Przetargi.pl
Sprzątanie pomieszczeń Teatru Narodowego w Warszawie, terenów zewnętrznych przyległych do budynków Teatru oraz terenu zespołu gablot reklamowych przy ul. Marszałkowska/Królewska.

Teatr Narodowy ogłasza przetarg

  • Adres: 00-077 Warszawa, Plac Teatralny
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 692 06 09, , fax. 22 692 07 41
  • Data zamieszczenia: 2020-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Teatr Narodowy
    Plac Teatralny 3
    00-077 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 692 06 09, , fax. 22 692 07 41
    REGON: 01305731700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.narodowy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie pomieszczeń Teatru Narodowego w Warszawie, terenów zewnętrznych przyległych do budynków Teatru oraz terenu zespołu gablot reklamowych przy ul. Marszałkowska/Królewska.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sprzątanie pomieszczeń Teatru Narodowego w Warszawie, terenów zewnętrznych przyległych do budynków Teatru oraz terenu zespołu gablot reklamowych przy ul. Marszałkowska/Królewska. 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na: 1.1. sprzątaniu codziennym i doraźnym (według potrzeb) pomieszczeń Teatru Narodowego w Budynku Głównym, usytuowanym przy PlacPu Teatralnym 3 oraz w Budynku Technicznym, usytuowanym przy ul. Wierzbowej 3. Łączna powierzchnia pomieszczeń do sprzątania w Teatrze Narodowym wynosi 21 574,26 m², w tym: a) sprzątanie codzienne – 11 901,28 m², zgodnie z „Wykazem pomieszczeń w TN do sprzątania codziennego” (Załącznik nr 1 do SIWZ), b) sprzątanie doraźne (według potrzeb) – 9 672,98 m², zgodnie z „Wykazem pomieszczeń w TN do sprzątania doraźnego – wg potrzeb” (Załącznik nr 2 do SIWZ), 1.2. pracach okresowych, takich jak: mycie okien, krystalizacja powierzchni marmurowych, nakładanie warstw termoplastycznych akrylowych na wykładziny PCV, kompleksowe czyszczenie wykładzin dywanowych, zgodnie ze „Szczegółowym opisem usług sprzątania w pomieszczeniach TN.” (Załącznik nr 3 do SIWZ, pkt. IV), 1.3. sprzątaniu terenów zewnętrznych przyległych do budynków Teatru: a) chodników wzdłuż posesji oraz parkingu – łączna powierzchnia: 792,40 m2, zgodnie z „Szczegółowym opisem sprzątania terenów zewnętrznych” (Załącznik nr 4 do SIWZ), b) sprzątaniu terenu zespołu gablot reklamowych przy ul. Marszałkowska / Królewska o powierzchni 25m2, zgodnie ze „Szczegółowym opisem sprzątania terenów zewnętrznych” (Załącznik nr 4 do SIWZ). 1.4. uzupełnianiu preparatów dezynfekujących, preparatów antywirusowych w pojemnikach umieszczonych w Teatrze. 2. W związku z przeciwdziałaniem rozprzestrzenianiu się wirusa SARS-COV-2 i zapobieganiem Covid-19 Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do używania środków dezynfekujących podczas sprzątania codziennego i doraźnego (według potrzeb), o których mowa w pkt. 3.1 SIWZ. Zamawiający wymaga dezynfekcji: łazienek, pomieszczeń biurowych, garderób, scen przed próbami i po próbach, przed przedstawieniem i po przedstawieniu spektaklu, widowni przed i po spektaklu teatralnym, wszystkich pomieszczeń w których przebywali widzowie przed i po spektaklu teatralnym. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca świadczył usługi opisane w pkt. 3.1 SIWZ przy użyciu własnego wyposażenia technicznego i własnych środków czystości. Wykonawca na własny koszt, będzie wyposażał na bieżąco pomieszczenia Zamawiającego w niezbędne środki czystości takie jak: worki na śmieci, papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, mydło toaletowe w kostkach, środki zapachowe. W okresie zimowym Wykonawca zapewni piach i sól drogową do posypywania parkingu oraz chodników wokół Teatru i zespołu gablot reklamowych. 4. Na podstawie art. 29 ust. 3a, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga od Wykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę co najmniej 25 % osób wykonujących czynności w trakcie realizacji niniejszego zamówienia, tj. bezpośrednio wykonujących czynności, o których mowa w pkt. 3.1 SIWZ. 5. Wykonawca, najpóźniej w dniu zawarcia umowy, przekaże Zamawiającemu Wykaz osób wraz z podstawą ich zatrudnienia, wyznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia na terenie Teatru. Dokumenty muszą być poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Nie dostarczenie wykazu osób oraz kopii dokumentów będących podstawą zatrudnienia, spowoduje niemożność zawarcia umowy, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6 Wykonawca może dokonać zmiany wyznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia osób, tylko pod warunkiem wcześniejszego uzgodnienia tego faktu z Zamawiającym oraz uzyskania jego zgody. W przypadku zmiany osób, o których mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu kopii umów o pracę zawartych z tymi osobami najpóźniej w dniu dokonania zmiany. 7. W trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy, odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.1 SIWZ czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli w miejscu wykonywania świadczenia. 8. W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.1 SIWZ czynności: a) oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy, b) poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”) oraz innych obowiązujących przepisów prawa polskiego i europejskiego dotyczące ochrony danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników itp.). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji, c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za okres rozliczeniowy, określony przez Zamawiającego, d) poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię dowodu, potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”) oraz innych obowiązujących przepisów prawa polskiego i europejskiego dotyczące ochrony danych osobowych. 9. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, wykonujących wskazane w punkcie 3.1 SIWZ czynności, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w pkt. 15.22 SIWZ. 10. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony „FORMULARZ OFERTY” – Załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach