Przetargi.pl
Sprzątanie pomieszczeń i utrzymanie czystości w obiekcie krytej pływalni przy Ośrodku Sportu i Rekreacji w Gostyniu

Ośrodek Sportu i Rekreacji w Gostyniu - jednostka organizacyjna gminy Gostyń ogłasza przetarg

  • Adres: 63-800 Gostyń, ul. Starogostyńska 9a
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 575 89 00 , fax. 65 572 00 54
  • Data zamieszczenia: 2012-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Gostyniu - jednostka organizacyjna gminy Gostyń
    ul. Starogostyńska 9a 9a
    63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie
    tel. 65 575 89 00, fax. 65 572 00 54
    REGON: 00103056900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie pomieszczeń i utrzymanie czystości w obiekcie krytej pływalni przy Ośrodku Sportu i Rekreacji w Gostyniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sprzątanie pomieszczeń i utrzymanie czystości w obiekcie krytej pływalni przy Ośrodku Sportu i Rekreacji w Gostyniu CPV: 90910000-9 Usługi sprzątania Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe sprzątanie pomieszczeń krytej pływalni przy Ośrodku Sportu i Rekreacji w Gostyniu o łącznej powierzchni : ok. 1 756 m2 w tym hala basenowa z zapleczem 1 612 m2 oraz pomieszczenia socjalne wraz zapleczem technicznym 144 m2. Zamawiający umożliwi dokonanie oględzin pomieszczeń pływalni w dniach od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 14.00 (po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym). W zakres zamówienia wchodzi usługa sprzątania i utrzymania czystości na terenie krytej pływalni w Gostyniu o powierzchni ok. 1797 m?. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: całodzienne czyszczenie i konserwację ciągów komunikacyjnych; wycieranie kurzu z parapetów, dezynfekcję ścian, podłóg i przybasenia; sprzątanie w toaletach, uzupełnianie na bieżąco w papier toaletowy, ręczniki papierowe oraz mydło w płynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Obiekt krytej pływalni ze względu na specyfikę usług sprzątania został podzielony na następujące strefy: 1. Hala basenowa-strefa 0 2. Fitness - strefa 1 3. Natryski, toalety - strefa 2 4. Przebieralnie - strefa 3 5. Wejścia, hall główny, recepcja, klatka schodowa, winda - strefa 4 6. Kasa, pomieszczenia biurowe, pomieszczenia techniczne, siłowania - strefa 5 System sprzątania STREFA 0 - środki chemiczne : brodziki, obrzeża basenu, kratki przelewowe, korytka ściekowe (maszyna ciśnieniowa-dezynfekcja) Mycie i dezynfekcja rynienek przelewowych i kratek zabezpieczających przeprowadzana jest 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) na III zmianie. STREFA 1 - środki kwaśne, system szmatek, zestaw dwu wiaderkowy, mycie i dezynfekcja powierzchni pionowych i poziomych STREFA 2 - środki kwaśne, system szmatek, zestaw dwu wiaderkowy, wytwornica piany do mycia i dezynfekcji powierzchni pionowych STREFA 3 - system szmatek, zestaw dwu wiaderkowy, środki dezynfekujące, mycie ręczne szafek wewnątrz i zewnątrz STREFA 4 - zestaw dwu wiaderkowy, system szmatek, maszyna czyszcząca, STREFA 5 - środki czystości, zestaw dwu wiaderkowy , system szmatek, odkurzacz. UWAGA: każda strefa sprzątana jest za pomocą osobnych mopów Sprzątanie we wszystkich strefach oprócz powierzchni wody odbywa się na bieżąco przez cały czas otwarcia obiektu a generalne po zamknięciu (w godzinach nocnych -III zmiana). Wymagania Zamawiającego dotyczące czasu i zakresu świadczenia usługi: Czas pracy: a. I zmiana: 6.00-14.00 b. II zmiana: 14.00-22.00 c. III zmiana: 22.00-6.00 UWAGA: hala basenowa, plaża, brodzik dla dzieci, schody zjeżdżalni - sprzątanie i dezynfekcja tylko na III zmianie. Szczegółowy opis wykonywanych czynności w poszczególnych strefach STREFA 0 Mycie i dezynfekcja posadzki otoczenia niecki jest wykonywana codziennie na III zmianie bezpośrednio po wyjściu ostatniego użytkownika z niecki basenu. Mycie posadzki otoczenia niecki basenu wykonuje się za pomocą środków myjąco-dezynfekujących. Mycie i dezynfekcję rynienek przelewowych i kratek zabezpieczających przeprowadza się trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) na III zmianie. Pierwszą czynnością jest zdjęcie kratek zabezpieczających i ułożenie ich obok rynienek, następnie szorowanie lub czyszczenie maszyną wysokociśnieniową przy pomocy środków dezynfekująco - myjących (typu CALCID KOMBI) w odpowiednim stężeniu. Po wyczyszczeniu rynienki należy spłukać wodą. Czynność mycia i dezynfekcji wanny whirpool oraz basenu zjeżdżalni jest wykonywana codziennie na III zmianie po opuszczeniu pomieszczeń basenu przez ostatniego użytkownika. Należy bardzo dokładnie umyć i zdezynfekować ściany i rynienki przelewowe wanny whirpool i basenu zjeżdżalni za pomocą środka myjąco-dezynfekującego lub roztworu podchlorynu sodu. WYMIENIONE CZYNNOŚCI NALEŻY WYKONYWAĆ BARDZO OSTROŻNIE, ABY NIE SPOWODOWAĆ DOSTANIA SIĘ ŚRODKÓW MYJĄCYCH DO WODY ZNAJDUJĄCEJ SIĘ W NIECKACH. Codziennie przeprowadza się również mycie i dezynfekcję widowni oraz wszystkich fotelików plastikowych znajdujących się na hali basenowej oraz drzwi i powierzchni oszklonych. STREFA 1 Czynność mycia i dezynfekcji solariów oraz saun jest wykonywana codziennie wieczorem po opuszczeniu pomieszczeń basenu przez ostatniego użytkownika. Należy bardzo dokładnie umyć i dokonać dezynfekcji powierzchni solariów i sauny. Roztwór np. San Clear Med. Pozostałe powierzchnie (przebieralnie, natryski, toalety, pokój wypoczynku i klatkę schodową z części basenowej) należy umyć i zdezynfekować w sposób opisany w strefie 2 i 3. STREFA 2 Czynność mycia i dezynfekcji pomieszczeń natrysków i toalet jest wykonywana codziennie wieczorem po opuszczeniu pomieszczeń basenu przez ostatniego użytkownika. Należy dokładnie umyć i dokonać dezynfekcji wszystkich urządzeń, armatury oraz powierzchni pionowych. Dezynfekcję należy wykonać środkiem dezynfekująco - myjącym. Należy dokładnie umyć i przeprowadzić dezynfekcję podłogi wymienionych pomieszczeń. W trakcie użytkowania strefy 2 należy wykonywać na bieżąco mycie i zbieranie wody oraz zanieczyszczeń z powyższych pomieszczeń oraz mycie luster i innych elementów. STREFA 3 Czynność mycia i dezynfekcji pomieszczeń przebieralni jest wykonywana codziennie wieczorem po opuszczeniu pomieszczeń basenu przez ostatniego użytkownika. Należy otworzyć wszystkie szafki i dokładnie umyć i dokonać dezynfekcji szafek, siedzisk oraz ścian przebieralni. Dezynfekcji należy wykonać płynem dezynfekująco - myjącym. Należy bardzo dokładnie umyć i przeprowadzić dezynfekcję podłogi w przebieralniach. W trakcie użytkowania przebieralni w czasie I i II zmiany należy wykonywać bieżące mycie i zbieranie wody oraz zanieczyszczeń z pomieszczeń przebieralni oraz mycie luster i innych elementów (suszarki itp.). STREFA 4 Czynność mycia i dezynfekcji podłogi holu, korytarzy, windy, klatek schodowych i wiatrołapów przeprowadzana jest codziennie i polega na myciu i dezynfekcji podłóg przy pomocy środka myjąco - dezynfekującego i mopa lub przy pomocy szorowarki w przypadku hallu wejściowego. Gruntowne sprzątanie tej strefy odbywa się na III zmianie. Na I i II zmianie wykonuje się czynności sprzątania na bieżąco aby przez cały czas otwarcia krytej pływalni było czysto. STREFA 5 W ramach wykonywania czynności sprzątania pomieszczeń biurowych należy: odkurzyć wykładzinę podłogową, utrzymać w czystości meble biurowe oraz drzwi. W ramach tych czynności należy również opróżnić kosze na śmieci. Powierzchnię podłogi w siłowni, pomieszczeniu technicznym oraz kasie należy umyć i zdezynfekować środkiem dezynfekująco - myjącym. Gruntowne sprzątanie tej strefy odbywa się na III zmianie. Na I i II zmianie wykonuje się czynności sprzątania na bieżąco aby przez cały czas otwarcia krytej pływalni było czysto. We wszystkich strefach nie wolno dopuszczać do powstawania zastoin wodnych. Wyszczególnienie prac związanych z utrzymaniem czystości na krytej pływalni w Gostyniu: PIWNICA: Mycie podłogi w hallu i ciągach komunikacyjnych; sprzątanie windy; mycie szatni(dezynfekcja szafek); mycie ścian w szatni; wycieranie kurzu z góry szafek(dezynfekcja); mycie drzwi przebieralni(dezynfekcja); mycie toalet, zlewów, dozowników, klamek, luster (dezynfekcja); mycie kloszy, włączników światła; mycie i dezynfekcja natrysków; ścieranie kurzu z grzejników, parapetów, gaśnic; uzupełnianie środków higieny; mycie wejścia-szyby, ramy, podłoga, schody; czyszczenie wycieraczek i maty wejściowej; opróżnianie pojemników na śmieci; mycie i dezynfekcja podłogi i ścian w pokoju odpoczynku; mycie i dezynfekcja pomieszczeń solarium; mycie i dezynfekcja sauny fińskiej i parowej. PARTER: Mycie podłogi w hallu i ciągach komunikacyjnych; ścieranie kurzu z grzejników, parapetów, gaśnic; uzupełnianie środków higieny; mycie wejścia-szyby, ramy, podłoga, schody; czyszczenie wycieraczek i maty wejściowej; opróżnianie pojemników na śmieci; mycie i dezynfekcja ławek w holu; mycie i dezynfekcja drzwi i ram wszystkich pomieszczeń; mycie i dezynfekcja łazienek i toalet na holu; mycie kloszy; czyszczenie podłogi i schodów; czyszczenie kaloryferów; mycie ścian w szatniach; mycie i dezynfekcja przebieralni; czyszczenie i dezynfekcja toalet, zlewów, pojemników na środki higieny; dezynfekcja ławek, czyszczenie luster; mycie i dezynfekcja podłogi w szatniach; czyszczenie i dezynfekcja brodzików; mycie i dezynfekcja natrysków. Wszystkie elementy ze stali nierdzewnej myte codziennie na III zmianie odpowiednimi środkami. Ponadto mycie okien hali basenu cztery razy w roku - raz na kwartał. Inne czynności związane ze świadczeniem usług objętych przedmiotem zamówienia: 1.Zamykanie drzwi i okien. 2.Gaszenie świateł po zakończonej pracy. 3.Wyłączanie z prądu podgrzewaczy wody, grzejników, czajników, odbiorników radiowych. 4.Informowanie o niebezpieczeństwach i zagrożeniach w budynku. 5.Zakup środków higieny - papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie do urządzeń znajdujących się w sanitariatach (wykaz urządzeń podany jest w załączniku nr 5 do SIWZ). 6.Pracownicy upoważnieni przez Zamawiającego mają prawo prowadzić w każdym czasie kontrolę jakości świadczonych usług przez Wykonawcę, będących przedmiotem zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia sprzętem, będącym w jego dyspozycji i własnymi środkami czystości, odpowiednimi do charakteru obiektu, stosując w swojej pracy odpowiednie urządzenia i technologie. Środki stosowane do wykonywania prac objętych niniejszym zamówieniem winny posiadać stosowne atesty i karty charakterystyki. Niedopuszczalne jest modyfikowanie stosowanych środków czyszczących niezgodne z instrukcją ich użytkowania np. przez ich rozcieńczenie. Wykonawca ma obowiązek przechowywać w miejscu realizacji zamówienia i udostępniać na każde żądanie Zamawiającego aktualne atesty i karty charakterystyki substancji i preparatów chemicznych stosowanych do wykonania prac objętych niniejszym zamówieniem. Wykaz środków w momencie składania oferty 7.Reklamacje co do jakości wykonywanych przez Wykonawcę prac będą zgłaszane najpóźniej w następnym dniu roboczym po wykonaniu pracy, w przeciwnym przypadku wykonane prace uznaje się za wykonane należycie i przyjęte przez Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia wad i uchybień dotyczących wykonanej usługi i konieczności wykonania poprawek, wykonawca zobowiązuje się wykonać bez dodatkowego wynagrodzenia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. W przypadku czynności niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania pływalni, Wykonawca zobowiązuje się usunąć stwierdzone wady i uchybienia w ciągu 30 minut od chwili zgłoszenia. 8.Przelewy basenowe i kratki przelewowe należy myć codziennie przy użyciu właściwych środków czyszczących. Czyszczenie i pielęgnacja szatni i przybasenia ma zasadniczy wpływ na stan higieniczny pływalni. Pomieszczenia szatni, co najmniej kilka razy dziennie muszą być myte wodą z dodatkiem środków myjąco-dezynfekujących. Używać należy środków posiadających odpowiednie atesty. Niedopuszczalne jest pojawianie się zastoin wodnych, które muszą być na bieżąco usuwane. Po dniu eksploatacji powierzchnie przybasenia muszą być umyte wodą z dodatkiem środków myjąco-dezynfekujących, takich jak w przypadku niecki basenowej oraz wytarte. 9.Zalecenia dotyczące personelu: Personel sprzątający krytą pływalnię ze względu na specyfikę obiektu musi być przeszkolony w zakresie BHP na tego typu obiektach. Każdy z pracowników zobowiązany jest do posiadania aktualnej pracowniczej książeczki zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych. Ilość osób sprzątających powinna być dostosowana do ilości zadań, które muszą być wykonane - określenie tej ilości należy do wykonawcy, a także powinien być wyposażony w odzież ochronną z widoczną nazwą (logo) firmy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:osir-gostyn.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach