Przetargi.pl
SPRZĄTANIE POMIESZCZŃ WEWNĘTRZNYCH W BUDYNKACH MKIDN

Ministerstwo Kultury i Dzidzictwa Narodowego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-071 Warszawa, ul. Krakowskie Przedmieście 15/17
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 42 10 100 , fax. 022 82 88 773
  • Data zamieszczenia: 2010-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Kultury i Dzidzictwa Narodowego
    ul. Krakowskie Przedmieście 15/17 15/17
    00-071 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 42 10 100, fax. 022 82 88 773
    REGON: 00027406800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mkidn.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SPRZĄTANIE POMIESZCZŃ WEWNĘTRZNYCH W BUDYNKACH MKIDN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń w budynkach Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego zlokalizowanych w Warszawie: a. przy ul. Krakowskie Przedmieście 15/17 o powierzchni 5316,0 m2 b. przy ul. Krakowskie Przedmieście 21/23 o powierzchni 515,13 m2 c. przy ul. Ksawerów 13 o łącznej powierzchni 937,0 m2 Razem (poz.: a, b, c) - 6 765,13 m2. Większość powierzchni (ok.75%) pokryta jest dywanami, chodnikami i wykładzinami. 2.2 Na w/w powierzchnię składają się: pokoje biurowe, ciągi komunikacyjne, sanitariaty, pomieszczenia pomocnicze. W poszczególnych budynkach są 27 + 3 + 3 toalety. 2.3 Powierzchnia okien do mycia: 2.218,0 m? (powierzchnia jednej strony szyb) 2.4 Powierzchnia firan i zasłon do prania ok.: 2700,0 m? ( 1700 firan i 1000 zasłon) 2.5 Powierzchnia tapicerki meblowej, chodników i dywanów 970 m2 (tapicerka meblowa 100m2, chodniki i dywany 870 m2) 2.6 Sprzątanie winno odbywać się we wszystkie dni robocze tygodnia z n/w częstotliwością : Opis podstawowych czynności Wykonawcy (częstotliwość w tygodniu): 1) Wycieranie kurzu z mebli, lamp biurowych, grzejników - (5) 2) Czyszczenie mebli zabytkowych, specjalistycznymi środkami do konserwacji - (5) 3) Czyszczenie pozostałych mebli płynem do konserwacji - (5) 4) Wycieranie kurzu ze stolarki drzwiowej - (5) 5)Opróżnianie pojemników na śmieci i wymiana worków plastikowych ( materiał Wykonawcy), wynoszenie śmieci we wskazane miejsce - (5) 6) Odkurzanie i zamiatanie powierzchni podłóg w tym pokrytych wykładziną - (5) 7) Wycieranie i czyszczenie poręczy i balustrad - (5) 8) Mycie i czyszczenie podłóg kamiennych, terakotowych oraz schodów - (5) 9) Mycie glazury - (5) 10) Mycie , czyszczenie i dezynfekcja wszystkich pomieszczeń sanitarnych - (5) 11) Mycie luster - (5) 12) Mycie parapetów okiennych wewnętrznych i grzejników - (5) 13) Sukcesywne uzupełnienie (materiałami własnymi): a. Papieru toaletowego, tj. big-rola biała oraz małe rolki (Regina) - (5) b. Ręczników papierowych (białe) - (5) c. Mydła - (5) d. Środków odświeżających - (5) 14) Oczyszczanie niszczarek i wymiana worków (materiał Wykonawcy) - (5) 15) Pranie tapicerek mebli, chodników i dywanów - (raz w roku na przełomie I i II kw.) 16) Mycie okien i parapetów zewnętrznych-(dwa razy w roku:1 x wiosna, 1 x jesień) 17) Pranie firan i zasłon - (dwa razy w roku: 1raz wiosna , 1 raz jesień, zdjęcie i założenie) 2.7 Sprzątanie będzie się odbywało (głównie) w godzinach popołudniowych. W niektórych przypadkach (np. gabinety ministrów) sprzątanie odbywało się będzie w godzinach rannych. 2.8 Wykonawca wyznaczy dwie osoby dyżurujące w godzinach pracy urzędu 6:00 - 17:00 do sprzątania pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. 2.9 Całość zamówienia realizowana będzie w ciągu 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zabezpieczenia oferty wadium w wysokości 10 000,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mikidn.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach