Przetargi.pl
Sprzątanie powierzchni wewnętrznych w budynkach mieszkalnych i internatowych Skarbu Państwa wraz z powierzchniami zewnętrznymi wokół nich oraz będącymi w zasobie WAM

Wojskowa Agencja Mieszkaniowa ul. Chałubińskiego 3A, 02-004 Warszawa Oddział Regionalny w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-631 Poznań, ul. Dojazd 30
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 6538744; 6538700 , fax. 061 6538701
  • Data zamieszczenia: 2009-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa ul. Chałubińskiego 3A, 02-004 Warszawa Oddział Regionalny w Poznaniu
    ul. Dojazd 30 30
    60-631 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 6538744; 6538700, fax. 061 6538701
    REGON: 01126394600418
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Agencja Państwowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie powierzchni wewnętrznych w budynkach mieszkalnych i internatowych Skarbu Państwa wraz z powierzchniami zewnętrznymi wokół nich oraz będącymi w zasobie WAM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia składa się z 8 wyszczególnionych poniżej części : I część - Usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych wspólnych budynków mieszkalnych zlokalizowanych w Poznaniu na os. Lotnictwa Polskiego 7 i 9, ul. Firlika 11 a-d i e-i, ul. Smardzewska 16, ul. Dojazd 10 wraz z utrzymaniem przyległych terenów utwardzonych i zielonych - wyszczególnionych w załącznikach nr 1 do SIWZ (poz. 1, 2 i 3) oraz utrzymanie innych terenów utwardzonych i nieutwardzonych przy ul. Libelta, na os. Lotnictwa Polskiego, przy ul. Solnej, ul. Nowowiejskiego, ul. Bonin, ul. Palacza, ul. Górczyńskiej, ul. Cześnikowskiej, ul. Sielskiej, ul. P. Skargi/l. Jarochowskiego - wyszczególnionych w załączniku Nr 1a do SIWZ. Każdorazowo dodatkowe wykonywanie prac porządkowych na ww. terenach w przypadku uroczystości wojskowych, gminnych, państwowych. II część - Usługi sprzątania powierzchni wewnętrznej wspólnej budynku mieszkalnego zlokalizowanego w Poznaniu - Głuszynie przy ul. Głuszyna 232 wraz z utrzymaniem przyległego terenu utwardzonego i zielonego - wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ (poz. 4) oraz utrzymanie innych terenów utwardzonych i nieutwardzonych przy ul. Głuszyna i ul. Gabszewicza - wyszczególnionych w załączniku Nr 1b do SIWZ. Każdorazowo dodatkowe wykonywanie prac porządkowych na ww. terenach w przypadku uroczystości wojskowych, gminnych, państwowych. III część - Usługi sprzątania powierzchni wewnętrznej wspólnej budynku mieszkalnego zlokalizowanego w Murowanej Goślinie przy ul. Wojska Polskiego 9 wraz z utrzymaniem przyległych terenów (utwardzonego i zielonego), utrzymania terenu utwardzonego przy budynku zlokalizowanym w Biedrusku przy ul. 1 Maja 88 - wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ (poz. 5) oraz utrzymanie innych terenów utwardzonych i nieutwardzonych w Biedrusku przy ul. Chludowskiej, ul. Poznańskiej i ul. Zjednoczenia - wyszczególnionych w załączniku Nr 1c do SIWZ. Każdorazowo dodatkowe wykonywanie prac porządkowych na ww. terenach w przypadku uroczystości wojskowych, gminnych, państwowych. IV część - Usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych wspólnych budynków mieszkalnych zlokalizowanych w Swarzędzu na Oś. Mielżyńskiego 92-94, 105-107, 119 AB, 135 i 136 oraz przy ul. Grudzińskiego 18C i 18E wraz z utrzymaniem przyległych terenów utwardzonych i zielonych - wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ (poz. 6). Każdorazowo dodatkowe wykonywanie prac porządkowych na ww. terenach w przypadku uroczystości wojskowych, gminnych, państwowych. V część - Usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych wspólnych budynków mieszkalnych zlokalizowanych w Śremie przy ul. Żurawiej 16 i 18 wraz z utrzymaniem przyległych terenów utwardzonych i zielonych - wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ (poz. 7). Każdorazowo dodatkowe wykonywanie prac porządkowych na ww. terenach w przypadku uroczystości wojskowych, gminnych, państwowych. VI część - Usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych wspólnych budynków mieszkalnych zlokalizowanych w Ostrowie Wlkp. przy Al. Słowackiego 13 i 15 i ul. Armii Krajowej - paw. handl. 14 i 18 wraz z utrzymaniem przyległych terenów utwardzonych i zielonych, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ (poz. 8). Każdorazowo dodatkowe wykonywanie prac porządkowych na ww. terenach w przypadku uroczystości wojskowych, gminnych, państwowych. VII część - Usługi utrzymania terenów (utwardzonego i zielonego) w Jarocinie przy ul. Wojska Polskiego (przy pawilonie handlowym - dz. nr 130/5 i 145/9), wyszczególnionych w załączniku Nr 1 do SIWZ (poz. 10). Każdorazowo dodatkowe wykonywanie prac porządkowych na ww. terenach w przypadku uroczystości wojskowych, gminnych, państwowych. VIII część - Usługi sprzątania powierzchni wewnętrznej wspólnej budynku mieszkalnego i internatu zlokalizowanych w Witkowie przy ul. Pogodnej 5 i 5A wraz z utrzymaniem przyległego terenu utwardzonego i zielonego - wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ (poz. 9). Każdorazowo dodatkowe wykonywanie prac porządkowych na ww. terenach w przypadku uroczystości wojskowych, gminnych, państwowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia, musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym musi: - być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na min. kwotę 50 000 zł. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagane jest na podstawie art. 23 ustawy, przedstawienie pełnomocnictwa wystawionego zgodnie z wymogami prawa, podpisanego przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów, w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców, tj. do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wchodzących w skład grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku wybrania oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, żądać umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Ocena spełniania wymaganych warunków nastąpi na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń wg kryterium spełnia / nie spełnia. Warunek spełniony częściowo będzie oceniony jako nie spełniony.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, dokument składa każdy z Wykonawców; 3)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na min. kwotę 50 000 zł. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 1 ppkt. 2 składa dokument zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach