Przetargi.pl
sprzątanie pomieszczeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Poznaniu w roku 2015

Miasto Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8785210 , fax. 61 878 50 85
  • Data zamieszczenia: 2014-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
    Plac Kolegiacki 17 17
    61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8785210, fax. 61 878 50 85
    REGON: 63125782200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    sprzątanie pomieszczeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Poznaniu w roku 2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń administracyjnych MOPR w niżej wymienionych placówkach stanowiących załącznik nr 1 do wzoru umowy: - MOPR, ul. Cześnikowska 18, o powierzchni 1.055,15 m2 - MOPR, ul. Cześnikowska 18B, o powierzchni 327,00 m2 - Filia Grunwald, ul. Matejki 50, o powierzchni 616,04 m2 - Program Wsparcia Rodzin, ul. Matejki 50, o powierzchni 192,48 m2 - Filia Jeżyce, ul. Długosza 18A, o powierzchni 338,40 m2 - Filia Nowe Miasto, os. Piastowskie 81, o powierzchni 477,88 m2 - Filia Stare Miasto, ul. Ratajczaka 5, o powierzchni 364,50 m2 - Filia Piątkowo, os. Władysława Łokietka 104, o powierzchni 463,50 m2 - Filia Wilda, ul. Opolska 58, o powierzchni 325,25 m2 - Punkt konsultacyjny, ul. Garczyńskiego 15/17, o powierzchni 38,40 m2 - MOPR Sekcja DPS, os. Powstańców Warszawy 1B, o powierzchni 106,80 m2 - Klub Integracji Społecznej, ul. Kraszewskiego 2, o powierzchni 119,30 m2. Usługa będzie realizowana w dni robocze, obowiązujące u Zamawiająceg, w godzinach: - poniedziałek - od 16.00 do 19.30 - wtorek, środa, czwartek - od 15.30 do 19.00 - piątek - 15.00 - 18.30. Określone w załączniku nr 2 do wzoru umowy usługi Wykonawca wykonywał będzie z dołożeniem należytej staranności, przy użyciu własnego sprzętu, narzędzi materiałów oraz środków czystości i środków higieny ( z wyłączeniem papieru toaletowego, mydła i ręczników papierowych), których koszt wliczony jest w cenę usług. O stwierdzonych przypadkach nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający będzie na bieżąco informował Wykonawcę pisemnie ( faksem lub e-mailem ). Do wykonania usług Wykonawca zaangażuje niezbędną liczbę pracowników wyposażonych w odpowiedni sprzęt, narzędzia, materiały oraz środki czystości i higieny. Imienną listę pracowników zatrudnionych do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy, a o ewentualnych zmianach w trakcie jego realizacji, informować będzie Zamawiającego pisemnie. W przypadku nieobecności pracownika realizującego usługę, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia zastępstwa we własnym zakresie przez osobę, która odbyła przeszkolenie w takim samym zakresie, co osoba zastępowana, czyli z przepisów dotyczących ochrony danych osobowych (ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca odpowiadał za właściwe zabezpieczenie pomieszczeń w trakcie i po zakończeniu sprzątania, a w szczególności zamknięcie drzwi i okien, wyłączenie oświetlenia, zabezpieczenie kluczy i pomieszczeń przed dostępem osób trzecich oraz zabezpieczenie budynku przez załączenie alarmu kodem wyjściowym. W przypadku zatrudnienia podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania o tym fakcie Zamawiającego, a za ich działania i zaniechania działań będzie odpowiadał jak za działania bądź zaniechania własne. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do Instrukcji. Wykaz podstawowych prac porządkowych oraz częstotliwość ich wykonywania przedstawione są w załączniku nr 2 do wzoru umowy. Pozostałe informacje dotyczące obiektów, w których będzie wykonywana usługa sprzątania, zawarte są w kartach budynku, stanowiących załączniki nr 4/1 - 4/12 do wzoru umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach