Przetargi.pl
Sprzątanie pomieszczeń w siedzibach Straży Miejskiej m. st. Warszawy w 2018 roku

Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 01-170 Warszawa, ul. Młynarska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 8511612 , fax. 22 6656044
  • Data zamieszczenia: 2017-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy
    ul. Młynarska 43/45
    01-170 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 8511612, fax. 22 6656044
    REGON: 1527142800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.strazmiejska.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie pomieszczeń w siedzibach Straży Miejskiej m. st. Warszawy w 2018 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w obiektach Straży Miejskiej m. st. Warszawy, zlokalizowanych w dzielnicach: Białołęka, Wilanów, Praga Południe, Śródmieście, Wawer, Praga Północ, Wola, Ochota, Żoliborz, Ursus. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ oraz wzór umowy stanowiący załącznik 6 do SIWZ. 3.Przed złożeniem oferty, Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej budynków, w których będzie świadczona usługa sprzątania. Wizja lokalna może się odbywać w dni robocze w godz. od 9:00 do godz. 13:00, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu w sekretariacie Wydziału Logistyki Straży Miejskiej w budynku przy ul. Sołtyka 8/10 w Warszawie lub po uzgodnieniu terminu z Panem Cezarym Szuchnikiem pod numerem tel.: 505-986-606, e-mail: cezary.szuchnik@strazmiejska.waw.pl 4.Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga aby wykonawca lub podwykonawca zatrudnił na umowę o pracę, co najmniej (20) osób, w wymiarze czasu pracy co najmniej ½ etatu, wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r, poz. 1666, z późn. zm.) 5.Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, które dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) czynności wykonywane codziennie, tj. 5 razy w tygodniu – od poniedziałku do piątku w zakresie sprzątania pokoi biurowych, sal, holi, korytarzy, schodów, toalet, sal gimnastycznych, b) czynności wykonywane w miarę potrzeb lecz nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu: mycie glazury, grzejników, parapetów, mycie koszy na śmieci, mycie drzwi i ościeżnic, odkurzanie i czyszczenie mebli tapicerowanych, odkurzanie i mycie podłóg z PCV oraz terakoty mechanicznym sprzętem specjalistycznym, c) czynności wykonywane na bieżąco w miarę potrzeb, między in: uzupełnianie wyposażenia higieniczno- sanitarnego, środków czystości, środków zapachowych, z wyłączeniem mycia okien i prania wykładzin dywanowych 6.Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca starający się o zamówienie jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 8 000,00 zł (osiem tysięcy złotych). Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli Wykonawca nie wniesie wadium lub jeżeli wadium zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy Straży Miejskiej m.st. Warszawy - Bank Handlowy 79 1030 1508 0000 0005 5005 3055 z podaniem numeru przetargu (DECYDUJE DATA WPŁYWU NA KONTO ZAMAWIAJĄCEGO!) – wymogiem jest aby przed upływem terminu składania ofert wadium było na rachunku Zamawiającego, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium wniesione w formach określonych w pkt. 2 ppkt.: 2), 3), 4), 5) należy włożyć do koperty, w której znajduje się oferta (nie bindować, nie zszywać z ofertą, jest to dokument, który nie stanowi oferty i podlega zwrotowi). 4. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie banku (instytucji ubezpieczeniowej) do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie zapłaty Zamawiającego, we wszystkich przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 ustawy Pzp. 5. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium w sytuacjach uregulowanych w art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy Pzp. 6. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wystąpią okoliczności określone przepisami art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 8. Do pozostałych spraw dotyczących wadium mają zastosowanie przepisy art. 45, 46 oraz 184 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca składa oświadczenie w zakresie wskazania części zamówienia,których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z sesji otwarcia ofert) ma obowiązek (samodzielnie bez wezwania), zgodnie z art. 24 ust. 11, przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. UWAGA!!! Jeżeli Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć informację już wraz z ofertą na odpowiednio wypełnionym i podpisanym wzorze, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Zasady składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę poza terytorium RP. 1) Wykonawca zagraniczny składa odpowiednio oświadczenie/dokumenty zgodnie z zapisami Rozdziale VIII pkt 1 – 4 oraz 7. 2) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zasady składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego musi wykazać spełnienie warunków określonych w ROZDZIALE VI SIWZ 2) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego sam musi wykazać brak podstaw do wykluczenia z art. 24 ust.1 pkt.12-23 ustawy Pzp. 3) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) W przypadku złożenia oferty wspólnej, w formularzu oferty pełnomocnik zaznacza w czyim imieniu występuje. 5) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 6) W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 2 w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Do oferty sporządzonej zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, oprócz dokumentów wymienionych w Rozdziale VIII, należy załączyć: 1. Dokument potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę(-y) właściwie umocowaną(-e), jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty (np.: pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej), 2. W sytuacji złożenia oferty wspólnej do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo zgodnie z wymogami opisanymi w Rozdziale VIII pkt. 7 SIWZ. 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego w sytuacji określonej w Rozdziale VI pkt.2). SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach