Przetargi.pl
Sprzątanie pomieszczeń w budynkach oraz posesji Sądu Okręgowego w Łomży

Sąd Okręgowy w Łomży ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, ul. Dworna 16
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2166282 , fax. 086 2166281 w. 110
  • Data zamieszczenia: 2013-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Łomży
    ul. Dworna 16 16
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 086 2166282, fax. 086 2166281 w. 110
    REGON: 00057063100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie pomieszczeń w budynkach oraz posesji Sądu Okręgowego w Łomży
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne usługi sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości w pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych w budynkach Sądu Okręgowego w Łomży przy ul. Dwornej 16, Dwornej 16C i przy ul. Wojska Polskiego 2 oraz na terenach posesji przy w/w budynkach. Zakres prac porządkowych: 1.W budynkach Sądu Okręgowego: 1)Sprzątanie powierzchni biurowych i pomocniczych oraz ciągów komunikacyjnych, w tym powierzchni parkietów, paneli, terakoty; 2)Odkurzanie chodników, dywanów, wykładzin podłogowych, bieżące usuwanie plam z wykładzin; 3)Zmywanie podłóg na klatkach schodowych, korytarzach, salach rozpraw, pomieszczeniach biurowych; 4)Usuwanie na bieżąco pajęczyn, kurzu, brudu ze ścian, sufitów, obrazów, parapetów, balustrad; 5)Mycie balustrad, stolarki drzwiowej i glazury; 6)Systematyczne ścieranie kurzu z mebli, przedmiotów i sprzętu znajdujących się w pomieszczeniach; 7)Mycie luster, kontaktów, włączników światła, drzwi, grzejników, parapetów, pojemników: na mydło, papier toaletowy, ręczniki; 8)Okresowe mycie stolarki okiennej; 9)Mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych; 10)Okresowe zabezpieczanie antypoślizgowe posadzek na korytarzach i klatkach schodowych; 11)Okresowe sprzątanie pomieszczeń w piwnicach dokonywane w ustaleniu z Zamawiającym, z wyjątkiem pokoi socjalnych w budynku na ul.Wojska Polskiego 2, które mają być sprzątane codziennie; 12)Codzienne opróżnianie koszy na śmieci i wynoszenie ich do miejsca składowania, wymiana worków na śmieci w koszach; 13)Mycie naczyń w sekretariacie Prezesa, pokojach sędziów wymienionych w załączniku nr 4 i w pokoju socjalnym - bud. C ( talerzyki , kubki , szklanki); 14)Sprzątanie balkonów w bud. głównym Sądu przy ul. Dwornej 16. 2.Na posesjach Sądu Okręgowego i przyległych chodnikach: 1)Zamiatanie chodników od strony ulic Dwornej i Wojska Polskiego; 2)Zamiatanie parkingów wewnętrznych oraz dojazdów; 3)Zbieranie śmieci w obrębie działek; 4)Opróżnianie koszy na śmieci; 5)Odśnieżanie podwórek, parkingów, terenu przed budynkiem C i wjazdów na posesje oraz przyległych chodników od strony ulicy Dwornej i Wojska Polskiego; 6)Posypywanie piaskiem chodników i parkingów; 7)Utrzymanie czystości w pomieszczeniu śmietnika, w którym znajdują się pojemniki na nieczystości stałe. 3. Wykonawca dokonuje czynności sprzątania: 1)Własnym sprzętem; 2)Zakupuje na własny koszt środki czystości, dezynfekujące, zapachowe oraz worki na śmieci; 3)Przy pomocy własnego personelu, którego imienny wykaz przedstawi Zamawiającemu oraz pod własnym nadzorem. 4.Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 5.Wszystkie czynności porządkowe w budynkach należy wykonywać codziennie od godz. 1400 do efektywnego ich zakończenia, za wyjątkiem sprzątania pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie, które muszą być wykonywane w godzinach pracy. 6.W okresie jesienno-zimowym tj. od 1 listopada do 31 marca dodatkowe sprzątanie klatki schodowej i korytarzy w budynku głównym Sądu w czasie godzin pracy, które obejmuje: 1)Usuwanie na bieżąco śniegu i piasku, nanoszonego przez interesantów; 2)Wycieranie wody z posadzek; 3)Sprzątanie wycieraczek; 4)Dbanie o czystość oraz bieżące zabezpieczenie antypoślizgowe posadzek. 7.Kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach Zamawiającego wykonywane będzie środkami chemicznymi Wykonawcy o jakości nie gorszej niż charakteryzują się środki typu domestos, ajax, cif, cilit, pronto. 8.Zakres usług obejmuje dostarczanie i uzupełnianie: 1)Środków zapachowych do toalet ( odświeżaczy w sprayu, kostek zapachowych); 2)Papieru toaletowego - dwuwarstwowego białego, wielkością dostosowanego do pojemników; 3)Ręczników papierowych - składanych; 4)Mydła w płynie; 5)Piasku i soli. Do zmywania, czyszczenia i konserwacji wszystkich powierzchni należy używać odpowiednich do danego rodzaju powierzchni środków myjących, czyszczących lub konserwujących (płynów, emulsji, past itp...). Substancje i preparaty muszą być antyalergiczne. Do sprzątania należy używać odkurzaczy z filtrem antyalergicznym i mopów antyalergicznych. Powierzchnia użytkowa budynków objętych sprzątaniem: 2915,73m2 Powierzchnia posesji i chodników objętych sprzątaniem: 1496,34m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomza.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach