obrocie, a skutkiem działań ma być rezultat w postaci zapewnienia właściwego stanu sanitarno – higienicznego w sprzątanych obiektach. Usługa sprzątania kończy się z upływem czasu wskazanego w umowie i nie występują konsekwencje finansowe po jej zakończeniu. 3. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudniał na umowę o pracę, stosownie do treści art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.), osobę/y wykonującą/e bezpośrednio w trakcie realizacji zamówienia czynności wskazane w załączniku nr 7 tj. zakresie czynności wraz z ich częstotliwością. 4. Stosownie do art. 29 ust. 4 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający określa, że jeżeli Wykonawca do realizacji czynności, o których mowa w ust. 3 zatrudni na cały okres realizacji zamówienia osobę niepełnosprawną - otrzyma 10 pkt w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”. W przypadku niezatrudniania takiej osoby Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”. Przez osobę niepełnosprawną należy rozumieć osobę, wobec której wydano orzeczenie o niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 2046 z późn. zm.). 5. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 3 i 4, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje zostały określone w § 3, § 14 ust. 3 - 5 wzoru umowy. 6. W stosunku do osoby, prowadzącej działalność gospodarczą – jednoosobowo, która wykona zamówienie osobiście, wymogów określonych w ust. 3 nie stosuje się, chyba że na potrzeby wykonania zamówienia zatrudnia inne osoby.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wysokość wadium – 800,00 pln /słownie: osiemset złotych 00/100/. 3. Forma wnoszenia wadium: 1) przelewem bankowym na konto o numerze: Bank Pekao S.A. Oddział Warszawa 40124062471111000049788598 2) pozostałe formy, tj. poręczenia bankowe, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy zdeponować w formie oryginałów w Kancelarii ZZM MSWiA, czynnej w godzinach pracy ZZM MSWiA. Kserokopię zdeponowanego dokumentu należy załączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach