Przetargi.pl
Sprzątanie i dozór Szkoły Podstawowej Nr 3 w Kraśniku

Szkoła Podstawowa nr 3 im. Adama Mickiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 23-200 Kraśnik, ul. Urzędowska 435
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8261413 , fax. 081 8261413
  • Data zamieszczenia: 2011-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 3 im. Adama Mickiewicza
    ul. Urzędowska 435 435
    23-200 Kraśnik, woj. lubelskie
    tel. 081 8261413, fax. 081 8261413
    REGON: 00071462700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła Podstawowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie i dozór Szkoły Podstawowej Nr 3 w Kraśniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku w budynku oraz na terenie wokół budynku, wykonywanie prac konserwatorskich oraz dozór nad mieniem placówki. Zakres prac obejmuje: I. Utrzymanie czystości i porządku w SP nr 3 w Kraśniku oraz na terenie wokół budynku poprzez: 1) Codzienne sprzątanie (tzn. zmiatanie, zmywanie, ścieranie kurzu, odkurzanie) sal lekcyjnych, pomieszczeń administracyjnych, korytarzy, klatek schodowych, łazienek (łącznie z myciem lamperii i glazury), sali gimnastycznej, sali korekcyjnej, biblioteki, świetlicy, pokoju nauczycielskiego, szatni i innych pomieszczeń codziennego użytku oraz utrzymywanie w czystości mebli szkolnych, pomocy naukowych; 2) utrzymywanie w czystości wykładzin podłogowych (odkurzanie, trzepanie, pranie); 3) dokonywanie dezynfekcji sanitariatów min. raz w miesiącu; 4) czyszczenie i pastowanie podłóg min. raz w miesiącu; 5) nie rzadziej niż dwa razy w roku mycie okien, pranie zasłon, firanek, wykładzin podłogowych i dywanów; 6) podczas ferii zimowych i wakacji generalne sprzątanie całego budynku; 7) zapewnienie estetycznego wyglądu wewnątrz i na zewnątrz budynku szkolnego (dbanie o wygląd zieleni, kwietników, koszenie trawy); 8) codzienne dbanie o estetykę i porządek wokół placówki (zmiatanie, oczyszczanie ze śniegu i lodu oraz posypywanie piaskiem dróg dojazdowych i chodników należących do placówki, usuwanie nieczystości z całej powierzchni nieruchomości gruntowej); 9) inne prace zlecone przez dyrekcję mające na celu utrzymanie czystości i porządku w Szkole Podstawowej nr 3 w Kraśniku 10) całość prac i obowiązków mających na celu utrzymanie czystości i porządku Szkole Podstawowej nr 3 musi odpowiadać wymogom stawianym w Rozporządzeniu MENiS z dnia 31.12 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69). Zestawienie pomieszczeń objętych powyższym zakresem usług zawarte jest w załączniku nr 1 do SIWZ. II. Dozór nad mieniem SP nr 3 w Kraśniku: 1) dozór nad mieniem placówki i terenie wokół budynku szkolnego w dni powszednie w godz. 19:00 do 7:00 oraz w dni świąteczne i wolne od nauki całodobowo; 2) codzienne zamykanie okien oraz wejść na teren placówki. Zamawiający na bieżąco będzie informował Wykonawcę o zmianach w stanie majątku placówki. Wykonawca ponosi odpowiedzialność w godzinach pełnienia dozoru za powierzony mu majątek placówki; III. Obsługa placówki, tj.: 1) codzienna obsługa szatni (zapewnienie porządku, bezpieczeństwa i ochrona mienia uczniów); 2) codzienny dyżur woźnej przy wejściach do budynku (kontrola wejść do szkoły, inne prace porządkowe); 3) codzienny dyżur konserwatora - bieżące usuwanie awarii, wykonywanie drobnych napraw sprzętu, itp.;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909190002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp3.krasnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach