Przetargi.pl
Sprzątanie pomieszczeń w budynkach administracyjnych RDW w Ostrowie Wlkp. i OD w Gizałkach w 2010 r

Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Poznaniu, Rejon Dróg Wojewódzkich w Ostrowie Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Staroprzygodzka 25
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7357820 , fax. 062 7357822
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Poznaniu, Rejon Dróg Wojewódzkich w Ostrowie Wlkp.
    ul. Staroprzygodzka 25 25
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7357820, fax. 062 7357822
    REGON: 63128080900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzdw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie pomieszczeń w budynkach administracyjnych RDW w Ostrowie Wlkp. i OD w Gizałkach w 2010 r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sprzątanie pomieszczeń w budynkach administracyjnych RDW w Ostrowie Wlkp. i OD w Gizałkach w 2010 r Wymogi dotyczące utrzymania czystości pomieszczeń w budynkach administracyjnych: I. REJON DRÓG WOJEWÓDZKICH Ostrów Wlkp., ul. Staroprzygodzka 25: 1. Zamawiający zabezpiecza następujące środki: - papier toaletowy - ręczniki papierowe - mydło higieniczne - worki na śmieci Pozostałe środki czystości zabezpiecza Wykonawca we własnym zakresie. 2. Sprzątanie pomieszczeń wyposażania będzie się odbywało po godzinie 15.00 w dni pracujące, zgodnie z harmonogramem pracy RDW, który będzie przekazany Wykonawcy. 3. Wykaz pomieszczeń wyposażenia do sprzątania: - pomieszczenia - 15 (w tym pomieszczenie socjalne + zlewozmywak) - ubikacje - 3 + 2 umywalki+ 1 brodzik - korytarze - 5 - klatka schodowa - 1 powierzchnia razem - 316 m? - świetlica: powierzchnia podłogi - 42,90 m? stoły - 9 szt - 6,50 m? - pomieszczenia biurka 22 szt - 18,60 m? stoły - 18 szt - 26,60 m? szafy - 15 szt - 67,82 m? okna - 23 szt - 54,0 m? drzwi - 21 szt - 39,70 m? drzwi wejściowe - 3 szt - 6,90 m? żaluzje poziome - 18,00 m? powierzchnie zmywalne ścian -90,00 m? firny 32 szt x 7,5 m = 240,00 m? 4. Prace do wykonywania codziennie: - opróżnianie wszystkich pojemników na śmieci - mycie i dezynfekcja zlewów, umywalek, ubikacji - mycie podłóg i ścieranie kurzy na meblach (poza świetlicą) - wykładanie środków higienicznych. 5. Prace wykonywane raz w miesiącu: - mycie podłogi i wycieranie kurzy w świetlicy, - zabezpieczenie podłóg środkiem konserwującym, - mycie powierzchni zmywalnych. 6. Prace wykonywane raz na kwartał: - mycie drzwi 7. Prace do wykonania raz na pół roku: - mycie okien (drewniane, skręcone)wraz z czyszczeniem żaluzji poziomych - pranie firan (białe stylonowe, - pranie zasłon. II. OBWÓD DROGOWY - Gizałki ul. Wrzesińska 17 1. Zamawiający zabezpiecza następujące środki: - papier toaletowy - worki na śmieci Pozostałe środki czystości zabezpiecza Wykonawca we własnym zakresie. 2. Sprzątanie pomieszczeń wyposażania będzie się odbywało do godziny 15.00 w dni pracujące. 3. Wykaz pomieszczeń wyposażenia do sprzątania: - pomieszczenia - 2 (w tym pomieszczenie socjalne ) - ubikacje - 2 + 1 umywalka - korytarze - 3 powierzchnia razem - 88,90 m? - pomieszczenia biurka 1 szt - 0,90 m? stoły - 3 szt - 3,00 m? szafy - 1 szt - 1,60 m? okna - 17 szt - 24,51 m? drzwi - 5 szt - 7,80 m? drzwi wejściowe - 1 szt - 1,80 m? żaluzje poziome - 18,00 m? powierzchnie zmywalne ścian -80,00 m? firny 8 szt x 7,5 m = 60,00 m? 4. Prace do wykonywania codziennie: - opróżnianie wszystkich pojemników na śmieci - mycie i dezynfekcja , umywalek, ubikacji - mycie podłóg i ścieranie kurzy na meblach - wykładanie środków higienicznych. 5. Prace wykonywane raz w miesiącu: - zabezpieczenie podłóg środkiem konserwującym, - mycie powierzchni zmywalnych. 6. Prace wykonywane raz na kwartał: - mycie drzwi 7. Prace do wykonania raz na pół roku: - mycie okien (PCV) - pranie firan (białe stylonowe, - pranie zasłon.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne 1.1. W postępowaniu mogą brać udziału Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 Ustawy Pzp. 1.2. Wymaganie określone w pkt 1.1. mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na zasadzie: spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w Opisie warunków udziału w postępowaniu , Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1.1. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1, 2 i spełnia warunki określone w art. 22.1. oraz art.44 Ustawy Pzp 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymienione w pkt 1.1. i 1.2. dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Oferta składana przez podmioty występujące wspólnie musi zawierać dokument ustanawiający pełnomocnika umocowanego do reprezentowania grupy wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowaniu ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w ich imieniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzdw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach