Przetargi.pl
Sprzątanie pomieszczeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Poznaniu w roku 2016

Miasto Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8785210 , fax. 61 878 50 85
  • Data zamieszczenia: 2015-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
    Plac Kolegiacki 17 17
    61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8785210, fax. 61 878 50 85
    REGON: 63125782200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie pomieszczeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Poznaniu w roku 2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia Wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń biurowych MOPR w niżej wymienionych placówkach: 1) MOPR, ul. Cześnikowska 18, o powierzchni 1.055,15 m2 2) MOPR, ul. Cześnikowska 18B, o powierzchni 327,00 m2 3) Filia Grunwald, ul. Matejki 50, o powierzchni 616,04 m2 4) Program Wsparcia Rodzin, ul. Matejki 50, o powierzchni 192,48 m2 5) Filia Jeżyce, ul. Długosza 18A, o powierzchni 338,40 m2 6) Filia Nowe Miasto, os. Piastowskie 81, o powierzchni 495,58,88 m2 7) Filia Stare Miasto, ul. Ratajczaka 5, o powierzchni 364,54 m2 8) Filia Piątkowo, ul. Karpia 9, o powierzchni 478,62 m2 9) Filia Wilda, ul. Opolska 58, o powierzchni 325,25 m2 10) Punkt konsultacyjny, ul. Garczyńskiego 15/17, o powierzchni 38,42 m2 11) MOPR Sekcja DPS, os. Powstańców Warszawy 1B o powierzchni 106,80 m2 12) Filia Stare Miasto, os. Kosmonautów 4 o, o powierzchni 64,80 m2 13) Siedziba MOPR, ul. Kościuszki 103 o powierzchni 481,90 m2 Wykonawca będzie realizował usługi w każdej z ww. lokalizacji przy pomocy co najmniej jednego odkurzacza. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. Klauzula społeczna realizowana jest poprzez kryterium wyboru ofert promującym zatrudnienie na umowę o pracę osób przy wykonywaniu zamówienia w wymiarze czasu pracy minimum1/2 etatu. W przypadku złożenia deklaracji zatrudnienia określonej liczby osób, Zamawiający będzie weryfikował realizację tego obowiązku zgodnie z zapisami § 3 ust. 14 wzoru umowy. Sankcje za nieprzestrzeganie powyższego zobowiązania uregulowane zostały w § 3 ust. 15 wzoru umowy. Aspekt środowiskowy Zamawiający wymaga realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia przy użyciu ekologicznych środków czystości, zgodnie z wytycznymi załącznika nr 3 do wzoru umowy. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom w pełnym zakresie. W przypadku powierzenia realizacji całości lub części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca odpowiada za ich działanie jak za swoje własne. 3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani zastosowania aukcji elektronicznej. 4. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy stanowiących nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: 2.Liczba osób zatrudnionych przy wykonywaniu zamówienia na umowę o pracę w wymiarze minimum ? etatu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach