Wojskowa Agencja Mieszkaniowa ul. Chałubińskiego 3A, 02-004 Warszawa Oddział Regionalny w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-631 Poznań, ul. Dojazd 30
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 6538744; 6538700 , fax. 061 6538701
- Data zamieszczenia: 2013-09-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa ul. Chałubińskiego 3A, 02-004 Warszawa Oddział Regionalny w Poznaniu
ul. Dojazd 30 30
60-631 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 6538744; 6538700, fax. 061 6538701
REGON: 01126394600418 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzątanie powierzchni wewnętrznych wspólnych w budynkach mieszkalnych Skarbu Państwa, w tym z kwaterami internatowymi, wraz z powierzchniami zewnętrznymi wokół nich oraz innych terenów znajdujących się w zasobie WAM OReg. Poznań - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiot zamówienia składa się z 10 zadań częściowych wyszczególnionych w XVIII części niniejszej SIWZ. 2.Szczegółowy zakres prac: I. Obowiązki w zakresie opieki nad nieruchomością Podstawowym obowiązkiem Wykonawcy jest dbałość o powierzone budynki i ich wyposażenie techniczne oraz tereny przyległe wraz z całą małą architekturą, a w szczególności: 1)natychmiastowe powiadamianie Zamawiającego o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń technicznych oraz podejmowanie doraźnych działań niezbędnych dla ochrony mieszkańców lub mienia poprzez np. zamknięcie dopływu wody, wyłączenie dopływu prądu, powiadomienie obsługi kotłowni; 2)alarmowanie straży pożarnej w razie pożaru oraz organizowanie w tym wypadku doraźnej pomocy ze strony mieszkańców; 3)umożliwienie dostępu do aparatu telefonicznego lub komórkowego swoim pracownikom pełniącym rolę dozorców oraz zapoznanie ich z numerami alarmowymi. Wykonawca zobowiązany jest dla każdego budynku wyznaczyć dozorcę, zapewnić mu środki i narzędzia niezbędne do wykonywania usługi; 4)czuwanie nad bezpieczeństwem budynków i jego mieszkańców. II. Obowiązki w zakresie sanitarno-porządkowym: 1)Codziennie (tzn. w dni robocze 5-dniowego tygodnia pracy - na podstawie Kodeksu pracy): a)sprzątanie, zamiatanie i usuwanie zanieczyszczeń z klatek schodowych, wiatrołapów chodników, parkingów, jezdni oraz koszy na śmieci; b)składanie zebranych nieczystości do pojemników na śmieci, po ich uprzedniej segregacji. 2)Okresowo: a)mycie klatek schodowych i wiatrołapów 1 x w tygodniu; b)sprzątanie korytarzy piwnic, schodów, podestów, innych pomieszczeń ogólnego użytku, połączone z zamiataniem i myciem, obmiataniem pajęczyn - w miarę potrzeb lecz nie rzadziej niż raz na tydzień; c)utrzymanie w czystości grzejników, skrzynek pocztowych, tablic ogłoszeniowych umieszczonych na klatkach schodowych; d)mycie szyb w drzwiach wejściowych do klatek schodowych - w miarę potrzeb lecz nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu; e)sprzątanie pralni, suszarni, strychów, wózkarni - w miarę potrzeb lecz nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu; f)mycie drzwi wejściowych do klatek schodowych, lamperii, balustrad na klatkach schodowych - w miarę potrzeb lecz nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu; g)usuwanie skutków żywiołów, tj.: usuwanie wody z zalanych korytarzy piwnic, usuwanie połamanych drzew z obsługiwanych terenów; h)dezynsekcja (1 x / rok), dezynfekcja (1 x / rok), deratyzacja (2 x / rok) pomieszczeń klatek schodowych i korytarzy piwnic, wózkarni, pralni, suszarni i wymiennikowni (zgodnie z decyzją władz miejskich lub gminnych); i)mycie okien na klatkach schodowych, okienek w pomieszczeniach ogólnego użytku, kloszy - w miarę potrzeb lecz przynajmniej dwa razy w roku w miesiącach kwiecień, październik; j)wymiana piasku w piaskownicach w porze wiosennej. 3)Inne prace, których częstotliwość uzależniona jest od warunków atmosferycznych, bądź ustalone przez administrację: a)oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota niezabudowanej części nieruchomości, tj. chodników, dojść, jezdni, pryzmowanie śniegu w zależności od potrzeb, posypywanie oblodzonych chodników i jezdni materiałami szorstkimi oraz odkuwanie studzienek ulicznych z lodu w czasie odwilży. W przypadku ciągłych opadów śniegu - usuwanie śniegu na bieżąco; b)oczyszczanie z liści i błota studzienek ulicznych; c)wrzucanie do kontenerów nieczystości stałych zalegających przy nich luzem; d)wywieszanie na tablicach informacyjnych na klatkach schodowych ogłoszeń i zawiadomień Zamawiającego; e)dostarczanie lokatorom zawiadomień o wymiarze opłat czynszowych oraz innej masowej korespondencji Zamawiającego dot. użytkowania lokali mieszkalnych - przestrzeganie w tym zakresie ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.); f)natychmiastowe zgłaszanie do Administratora Zamawiającego uszkodzeń urządzeń na klatkach schodowych, w piwnicach, pralniach, suszarniach; g)przestrzeganie przepisów o ochronie ppoż. a w szczególności utrzymanie w należytym stanie porządku na korytarzach piwnicznych i strychach. Nie dopuszczanie do tarasowania przejść komunikacyjnych meblami lub innym sprzętem przez lokatorów. III. Obowiązki w zakresie obsługi terenów zielonych w miesiącach marzec - listopad (związanych z obsługiwanymi budynkami) oraz w okresie listopad i kwiecień - październik (pozostałych terenów zielonych nie związanych z budynkami mieszkalnymi) 1)Czynności porządkowe i pielęgnacyjne zieleni: a)grabienie trawników i miejsc wokół krzewów: -w okresie wiosennym i letnim - w miarę potrzeb, -w okresie jesiennym - w miarę potrzeb lecz nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu; b)pielenie ręczne chwastów przy klombach- w miarę potrzeb; c)koszenie i grabienie trawy - ( 2 x w miesiącu w okresie od maja do września) w późniejszym terminie w miarę potrzeb; d)oczyszczanie z trawy i chwastów chodników, opasek przy budynkach oraz krawężników - ( 2 x w miesiącu w okresie od maja do września) w późniejszym terminie w miarę potrzeb; e)sprzątanie papierów, śmieci i innych zanieczyszczeń - w miarę potrzeb; f)odchwaszczanie żywopłotów, spulchnianie gleby i wysiew trawy w miejscach jej ubytków - w miarę potrzeb; g)wycinanie uschniętych i połamanych drzew w przypadku sporadycznego nieprzewidzianego przypadku uschnięcia drzewa czy jego połamania na skutek silnego wiatru, uderzenia pioruna; h)formowanie i radykalne przycinanie drzew (tylko w sytuacji złamania gałęzi na skutek silnego wiatru, uderzenia pioruna, dewastacji ze strony człowieka), krzewów, żywopłotów do końca marca. Koszty transportu i składowania gałęzi, liści, trawy, chwastów ponosi Wykonawca. 2)Sprzątanie doraźne 2-krotne terenów niezwiązanych z budynkami mieszkalnymi w okresie obowiązywania umowy (w terminach uzgodnionych z Zamawiającym): a)sprzątanie papierów, śmieci i innych zanieczyszczeń; b)usunięcie z terenu połamanych gałęzi; c)zebranie i wywóz na wysypisko śmieci odpadów większych gabarytów. Koszty wywozu i utylizacji ww. zanieczyszczeń i odpadów ponosi Wykonawca. IV. Obowiązki w zakresie obsługi terenów zielonych w miesiącach grudzień - luty (związanych z obsługiwanymi budynkami) Utrzymywanie porządku na terenach zielonych, tj. sprzątanie papierów, śmieci i innych zanieczyszczeń - na bieżąco. V. Obowiązki wynikające z przepisów publiczno - prawnych i zarządzeń władz 1)wywieszanie i zdejmowanie flag będących własnością Zamawiającego z okazji Świąt narodowych i resortowych (Dzień Wojska Polskiego), przechowywanie ich i utrzymanie w czystości; 2)czuwanie nad przestrzeganiem przez mieszkańców budynku regulaminu porządku domowego a w razie nie przestrzegania go i samowoli mieszkańców zawiadamianie Zamawiającego; 3)usuwanie z budynków oraz pomieszczeń urządzeń pozostawionych na klatkach schodowych, w piwnicach, na strychach, wózkarniach, ogłoszeń, plakatów, afiszy, napisów i rysunków umieszczonych bez zgody Zamawiającego; 4)natychmiastowe telefoniczne zawiadamianie administracji lub właściwego pogotowia technicznego, w przypadku wystąpienia awarii na terenie części wspólnych budynku; 5)stały kontakt z Administratorem. VI. Informacje uzupełniające 1)Zamawiający, w miarę posiadanych możliwości, udostępni Wykonawcy pomieszczenie do przechowywania sprzętu i środków czystości. 2)Osoba pełniąca rolę dozorcy (osoba sprzątająca) winna być obecna w pracy w godzinach od 6:00 do 14:00 w dni robocze, o których mowa w pkt. II ppkt 1. Poza godzinami pracy osoba ta winna być dostępna, pod wskazanym przez Wykonawcę numerem telefonu, podanym na tablicach ogłoszeń umieszczonych na klatkach schodowych. 3)Przedmiotowe usługi winny być świadczone w godzinach wyznaczonych przez Wykonawcę za wyjątkiem pory nocnej. Uwaga! zapisy określające zakres usług zostaną skonkretyzowane dla poszczególnych zadań częściowych, w zależności od rodzaju obsługiwanych nieruchomości, tzn.: budynek i teren / tylko teren. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: -zadanie częściowe nr 1 (Poznań): 4.000,00 zł; -zadanie częściowe nr 2 (Poznań-Głuszyna): 600,00 zł; -zadanie częściowe nr 3 (Murowana Goślina): (wadium nie jest wymagane); -zadanie częściowe nr 4 (Swarzędz): 500,00 zł; -zadanie częściowe nr 5 (Śrem): 1.500,00 zł; -zadanie częściowe nr 6 (Witkowo): 2.400,00 zł; -zadanie częściowe nr 7 (Gniezno): (wadium nie jest wymagane); -zadanie częściowe nr 8 (Jarocin): (wadium nie jest wymagane); -zadanie częściowe nr 9 (Ostrów Wlkp.): (wadium nie jest wymagane); -zadanie częściowe nr 10 (Biedrusko): (wadium nie jest wymagane).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 17/16
Dodano: 2016-06-08 - Bieżące utrzymanie MOP-ów kategorii I Skórzewo i Palędzie zlokalizowanych po obu stronach drogi ekspresowej S11 na odc. od węzła Tarnowo Podgórne do węzła Poznań Zachód.
Dodano: 2016-06-07 - Sprzątanie pomieszczeń w budynkach oraz terenu na zewnątrz budynków Akademii Muzycznej w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87, w okresie od 16.07.2016 r. do 15.07.2018 r.
Dodano: 2016-04-14 - Sprzątanie pomieszczeń GDDKiA O/Poznań Rejon w Nowym Tomyślu.
Dodano: 2016-03-23 - Sprzątanie pomieszczeń GDDKiA O/Poznań Rejon w Gnieźnie.
Dodano: 2016-02-01 - Świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości i transportu wewnętrznego w Szpitalu Średzkim Sp. z o.o. wraz z dostawą dozowników
Dodano: 2016-01-13 - Opróżnianie oraz uporządkowanie do 350 lokali wraz z pomieszczeniami przynależnymi; wywóz ruchomości na wysypisko i/lub do magazynu bądź innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego
Dodano: 2015-12-29 - Sprzątanie pomieszczeń GDDKiA O/Poznań Rejon w Gnieźnie.
Dodano: 2015-12-18 - Świadczenie usług sprzątania w budynkach i na terenach zewnętrznych Sądu Okręgowego w Kaliszu oraz w budynkach i na terenach zewnętrznych podległych sądów funkcjonalnych
Dodano: 2015-12-14 - kompleksowe usługi utrzymania czystości w Ogrodzie Zoologicznym w Poznaniu
Dodano: 2015-12-09