Izba Celna w Kielcach ogłasza przetarg
- Adres: 25-363 Kielce, ul. Wesoła 56
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 41 3642810 , fax. 41 3642847
- Data zamieszczenia: 2015-04-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Kielcach
ul. Wesoła 56 56
25-363 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 41 3642810, fax. 41 3642847
REGON: 26003644000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: zamowienia.publiczne@kie.mofnet.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzątanie pomieszczeń biurowych w obiektach Izby Celnej przy ul. Wesołej 56 w Kielcach oraz w obiekcie Urzędu Celnego przy ul. Ściegiennego 264 D w Kielcach w tym letnie i zimowe utrzymanie terenu na działce Izby Celnej w Kielcach przy ul. Wesołej 56 oraz na działce Urzędu Celnego w Kielcach przy ul. Ściegiennego 264 D. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES USŁUG SPRZĄTANIA 1) Sprzątanie pomieszczeń biurowych : a. Czynności wykonywane codziennie od poniedziałku do piątku: - wycieranie na mokro twardych powierzchni podłóg , - opróżnianie koszy oraz wymienianie w nich worków foliowych, b. Czynności wykonywane dwa razy w tygodniu: - opróżnianie niszczarek i wymienianie w nich worków foliowych, c. Czynności wykonywane trzy razy w tygodniu: - odkurzanie wykładzin dywanowych, d. Czynności wykonywane raz w tygodniu: - wycieranie na wilgotno parapetów i grzejników; - odkurzanie pajęczyn, - wycieranie na wilgotno mebli biurowych, drzwi, krzeseł, foteli - utrzymywanie w czystości urządzeń kuchennych, 2) Sprzątanie ciągów komunikacyjnych i wejść: a. Czynności wykonywane codziennie od poniedziałku do piątku: - odkurzanie lub zamiatanie powierzchni podłóg, - mycie powierzchni podłóg, - czyszczenie wycieraczek zewnętrznych, - zamiatanie powierzchni podestów przed drzwiami wejściowymi Posadzki z kamieni naturalnych i lastryko. b. Czynności wykonywane raz w tygodniu: - odkurzanie pajęczyn; - wycieranie wywieszek, gaśnic, hydrantów, gablot itp., c. Czynności wykonywane raz w miesiącu: - mycie drzwi i ścianek przeszklonych wiatrołapów, - mycie drzwi wejściowych i wewnętrznych. 3) Sprzątanie pomieszczeń sanitarnych i łazienek: Powierzchnia łazienek: IC Kielce - 42,0m2, UC Kielce - 55,0m2 a. Czynności wykonywane codziennie od poniedziałku do piątku: - mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych oraz nie dopuszczanie do osadzania się kamienia w spłuczkach, umywalkach i na armaturze - wycieranie dozowników sanitarnych - opróżnianie koszy i wymiana worków foliowych, - uzupełnianie dozowników mydła, papieru toaletowego i ręczników papierowych, - wycieranie na mokro parapetów i podłóg. b. Czynności wykonywane raz w tygodniu: - odkurzanie pajęczyn, - mycie armatury i innych przedmiotów chromowanych specjalnymi środkami, - mycie luster i szafek łazienkowych, - mycie ścian z glazury. 4) Sprzątanie pomieszczeń pozostałych m.in. archiwum, kotłownie, magazyny podręczne : Powierzchnie : Kotłownia IC Kielce - 28,0m2, (posadzka gresowa) Kotłownia UC Kielce - 25,0m2, (posadzka gresowa) Magazyny w IC Kielce - 45,0m2,(posadzka gresowa) Archiwum w IC Kielce - 60,0m2.(posadzka tarket) a. Czynności wykonywane raz w tygodniu: - zamiatanie i wycieranie na mokro twardych powierzchni podłóg, - wycieranie na wilgotno mebli biurowych i regałów. b. Czynności wykonywane raz w miesiącu: - odkurzanie pajęczyn, - mycie ścian z glazury. (kotłownie) 5) Utrzymanie czystości i estetyki terenów na zewnątrz budynków: a. Czynności wykonywane codziennie od poniedziałku do piątku w zależności od pory roku, - zamiatanie i odśnieżanie schodów wejściowych (przed rozpoczęciem pracy urzędu), - zamiatanie i odśnieżanie chodników (przed rozpoczęciem pracy urzędu). - W przypadku obfitych opadów śniegu lub powstania oblodzeń Wykonawca musi zapewnić osoby których zadaniem będzie wyeliminowanie zagrożeń i odśnieżenia ciągów pieszych. Piasek i sól do posypywania terenu zewnętrznego kupuje Wykonawca . b. Czynności wykonywane raz w tygodniu: - zamiatanie parkingów przy Izbie Celnej i Urzędzie Celnym, c. Czynności wykonywane według potrzeb w zależności od pory roku, - zamiatanie i odśnieżanie drogi dojazdowej do siedziby Izby Celnej w Kielcach oraz Urzędu Celnego w Kielcach (przed rozpoczęciem pracy urzędu), - koszenie trawy - według potrzeb, - przycinanie krzewów i drzew - według potrzeb. 6) Codzienne wynoszenie śmieci do kontenerów na odpady. 7) Mycie okien dwa razy w roku w terminach kwiecień i wrzesień 8) Dostarczanie do wszystkich obiektów zamawiającego w ramach oferowanej ceny sprzętu i środków higienicznych potrzebnych do sprzątania, papieru toaletowego, worków na śmieci, mydła w płynie, ręczników papierowych zgodnie z następującymi wymaganiami: - mydło w płynie do pojemników typu Merida nawilżające, glicerynowe o delikatnym zapachu, - papier toaletowy co najmniej dwuwarstwowy w kolorze białym - niepylący (wielkość rolki dopasowana do pojemników zamontowanych u Zamawiającego, w przypadku zastosowania innych rozmiarów papieru Wykonawca zamontuje nieodpłatnie dozowniki dopasowane do tych wymiarów); - ręczniki papierowe w listkach (składanka) dopasowanych do standardowych podajników typu Merida, w kolorze białym lub zielonym niepylące; - środki myjące, czyszczące, dezynfekujące, neutralizujące zapachy toalet - o delikatnej nucie zapachowej, - wkłady do WC lub kostki zapachowe, - odświeżacze powietrza o delikatnym zapachu, - worki foliowe do koszy na śmieci i niszczarek oraz inne środki czystości niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia. Do celów obliczenia zapotrzebowania na wyżej wymienione materiały informujemy, że w budynku Izby Celnej w Kielcach zatrudnionych jest 100 osób, a w Urzędzie Celnym i Oddziale Celnym w Kielcach przy ul. Ściegiennego w Kielcach 84 osoby. W budynku UC Kielce należy przy obliczeniach uwzględnić interesantów, którzy mogą korzystać ze środków higienicznych - ok. 30 - 35 osób/dzień. 9) Zamawiający wymaga, by osoby sprzątające wykonały powierzone czynności: a. na terenie Izby Celnej w Kielcach w godzinach urzędowania tj. 7.30 - 15.30, w tym na terenie wydzielonej strefy w budynku Izby Celnej w Kielcach od godz. 12.00 do godz. 15.00 na terenie Urzędu Celnego w Kielcach od godz. 10.00 do godz. 17.00. w tym między godz. 10.00 - 14.00 utrzymanie czystość ciągów komunikacyjnych. b. realizacja w/w czynności w innych godzinach wymaga uzgodnienia z Zamawiającym. c. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić odpowiednią liczbę osób gwarantujących rzetelność wykonania usług oraz poszanowania mienia Zamawiającego i jego pracowników. II. POWIERZCHNIE I WYPOSAŻENIE TECHNICZNE OBJĘTE ZAKRESEM USŁUG SPRZĄTANIA Łączna powierzchnia wewnętrzna objęta usługą sprzątania wynosi 2779 m2, a teren zewnętrzny wokół budynków 2010 m2. 1) Izba Celna w Kielcach ul. Wesoła 56 a. Budynek główny - trzy piętrowy, podpiwniczony - powierzchnia biurowa z wykładzinami dywanowymi - 100,00 m2 - powierzchnia biurowa ogółem -1120,0 m2 - powierzchnia korytarzy - 240 m2 - powierzchnia biurowa z podłogami do zmywania (wykładzina zmywalna) oraz glazura i terakota w pomieszczeniach sanitarnych - łączna powierzchnia 1355,00 m2 - Pięć pomieszczeń sanitarnych wyposażonych w: - muszle klozetowe - 10 szt. - lustra - 5 szt. - pojemniki na ręczniki papierowe (składanka) - 6 szt. - pojemniki na mydło w płynie - 5 szt. - pojemniki na papier toaletowy - 10 szt. - Powierzchnia szklana: okna, drzwi - 350,00 m2 b. Budynek oficyny - parterowy - powierzchnia biurowa, komunikacja, sanitariaty (całkowita powierzchnia obiektu) z podłogami do zmywania (wykładzina zmywalna) - 185,00 m2 - Dwa pomieszczenia sanitarne wyposażone w: - muszle klozetowe - 2 szt. - kabina prysznicowa - 1 szt. - lustra - 2 szt. - pojemniki na ręczniki papierowe (składanka) - 2 szt. - pojemniki na papier toaletowy - 2 szt. - Powierzchnia szklana: okna, drzwi - 15 m2 c. Tereny zewnętrzne: - Parkingi, chodniki, - 600 m2 - Trawniki - 109 m2 2. Urząd Celny/Oddział Celny w Kielcach: ul. Ściegiennego 264 D a. Budynek dwu piętrowy - powierzchnia biurowa z wykładzinami dywanowymi - 160,40 m2 - powierzchnia biurowa - 830 m2 - powierzchnia korytarzy - 220 m2 - powierzchnia biurowa z podłogami do zmywania (wykładzina zmywalna) oraz glazura i terakota w pomieszczeniach sanitarnych - łączna powierzchnia - 980,60 m2 - Cztery pomieszczenia sanitarne wyposażone w: - muszle klozetowe - 9 szt. - pisuar - 3 szt. - lustra - 6 szt. - pojemniki na ręczniki papierowe - 6 szt. - pojemniki na papier toaletowy - 9 szt. - pojemniki na mydło w płynie - 8 szt. - Powierzchnia szklana: okna, drzwi - 280,00 m2 b. Teren zewnętrzny - Parkingi, chodniki, - 800,00 m2. - Trawniki - 500,00 m2 Budynki wyposażone są w kosze plastikowe na worki o pojemności 60 L i mniejsze. Budynki przy ul. Wesołej 56 - ok. 70 szt koszy, niszczarki. Budynek przy Ściegiennego - ok. 40 szt. koszy, niszczarki. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ickielce.pl/bip/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- OBSŁUGA GOSPODARCZA BIURA ODDZIAŁU I ŚWIADCZENIE USŁUG PORZĄDKOWYCH WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW HIGIENY DLA GENERALNEJ DYREKCJI DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W KIELCACH Z PODZIAŁEM NA VII CZĘŚCI Nr ref. O/Ki.D-3.2413.12.2016.gk
Dodano: 2016-07-18 - Utrzymanie czystości w obiektach MOPR
Dodano: 2016-06-08 - sprzątanie pomieszczeń, utrzymanie w czystości chodników i dróg dojazdowych oraz konserwacja terenów zielonych wokół szpitala - powtórzenie
Dodano: 2016-05-20 - sprzątanie pomieszczeń, utrzymanie w czystości chodników i dróg dojazdowych oraz konserwacja terenów zielonych wokół szpitala
Dodano: 2016-05-09 - Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania oraz całodobowej ochrony osób i mienia Muzeum Historii Kielc
Dodano: 2016-04-07 - Letnie utrzymanie terenów przy gminnych nieruchomościach socjalnych
Dodano: 2016-03-24 - Utrzymanie porządku i czystości w budynkach należących do Regionalnego Centrum Naukowo - Technologicznego zlokalizowanych w miejscowości Podzamcze koło Chęcin.
Dodano: 2016-01-14 - Utrzymanie porządku i czystości w budynkach należących do Regionalnego Centrum Naukowo - Technologicznego zlokalizowanych w miejscowości Podzamcze koło Chęcin.
Dodano: 2015-12-15 - sprzątanie pomieszczeń, utrzymanie w czystości chodników i dróg dojazdowych oraz konserwacja terenów zielonych wokół szpitala - powtórzenie
Dodano: 2015-12-07 - Cz. I Usługa całorocznego utrzymania czystości w budynku oraz utrzymania czystości na terenie zewnętrznym bezpośrednio przyległym do budynku Miejskiej Hali Targowej Galeria Skałka w Starachowicach. Cz. II Usługa całorocznego utrzymania czystości w budynkach oraz letniego utrzymania terenów zewnętrznych Targowiska Miejskiego przy ulicy Targowej w Starachowicach
Dodano: 2015-12-01