Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-770 Poznań, ul. Matejki 59
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 834 6146 , fax. 61 834 61 47
- Data zamieszczenia: 2013-01-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu
ul. Matejki 59 59
60-770 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 834 6146, fax. 61 834 61 47
REGON: 30097351000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzątanie powierzchni wewnętrznych dworców autobusowych na terenie Miasta Poznania. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegającą na sprzątaniu oraz utrzymaniu porządku i czystości w pomieszczeniach w budynkach dworców autobusowych i autobusowo-tramwajowym zlokalizowanych na terenie miasta Poznania - pomieszczenia biurowe, powinny w szczególności obejmować: 1)sprzątanie 2 razy dziennie powierzchni wewnętrznych na dworcach autobusowych: a) os. Jana III Sobieskiego w godzinach od 5.00 do 7.00 oraz 18.00 do 20.00; Powierzchnia wewnętrzna pomieszczeń to:parter budynku 196,81 m2, piętro budynku 72,94 m2, w tym pomieszczenia WC - 43,25 m2. Łączna powierzchnia wynosi 269,75 m2 b)Rondo Rataje w godzinach od 5.00 do 7.00 oraz 17.00 do 19.00; Powierzchnia wewnętrzna pomieszczeń to: parter budynku 202,73 m2, piętro budynku 57.19 m2, w tym pomieszczenia WC 76,36 m2.Łączna powierzchnia wynosi 259,92 m2 2)sprzątanie raz dziennie powierzchni wewnętrznych na dworcach autobusowych: a)Rondo Śródka w godzinach 8.00 do 10.00;Powierzchnia wewnętrzna pomieszczeń to: parter budynku 57,05 m2 , w tym pomieszczenia WC 3,75 m2. b)Górczyn w godzinach 8.00 do 10.00; Powierzchnia wewnętrzna pomieszczeń to: parter budynku 71,49 m2, w tym pomieszczenia WC 12,21 m2 3) sprzątanie 3 razy w tygodniu : poniedziałek, środa, piątek na dworcach: a) Starołęcka Książęca w godzinach od 9.00 do 11.00; Powierzchnia wewnętrzna pomieszczeń to:parter budynku 14,78 m2,w tym pomieszczenie WC - 2,69 m2 b) Garbary w godzinach od 9.00 do 11.00; Powierzchnia wewnętrzna pomieszczeń to:parter budynku 20,94 m2, w tym pomieszczenie WC - 2,69 m2 Utrzymanie czystości i porządku w pomieszczeniach, w tym zamiatanie i mycie podłóg oraz mycie wyposażenia (m.in.: blatów kuchennych, umywalek, zlewozmywaków, baterii, sedesów, pisuarów, koszy na śmieci, pojemników na mydło, pojemników na papier toaletowy i ręczniki papierowe, luster, stojaków do szczotek, itp.); Opróżnianie ze śmieci koszy i pojemników; Uzupełnianie ręczników papierowych oraz papieru toaletowego do pojemników w toaletach i pomieszczeniach socjalnych, uzupełnianie pojemników mydłem w płynie, środków zapachowych do odświeżaczy i odświeżacze oraz tzw. kostek zapachowych do toalet i pisuarów, 4)raz w miesiącu, w pierwszy piątek:gruntowne mycie stolarki drzwiowej, mycie płytek naściennych w toaletach, mycie grzejników c.o. oraz odkurzanie kratek wentylacyjnych. 2. Usługi polegające na sprzątaniu oraz utrzymaniu porządku i czystości w budynkach dworców autobusowych - klatki schodowe i ciągi komunikacji poziomej, powinny w szczególności obejmować: a. raz w tygodniu: mycie parapetów, balustrad, poręczy, 3. Wzór karty Informacyjnej stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztm.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 17/16
Dodano: 2016-06-08 - Bieżące utrzymanie MOP-ów kategorii I Skórzewo i Palędzie zlokalizowanych po obu stronach drogi ekspresowej S11 na odc. od węzła Tarnowo Podgórne do węzła Poznań Zachód.
Dodano: 2016-06-07 - Sprzątanie pomieszczeń w budynkach oraz terenu na zewnątrz budynków Akademii Muzycznej w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87, w okresie od 16.07.2016 r. do 15.07.2018 r.
Dodano: 2016-04-14 - Sprzątanie pomieszczeń GDDKiA O/Poznań Rejon w Nowym Tomyślu.
Dodano: 2016-03-23 - Sprzątanie pomieszczeń GDDKiA O/Poznań Rejon w Gnieźnie.
Dodano: 2016-02-01 - Świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości i transportu wewnętrznego w Szpitalu Średzkim Sp. z o.o. wraz z dostawą dozowników
Dodano: 2016-01-13 - Opróżnianie oraz uporządkowanie do 350 lokali wraz z pomieszczeniami przynależnymi; wywóz ruchomości na wysypisko i/lub do magazynu bądź innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego
Dodano: 2015-12-29 - Sprzątanie pomieszczeń GDDKiA O/Poznań Rejon w Gnieźnie.
Dodano: 2015-12-18 - Świadczenie usług sprzątania w budynkach i na terenach zewnętrznych Sądu Okręgowego w Kaliszu oraz w budynkach i na terenach zewnętrznych podległych sądów funkcjonalnych
Dodano: 2015-12-14 - kompleksowe usługi utrzymania czystości w Ogrodzie Zoologicznym w Poznaniu
Dodano: 2015-12-09