Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego ogłasza przetarg
- Adres: 64-920 Piła, ul. Lotnicza 6
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2120777
- Data zamieszczenia: 2009-07-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego
ul. Lotnicza 6 6
64-920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 067 2120777
REGON: 57036459700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.pila.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzątanie pomieszczeń biurowych w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Pile, ul. Lotnicza 4 i 6 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń biurowych w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Pile, ul. Lotnicza 4 i ul. Lotnicza 6 Łączna powierzchnia - ok. 1733 m2 Ilość osób przebywających w pomieszczeniach - ok. 75 2.Przedmiot zamówienia obejmuje niżej wymienione czynności: 1) Wycieranie kurzu z mebli, lamp 2) Czyszczenie mebli płynem do konserwacji (odpowiednim do rodzaju powierzchni)3) Czyszczenie drzwi i ościeżnic 4) Opróżnianie koszy na śmieci (z wymianą worków plastikowych) 5) Odkurzanie /zamiatanie/ powierzchni podłóg 6) Wycieranie poręczy schodów (z użyciem odpowiedniego środka do mycia) 7) Mycie i polerowanie wykładzin , PCV, klepki 8) Mycie: kloszy, opraw oświetleniowych i wentylacyjnych 9) Mycie, czyszczenie i dezynfekowanie urządzeń sanitarnych (umywalki, miski i deski klozetowe, pisuary, armatura, inne akcesoria) 10) Mycie glazury i terakoty 11) Mycie i polerowanie luster, powierzchni błyszczących (chromowanych) itp. 12) Mycie schodów i klatek schodowych 13) Mycie okien wraz z ościeżami 14) Mycie parapetów okiennych 15) Uzupełnienie papieru toaletowego, ręczników papierowych, pojemników z mydłem, kostek WC - w miarę potrzeb 16) Neutralizacja zapachów w pomieszczeniach sanitarnych 17) Mycie grzejników - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych, tj.: 1.1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - powyższy warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy oraz dokumenty wymienione w pkt. 1.1.2, 1.1.3, 1.1.4, 1.1.5 i 1.1.6 1.2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - powyższy warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy oraz dokumenty wymienione w pkt. 1.1.7 i 1.1.8 1.3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - powyższy warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy 1.4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - powyższy warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o analizę informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawcę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1.1.1 oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy 1.1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisanie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.1.3 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków bądź opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składanie ofert 1.1.4 aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.1.5 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.1.6 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.1.7 wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług, każda trwająca przez okres minimum 12 kolejnych miesięcy i polegających na sprzątaniu obiektów użyteczności publicznej - wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie 1.1.8 wykaz co najmniej 3 osób posiadających minimum 6 miesięczny staż pracy w zakresie sprzątania w obiektach biurowych, którymi dysponuje bądź będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotowego zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.pila.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w Prokuraturze Okręgowej w Poznaniu i w Prokuraturach Rejonowych
Dodano: 2016-03-04 - Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach w budynkach PSP w Poznaniu przy ul. Masztalarskiej 3 i przy ul. Wolnica 1
Dodano: 2016-01-18 - Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz w Prokuraturze Okręgowej w Poznaniu i w Prokuraturach Rejonowych
Dodano: 2015-12-29 - Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz sprzątania zewnętrznego w Prokuraturze Okręgowej w Poznaniu i w Prokuraturach Rejonowych
Dodano: 2015-11-09 - Świadczenie usług z zakresu sprzątania w siedzibach Biur Powiatowych na terenie woj. wielkopolskiego oraz Wielkopolskim Oddziale Regionalnym ARiMR
Dodano: 2015-10-12 - Usługa polegającą na utrzymaniu czystości w następujących budynkach użyteczności publicznej: Część nr 1: siedzibie Urzędu Miejskiego w Kościanie, Al. Kościuszki 22, Część nr 2: Domu Organizacji Społecznych, ul. Wały Żegockiego 2 , budynku Ratusza, Rynek 1 Część nr 3: budynkach położonych przy ul. Bernardyńskiej 2. Część nr 4: pomieszczeniach dworca kolejowego ul. Dworcowa 1
Dodano: 2015-09-24 - Kompleksowe sprzątanie budynku Starostwa Powiatowego w Gnieźnie
Dodano: 2015-02-19 - Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w Prokuraturze Okręgowej w Poznaniu i w Prokuraturach Rejonowych
Dodano: 2015-02-05 - Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz sprzątania zewnętrznego w Prokuraturze Okręgowej w Poznaniu i w Prokuraturach Rejonowych
Dodano: 2014-10-17 - Sprzątanie pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Gnieźnie
Dodano: 2014-10-16