Przetargi.pl
Sprzątanie terenów zewnętrznych, tj. nieruchomości gruntowych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy znajdujących się w bezpośrednim sąsiedztwie nieruchomości gruntowych zabudowanych / budynków wspólnot mieszkaniowych / nie administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz ogłasza przetarg

  • Adres: 01-641 Warszawa, ul. Marii Kazimiery
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 8335696, , fax. 22 8321835
  • Data zamieszczenia: 2019-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz
    ul. Marii Kazimiery 1
    01-641 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 8335696, , fax. 22 8321835
    REGON: 11104337000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgnzoliborz.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie terenów zewnętrznych, tj. nieruchomości gruntowych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy znajdujących się w bezpośrednim sąsiedztwie nieruchomości gruntowych zabudowanych / budynków wspólnot mieszkaniowych / nie administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Usługa podstawowa - sprzątanie powierzchni zewnętrznej nieruchomości administrowanych przez ZGN Żoliborz Powierzchnia zewnętrzna Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na sprzątaniu i utrzymaniu w czystości powierzchni terenów zewnętrznych, tj. nieruchomości gruntowych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy znajdujących się w bezpośrednim sąsiedztwie nieruchomości gruntowych zabudowanych nie administrowanych przez ZGN np. Wspólnot Mieszkaniowych. a) Powierzchnie zewnętrzne – tereny utwardzone, razem: 37 524,14 m² b) Powierzchnia zewnętrzna – tereny nieutwardzone, razem: 41 965,04 m² Szczegółowe, tabelaryczne zestawienie adresów nieruchomości wraz z ich powierzchnią do sprzątania zawiera Tabela nr 1. Zakres czynności: utrzymanie terenów utwardzonych: 1. Codzienne sprzątanie (zamiatanie, usuwanie nieczystości) chodników (w tym chodników wzdłuż nieruchomości), podwórzy, dojść, placyków gospodarczych (śmietników), ulic - dojazdów do budynków, bram, przejść, miejsc postojowych. 2. W okresie zimowym (główne ciągi komunikacyjne, dojścia do budynków oraz altan śmietnikowych): • ich bieżące odśnieżanie, systematyczne usuwanie śniegu i lodu, zapobieganie skutkom gołoledzi lub jej zwalczanie przez użycie materiałów szorstkich (materiał Wykonawcy), oczyszczanie kratek ściekowych ze śniegu i lodu oraz odwodnienia liniowego w godzinach wczesnorannych nie później niż do godz. 8.30 rano przez wszystkie dni miesiąca; • w czasie opadów śniegu lub gołoledzi praca winna być wykonywana ciągle, w taki sposób, aby na wskazanych powyżej terenach umożliwione było przejście/przejazd; miejsca do składowania materiału szorstkiego należy w każdym przypadku uzgodnić z Działem Eksploatacji ZGN; • zgłaszanie do Działu Technicznego ZGN o konieczności usunięcia sopli nawisów śnieżnych; • wysypywanie piaskiem w okresie zimowym chodników i dróg dojścia do budynków i altan śmietnikowych wg potrzeb. 3. Codzienne sprzątanie (zamiatanie, w razie potrzeby wygrabianie, usuwanie nieczystości) placów zabaw, siłowni plenerowych a w szczególności terenu piaskownic, wokół piaskownic i trzepaków, zmywanie napisów i rysunków z elementów wyposażenia. Usuwanie chwastów z nawierzchni placyków zabaw dla dzieci tylko poprzez pielenie. Natychmiastowe zgłaszanie uszkodzeń. Przekazanie zamawiającemu w każdy poniedziałek protokołu (załącznik nr 1 do OPZ) z co tygodniowej kontroli przeprowadzonej przez wykonawcę (osobę bezpośrednio nadzorującą ekipę sprzątającą) stanu porządkowego i czystości placów zabaw, siłowni plenerowych administrowanych przez ZGN Żoliborz. 4. Bieżące opróżnianie ze śmieci koszy na śmieci zlokalizowanych na terenie nieruchomości będących przedmiotem zamówienia i wskazanych przez Zleceniodawcę oraz ich mycie (wg potrzeb). utrzymanie terenów nieutwardzonych: 5. Codzienne utrzymanie - sprzątanie terenów zielonych poprzez usuwanie nieczystości np. śmieci, suchych gałęzi, chwastów, krzaków, samosiejek, wykonywanie cięć pielęgnacyjnych, odmładzających, krzewów i żywopłotów (w okresie wiosennym), bieżące zgłaszanie uszkodzeń krzewów i żywopłotów oraz zmian stanu zdrowotnego, cięcie zbędnych pędów odroślowych u drzew, koszenie chwastów i młodych samosiewów drzew o średnicy pnia do 3 cm, wyrównanie powierzchni podłoża w miejscu usuniętych samosiewów, koszenie traw. 6. Wygrabianie liści - wg potrzeb - w uzgodnieniu z Administratorem ZGN - oraz ich zebranie, zapakowanie i przeniesienie odpadów w miejsce składowania zgodnie z aktualnie obowiązującym Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie m.st. Warszawy lub po uzgodnieniu z Administratorem ZGN wywóz w inne miejsce (poza teren administrowany przez ZGN Żoliborz) na koszt wykonawcy. 7. Okopywanie brzegów trawnika i czyszczenie krawężników oraz nie dopuszczanie do zarastania opasek wokół budynku oraz innych powierzchni utwardzonych - na bieżąco wg potrzeb, gracowanie alejek ziemnych, chemiczne zwalczanie chwastów na alejkach ziemnych, płyt chodnikowych, nawierzchni brukowych i z kostki oraz z nawierzchni z grysu (Roundup + azotowe – środki posiadające stosowne atesty, neutralne dla ludzi i zwierząt), usuwanie przerostów chwastów z płyt chodnikowych, nawierzchni brukowych i z kostki. 8. Pielęgnacja (w tym pielenie) rabat kwiatowych, we wskazanych miejscach - wg potrzeb, systematyczne odchwaszczanie, zabezpieczenie roślin na zimę, usuwanie przekwitniętych kwiatostanów i uschniętych liści, usuwanie samosiewów obcych gatunków. 9. Przekopywanie ubytków w zieleńcach wraz z wysianiem trawy zakupionej przez Zamawiającego, dosadzania krzewów, uzupełnianie kory w miejscach wskazanych przez Zamawiającego (kora zakupiona przez Zamawiającego). dodatkowe czynności: 10. Bezzwłoczne powiadamianie ZGN: • o stwierdzonych przypadkach dewastacji i niszczenia mienia znajdującego się na obsługiwanym terenie (a w szczególności sprzętu zabawowego, uszkodzeniu lub kradzieży przykryw studzienek kanalizacyjnych itp.), • a w razie zaistnienia zagrożenia dla życia i zdrowia ludzkiego lub zniszczenia mienia znacznych rozmiarów, również natychmiastowe zawiadomienie Policji, Straży Miejskiej, Pogotowia Ratunkowego lub odpowiedniego Pogotowia Awaryjnego - Technicznego, o zwierzętach znajdujących się bez opieki na terenie nieruchomości. oraz: • codzienne kontaktowanie się (osobiste lub telefoniczne) z Działem Eksploatacji ZGN w celu wymiany uwag dotyczących stanu porządkowego na obsługiwanym terenie. • odpady komunalne ulegające biodegradacji, powstające w wyniku pielęgnacji zieleni na terenie nieruchomości objętych zamówieniem, takie jak: usunięte chwasty, wygrabione liście, wykoszona trawa, przycięte krzewy Wykonawca zobowiązany jest je zebrać i zabrać, w terminie ustalonym przez Zamawiającego we własnym zakresie i na swój koszt. Zabronione jest wrzucanie ww. pozostałości do stojących na danym terenie kontenerów na śmieci. II. Dodatkowe usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości nieruchomości administrowanych przez ZGN Żoliborz 1. Koszenie trawy Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na jednokrotnym skoszeniu trawy (maj) na terenach zewnętrznych nieutwardzonych. Powierzchnia zewnętrzna – tereny nieutwardzone, razem: 41 965,04 m² W związku z powyższym wykonawca zobowiązany jest do: • koszenia trawników, zgrabiania skoszonej trawy – prace winny być wykonane kompleksowo (koszenie i sukcesywne zgrabienie); • termin realizacji pokosu należy uzgodnić z Działem Eksploatacji ZGN; • Wykonawca zobowiązany jest do zebrania pokosu, zapakowania i wywóz na własny koszt. Zabronione jest wrzucanie ww. pozostałości do stojących na danym terenie kontenerów na śmieci; • użycia profesjonalnych maszyn i urządzeń. 2. Przycinanie żywopłotu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na przycięciu/wyrównaniu oraz formowaniu żywopłotu 1 raz w trakcie trwania umowy (maj) na terenach zewnętrznych. Powierzchnia żywopłotów w m2, razem: 2179,50 m2 Szczegółowe, tabelaryczne zestawienie adresów nieruchomości wraz z ich powierzchnią żywopłotów w m2 zawiera Tabela nr 2. W związku z powyższym wykonawca zobowiązany jest do: • termin realizacji przycinki należy uzgodnić z Działem Eksploatacji ZGN; • Wykonawca zobowiązany jest do zebrania ściętych pędów i odpadów, zapakowania i wywóz na własny koszt. Zabronione jest wrzucanie ww. pozostałości do stojących na danym terenie kontenerów na śmieci; 3. Wymiana piachu w piaskownicach Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na wymianie piachu 1 raz w trakcie trwania umowy (marzec) w piaskownicach znajdujących się na terenie nieruchomości administrowanych przez ZGN Żoliborz. Ilość dostarczonego piachu w tonach, razem: 15,72 tony Szczegółowe, tabelaryczne zestawienie adresów nieruchomości wraz z parametrami piaskownic zawiera Tabela nr 3. W związku z powyższym wykonawca zobowiązany jest do: • termin wymiany piachu należy uzgodnić z Działem Eksploatacji ZGN; • Wykonawca zobowiązany jest do wywozu starego piasku – oczyszczenie piaskownicy – przywiezienia i rozładunku nowego piachu (jeśli nie jest możliwy bezpośredni dojazd do piaskownicy należy użyć taczek) we własnym zakresie i na własny koszt. Zakres prac obejmuje także wywóz piasku wyniesionego przez dzieci z piaskownic. Zabronione jest wrzucanie ww. pozostałości do stojących na danym terenie kontenerów na śmieci; • Wykonawca zobowiązany jest posiadać do oferowanego piachu atest PZH (posiada badania: bakteriologiczne, sanitarne, higieniczne oraz promieniotwórcze). Wykonawca dostarczy Zamawiającemu ww. atest bezpośrednio po przeprowadzonej wymianie piachu. III. Minimalne wymagania zamawiającego dotyczące struktury zatrudnienia, podstawowego sprzętu i urządzeń oraz środków do sprzątania i utrzymania czystości. 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu minimum 4 pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 2. Pracownicy nadzoru zatrudnieni będą bezpośrednio na terenie obsługiwanych obiektów, nadzór musi być zapewniony w sposób skuteczny i ciągły na czas wykonywania usługi. Numer telefonu kontaktowego do osoby sprawującej nadzór z ramienia firmy będzie udostępniony mieszkańcom sprzątanych nieruchomości (tablice informacyjne w budynkach) oraz członkom Zarządów Wspólnot Mieszkaniowych budynków położonych bezpośrednio przy terenach obsługiwanych przez firmę sprzątającą. 3. Pracownicy bezpośrednio zatrudnieni przy świadczeniu usług powinni posiadać doświadczenie, kwalifikacje oraz jeśli tego wymaga usługa stosowne uprawnienia. 4. Wykonawca zobowiązany jest do używania profesjonalnych maszyn i urządzeń (zamawiający nie dopuszcza stosowania sprzętu o napędzie elektrycznym oraz dmuchaw spalinowych do sprzątania zewnętrznego). 5. Koszt użycia maszyn i urządzeń spoczywa na wykonawcy w ramach wykonywanej usługi. 6. Wykonawca zobowiązany jest w ramach świadczonych usług używania środków czystości posiadających stosowne atesty. 7. Środki czystości wykonawca zapewnia we własnym zakresie (wliczone będą w cenę usługi). V. Postanowienia końcowe 1. Zamawiający z uwagi na zmiany zasobu zastrzega możliwość zmniejszenia ilości sprzątanej powierzchni (z przyczyn np.: m.in. wyłączenia z eksploatacji placów zabaw, zawieranych porozumień z Wspólnotami Mieszkaniowymi) bądź zmniejszenia powierzchni pielęgnacji terenów zieleni, dróg, chodników, częstotliwości lub ilości wykonania prac dodatkowych itp. W każdym wypadku należność za wykonaną usługę będzie rozliczona w przeliczeniu za m2, a w przypadku usług związanych z dostarczeniem piachu w tonach. Potwierdzenie zmniejszenia powierzchni będzie potwierdzone pisemnie oraz naniesione zostanie na comiesięcznym załączniku do faktury (wykaz powierzchni). 2. Zamawiający z uwagi na zmiany zasobu zastrzega możliwość zwiększenia ilości sprzątanej powierzchni zarówno wewnętrznej jak i zewnętrznej (z przyczyn np.: włączenia do eksploatacji placów zabaw, jednorazowego zlecenia sprzątania nieruchomości nie wchodzących w skład zasobu administrowanego przez ZGN) bądź zwiększenia powierzchni pielęgnacji terenów zieleni, dróg, chodników, częstotliwości lub ilości wykonania prac dodatkowych itp. W każdym wypadku należność za wykonaną usługę będzie rozliczona w przeliczeniu za m2, a w przypadku usług związanych z dostarczeniem piachu w tonach. Potwierdzenie zwiększenia powierzchni będzie potwierdzone pisemnie oraz naniesione zostanie na comiesięcznym załączniku do faktury (wykaz powierzchni). 3. Przedstawiciele zamawiającego (pracownicy Działu Eksploatacji ZGN) będą przeprowadzali dowolną liczbę kontroli stanu czystości każdego obiektu i terenów zewnętrznych. W przypadku stwierdzenia nienależnego wykonania usługi zostanie sporządzony raport (notatka służbowa) z kontroli jakości usługi sprzątania. Przedstawiciel wykonawcy zobowiązany jest do podpisania raportu (notatki służbowej). W przypadku nieobecności przedstawiciela wykonawcy na terenie danego kompleksu, przedstawiciel zamawiającego jest uprawniony do dokonania adnotacji i jednostronnego podpisania raportu (notatki służbowej). Przedstawiciele zamawiającego upoważnieni są także do dokonywania wpisów na comiesięcznym protokole odbioru usługi (uwagi dotyczące ilości i jakości sprzątanych powierzchni oraz innych zapisów mających związek ze świadczoną usługą porządkową w postaci sprzątania).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia będzie zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100 ) 1. Forma wadium 1) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu – wpłata przelewem na rachunek bankowy: 43 1030 1508 0000 0005 5087 4032 z dopiskiem „Wadium - przetarg nieograniczony na: Sprzątanie terenów zewnętrznych, tj. nieruchomości gruntowych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy znajdujących się w bezpośrednim sąsiedztwie nieruchomości gruntowych zabudowanych/ budynków wspólnot mieszkaniowych/nie administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy w treści tytułu wpłaty zaleca się podać nr sprawy ZGN/PZP/21/2019; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2) W przypadku wadium wnoszonego: a) w pieniądzu - za termin wniesienia przyjmuje się chwilę uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym. Zaleca się dołączenie do oferty kopii dowodu wniesienia wadium poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (lub pełnomocnika w przypadku wykonawców występujących wspólnie); b) w formie gwarancji lub poręczenia – dokument w swej treści musi zawierać deklarację o nieodwołalnej i bezwarunkowej zapłacie wymaganej kwoty wadium na pierwsze pisemne wezwanie zamawiającego (beneficjenta) powołującego się na okoliczności określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp i obejmować cały okres związania ofertą. Dokument należy złożyć w kasie urzędu (parter), natomiast kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (lub pełnomocnika w przypadku wykonawców występujących wspólnie) zaleca się załączyć do oferty. Przedmiotowy dokument winien być sporządzony w języku polskim. 2. Zwrot wadium 1) Zamawiający zwróci wadium: a) wszystkim wykonawcom - niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 3; b) wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza - niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz **wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert - na jego wniosek. 2) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 3. Zatrzymanie wadium Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadkach wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach