Przetargi.pl
Sprzątanie powierzchni wewnętrznych dworców autobusowych na terenie Miasta Poznania.

Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-770 Poznań, ul. Matejki 59
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 834 6146 , fax. 61 834 61 47
  • Data zamieszczenia: 2013-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu
    ul. Matejki 59 59
    60-770 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 834 6146, fax. 61 834 61 47
    REGON: 30097351000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie powierzchni wewnętrznych dworców autobusowych na terenie Miasta Poznania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegającą na sprzątaniu oraz utrzymaniu porządku i czystości w pomieszczeniach w budynkach dworców autobusowych i autobusowo-tramwajowym zlokalizowanych na terenie miasta Poznania - pomieszczenia biurowe, powinny w szczególności obejmować: 1)sprzątanie 2 razy dziennie powierzchni wewnętrznych na dworcach autobusowych: a) os. Jana III Sobieskiego w godzinach od 5.00 do 7.00 oraz 18.00 do 20.00; Powierzchnia wewnętrzna pomieszczeń to:parter budynku 196,81 m2, piętro budynku 72,94 m2, w tym pomieszczenia WC - 43,25 m2. Łączna powierzchnia wynosi 269,75 m2 b)Rondo Rataje w godzinach od 5.00 do 7.00 oraz 17.00 do 19.00; Powierzchnia wewnętrzna pomieszczeń to: parter budynku 202,73 m2, piętro budynku 57.19 m2, w tym pomieszczenia WC 76,36 m2.Łączna powierzchnia wynosi 259,92 m2 2)sprzątanie raz dziennie powierzchni wewnętrznych na dworcach autobusowych: a)Rondo Śródka w godzinach 8.00 do 10.00;Powierzchnia wewnętrzna pomieszczeń to: parter budynku 57,05 m2 , w tym pomieszczenia WC 3,75 m2. b)Górczyn w godzinach 8.00 do 10.00; Powierzchnia wewnętrzna pomieszczeń to: parter budynku 71,49 m2, w tym pomieszczenia WC 12,21 m2 3) sprzątanie 3 razy w tygodniu : poniedziałek, środa, piątek na dworcach: a) Starołęcka Książęca w godzinach od 9.00 do 11.00; Powierzchnia wewnętrzna pomieszczeń to:parter budynku 14,78 m2,w tym pomieszczenie WC - 2,69 m2 b) Garbary w godzinach od 9.00 do 11.00; Powierzchnia wewnętrzna pomieszczeń to:parter budynku 20,94 m2, w tym pomieszczenie WC - 2,69 m2 Utrzymanie czystości i porządku w pomieszczeniach, w tym zamiatanie i mycie podłóg oraz mycie wyposażenia (m.in.: blatów kuchennych, umywalek, zlewozmywaków, baterii, sedesów, pisuarów, koszy na śmieci, pojemników na mydło, pojemników na papier toaletowy i ręczniki papierowe, luster, stojaków do szczotek, itp.); Opróżnianie ze śmieci koszy i pojemników; Uzupełnianie ręczników papierowych oraz papieru toaletowego do pojemników w toaletach i pomieszczeniach socjalnych, uzupełnianie pojemników mydłem w płynie, środków zapachowych do odświeżaczy i odświeżacze oraz tzw. kostek zapachowych do toalet i pisuarów, 4)raz w miesiącu, w pierwszy piątek:gruntowne mycie stolarki drzwiowej, mycie płytek naściennych w toaletach, mycie grzejników c.o. oraz odkurzanie kratek wentylacyjnych. 2. Usługi polegające na sprzątaniu oraz utrzymaniu porządku i czystości w budynkach dworców autobusowych - klatki schodowe i ciągi komunikacji poziomej, powinny w szczególności obejmować: a. raz w tygodniu: mycie parapetów, balustrad, poręczy, 3. Wzór karty Informacyjnej stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztm.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach