Przetargi.pl
Sprzątanie Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 6 w Krasniku

Publiczna Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Kraśniku ogłasza przetarg

  • Adres: 23-210 Kraśnik, ul. Grunwaldzka 2
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 825 87 83 , fax. 0-81 825 87 83
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Kraśniku
    ul. Grunwaldzka 2 2
    23-210 Kraśnik, woj. lubelskie
    tel. 0-81 825 87 83, fax. 0-81 825 87 83
    REGON: 00078398200014
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp6.krasnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Publiczna Szkoła Podstawowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 6 w Krasniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Utrzymanie czystości i porządku w budynku szkoły oraz na terenie wokół budynku; wykonywanie prac konserwatorskich; obsługa placówki - szatni. usługa realizowana przez okres 12 m-cy tj. od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909190002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień Publicznych, tj. którzy: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania zmówienia, b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zmówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytacji ekonomicznej i finasowej zapewniajacej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Zatrudnią w pełnym wymiarze czasu pracy, na cały okres obowiązywania umowy osoby wskazane przez Zamawiającego, w co najmniej następującej ilości: 1 woźna, 1 szatniarza, 1 konserwator, 2 sprzątaczki. Ocena spełniania powyższych warunków oparta będzie o zasadę spełnia/nie spełnia i zostanie przeprowadzona w oparciu o dokumenty złozone zgodnie z rozdziałem IX SIWZ, zgodnie z poniższym opisem dokonania oceny ich spełniania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gopodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia, wystawionego nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zmówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowidających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. 3. Oświadczenie o zobowiązaniu sie do zatrudnienia wskazanych osób - 5 etatów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp6.krasnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach