Publiczna Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Kraśniku ogłasza przetarg
- Adres: 23-210 Kraśnik, ul. Grunwaldzka 2
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 0-81 825 87 83 , fax. 0-81 825 87 83
- Data zamieszczenia: 2009-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Kraśniku
ul. Grunwaldzka 2 2
23-210 Kraśnik, woj. lubelskie
tel. 0-81 825 87 83, fax. 0-81 825 87 83
REGON: 00078398200014 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp6.krasnik.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Publiczna Szkoła Podstawowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzątanie Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 6 w Krasniku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Utrzymanie czystości i porządku w budynku szkoły oraz na terenie wokół budynku; wykonywanie prac konserwatorskich; obsługa placówki - szatni. usługa realizowana przez okres 12 m-cy tj. od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909190002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień Publicznych, tj. którzy: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania zmówienia, b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zmówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytacji ekonomicznej i finasowej zapewniajacej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Zatrudnią w pełnym wymiarze czasu pracy, na cały okres obowiązywania umowy osoby wskazane przez Zamawiającego, w co najmniej następującej ilości: 1 woźna, 1 szatniarza, 1 konserwator, 2 sprzątaczki. Ocena spełniania powyższych warunków oparta będzie o zasadę spełnia/nie spełnia i zostanie przeprowadzona w oparciu o dokumenty złozone zgodnie z rozdziałem IX SIWZ, zgodnie z poniższym opisem dokonania oceny ich spełniania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gopodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia, wystawionego nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zmówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowidających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. 3. Oświadczenie o zobowiązaniu sie do zatrudnienia wskazanych osób - 5 etatów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp6.krasnik.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzątanie i dozór Szkoły Podstawowej Nr 3 w Kraśniku
Dodano: 2011-12-12 - Sprzątanie i dozór Zespołu Placówek Oświatowych nr 1 w Kraśniku.
Dodano: 2011-12-12 - Sprzątanie pomieszczeń w budynku administracyjnym Rejonu w Chełmie i administracyjno-socjalnym w Obwodach Drogowych w Cycowie Piaskach i Rudce.
Dodano: 2011-03-11 - Sprzątanie i dozór Szkoły Podstawowej nr 3 w Kraśniku
Dodano: 2009-07-27