Przetargi.pl
Sprzątanie pomieszczeń biurowych wraz z odśnieżaniem, w okresie zimowym, terenu zewnętrznego Sądu Rejonowego Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu przy ul. Kamiennogórskiej 26 oraz sprzątanie pomieszczeń biurowych Sądu Rejonowego Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu przy ul. Słowackiego 22

Sąd Rejonowy Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-179 Poznań, ul. Kamiennogórska 26
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-61 65 85 171 , fax. 0-61 65 85 172
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu
    ul. Kamiennogórska 26 26
    60-179 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 0-61 65 85 171, fax. 0-61 65 85 172
    REGON: 30070588900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie pomieszczeń biurowych wraz z odśnieżaniem, w okresie zimowym, terenu zewnętrznego Sądu Rejonowego Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu przy ul. Kamiennogórskiej 26 oraz sprzątanie pomieszczeń biurowych Sądu Rejonowego Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu przy ul. Słowackiego 22
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: Powierzchnia biurowa ogółem: 4497,50 m2 Powierzchnia biurowa przy ul. Kamiennogórskiej 26: 4123,14 m2 Powierzchnia biurowa przy ul. Słowackiego 22: 374,36 m2 Powierzchnia parkingu i chodników przy budynku Sądu ul. Kamiennogórska 26: 1291,95 m2 Przedmiot zamówienia obejmuje: sprzątanie pomieszczeń biurowych, korytarzy, holi, klatek schodowych, ciągów komunikacyjnych, schodów, pomieszczeń WC, mycie okien, czyszczenie tapicerki krzeseł i foteli, czyszczenie mebli, wynoszenie śmieci we wskazane miejsce i wypełnianie koszy workami foliowymi, odkurzanie wykładzin dywanowych oraz utrzymywanie porządku przed budynkiem (parking i chodniki) - ul. Kamiennogórska 26.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium w wysokości: 4000 zł 3. Wykonawca wnosi wadium: a) w pieniądzu na rachunek bankowy nr 57124066091111000049351561 b) poręczeniach bankowych c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. Termin przekazania - przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 6. Zwrot wadium nastąpi - zgodnie z art. 46 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W związku z art. 22 ust.1 Ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu przedstawione poniżej: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - udokumentowane należyte wykonanie trzech usług w okresie ostatnich trzech lat o powierzchni sprzątania nie mniejszej niż 3.000 m2 dla każdej z tych usług, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca składający ofertę może być wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty na zasadzie: spełnia, nie spełnia. 4. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: a. jest niezgodna z ustawą, b. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3, c. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, e. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, f. zawiera błędy w obliczeniu ceny, g. wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, h. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 5. Wykonawcy zgodnie z art. 23 Ustawy Pzp mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 5.1. W takim przypadku wymagane jest: a) ustanowienie pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa); b) złożenie w ofercie, przez każdego Wykonawcę występującego wspólnie oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp. wraz z dokumentami potwierdzającymi, zgodnie z zapisem w rozdz.V oraz udokumentowanie, że razem spełniają wymagania art. 22 ust. 1 dotyczące wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego; 5.2. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. (art. 141 ustawy). 5.3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; 5.4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Wykonawcą występującym jako reprezentant pozostałych (lider konsorcjum).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy złożą wraz z ofertą następujące oświadczenia lub dokumenty: 1.1 Wypełniony i podpisany formularz oferty (wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). 1.2 Oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). 1.3 Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku oferty wspólnej w.w. oświadczenie składają wszyscy Partnerzy. 1.4 Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy (wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ) 1.5 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy z 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych Wykonawcy wraz z ofertą przedłożą następujące dokumenty: 2.1 Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem przedmiotu, wielkości sprzątanej powierzchni, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - (załącznik nr 6 do SIWZ) Wykonawca zobowiązany jest do załączenia dokumentów (listów referencyjnych) potwierdzających, że dane usługi zostały wykonane należycie. Z dokumentu musi wynikać: data wykonania usługi, przedmiot usługi - sprzątanie powierzchni biurowych, wielkość sprzątanej powierzchni, potwierdzenie, że usługa została wykonana należycie. Wymaga się od Wykonawcy wykonania w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej trzech usług sprzątania o zakresie, charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem i powierzchnią sprzątania nie mniejszą niż 3.000 m2 w ramach każdej z usług. Jedna usługa sprzątania oznacza usługę wykonywaną na podstawie jednej umowy. 2.2 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wydelegowania do realizacji przedmiotu zamówienia pracowników, którzy posiadają odpowiednie doświadczenie. 3. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii tych dokumentów - poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwość co do jej prawidłowości. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan-grunwald.sr.gov.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach