Przetargi.pl
Sprzątanie pomieszczeń biurowych w obiektach Izby Celnej przy ul. Wesołej 56 w Kielcach oraz w obiekcie Urzędu Celnego przy ul. Ściegiennego 264D w Kielcach w tym letnie i zimowe utrzymanie terenu na działce Izby Celnej w Kielcach przy ul. Wesołej 56 i działce Urzędu Celnego w Kielcach przy ul. Ściegiennego 264D.

Izba Celna w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-363 Kielce, ul. Wesoła 56
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3642810 , fax. 41 3642847
  • Data zamieszczenia: 2012-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Kielcach
    ul. Wesoła 56 56
    25-363 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3642810, fax. 41 3642847
    REGON: 26003644000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ickielce.pl/bip/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie pomieszczeń biurowych w obiektach Izby Celnej przy ul. Wesołej 56 w Kielcach oraz w obiekcie Urzędu Celnego przy ul. Ściegiennego 264D w Kielcach w tym letnie i zimowe utrzymanie terenu na działce Izby Celnej w Kielcach przy ul. Wesołej 56 i działce Urzędu Celnego w Kielcach przy ul. Ściegiennego 264D.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń biurowych w obiektach Izby Celnej przy ul. Wesołej 56 w Kielcach oraz w obiekcie Urzędu Celnego przy ul. Ściegiennego 264D w Kielcach w tym letnie i zimowe utrzymanie terenu na działce Izby Celnej w Kielcach przy ul. Wesołej 56 i działce Urzędu Celnego w Kielcach przy ul. Ściegiennego 264D. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES USŁUG SPRZĄTANIA 1)Sprzątanie pomieszczeń biurowych : a.Czynności wykonywane codziennie od poniedziałku do piątku: -odkurzanie wykładzin dywanowych, -wycieranie na mokro twardych powierzchni podłóg , -opróżnianie koszy i wymienianie w nich worków foliowych, b.Czynności wykonywane dwa razy w tygodniu: -opróżnianie niszczarek i wymienianie w nich worków foliowych, c.Czynności wykonywane raz w tygodniu: -wycieranie na wilgotno parapetów i grzejników; -odkurzanie pajęczyn; -wycieranie na wilgotno mebli biurowych, drzwi, krzeseł, foteli; -utrzymywanie w czystości urządzeń kuchennych. 2)Sprzątanie ciągów komunikacyjnych i wejść: a.Czynności wykonywane codziennie od poniedziałku do piątku: -odkurzanie lub zamiatanie powierzchni podłóg, -mycie powierzchni podłóg, -czyszczenie wycieraczek zewnętrznych, -zamiatanie powierzchni podestów przed drzwiami wejściowymi b.Czynności wykonywane raz w tygodniu: -odkurzanie pajęczyn; -mycie drzwi i ścianek przeszklonych wiatrołapów, -wycieranie wywieszek, gaśnic, hydrantów, gablot itp., -mycie drzwi wejściowych i wewnętrznych. 3)Sprzątanie pomieszczeń sanitarnych i łazienek : a.Czynności wykonywane codziennie od poniedziałku do piątku: - mycie armatury i innych przedmiotów chromowanych specjalnymi środkami. -mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych oraz nie dopuszczanie do osadzania się kamienia w spłuczkach, umywalkach i na armaturze - mycie luster i szafek łazienkowych, - wycieranie dozowników sanitarnych - opróżnianie koszy i wymiana worków foliowych, - uzupełnianie dozowników mydła, papieru toaletowego i ręczników papierowych, - wycieranie na mokro parapetów i podłóg. b.Czynności wykonywane raz w tygodniu: - odkurzanie pajęczyn, - mycie ścian z glazury. 4)Sprzątanie pomieszczeń pozostałych m.in. archiwum, kotłownie, magazyny podręczne : a.Czynności wykonywane raz w tygodniu: - zamiatanie i wycieranie na mokro twardych powierzchni podłóg, - wycieranie a wilgotno mebli biurowych i regałów. b.Czynności wykonywane raz w miesiącu: - odkurzanie pajęczyn, - mycie ścian z glazury. 5)Utrzymanie czystości terenów na zewnątrz budynków: a.Czynności wykonywane codziennie w zależności od pory roku, -zamiatanie i odśnieżanie schodów wejściowych, -zamiatanie i odśnieżanie chodników, b.Czynności wykonywane raz w tygodniu: -zamiatanie parkingów przy Izbie Celnej i Urzędzie Celnym, c.Czynności wykonywane według potrzeb w zależności od pory roku, - zamiatanie i odśnieżanie drogi dojazdowej do siedziby Izby Celnej w Kielcach, - koszenie trawy - według potrzeb, - przycinanie krzewów i drzew - według potrzeb. 6)Codzienne wynoszenie śmieci do kontenerów na odpady. 7)Mycie okien trzy razy w roku w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. 8)Dostarczanie w ramach ceny oferty do wszystkich obiektów zamawiającego sprzętu i środków higienicznych potrzebnych do sprzątania, papieru toaletowego, worków na śmieci, mydła w płynie, ręczników papierowych zgodnie z następującymi wymaganiami: -mydło w płynie do pojemników typu Merida nawilżające, glicerynowe o delikatnym zapachu, -papier toaletowy co najmniej dwuwarstwowy w kolorze białym - niepylący (wielkość rolki dopasowana do standardowych pojemników); -ręczniki papierowe w listkach dopasowanych do standardowych podajników typu Merida, w kolorze szarym lub białym, niepylące; -środki myjące, czyszczące, dezynfekujące, neutralizujące zapachy toalet - o delikatnej nucie zapachowej, - wkłady do WC , - odświeżacze powietrza o delikatnym zapachu, - worki foliowe do koszy na śmieci oraz inne środki czystości niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia. 9)Zamawiający wymaga, by osoby sprzątające wykonały powierzone czynności: a.na terenie Izby Celnej w Kielcach w godzinach urzędowania, w tym na terenie wydzielonej strefy w budynku Izby Celnej w Kielcach od godz. 12.00 do godz. 15.00; b.na terenie Urzędu Celnego w Kielcach od godz. 10.00 do godz. 17.00. w tym między godz. 10.00 - 14.00 jedna osoba utrzymuje czystość ciągów komunikacyjnych; c.realizacja w/w czynności w innych godzinach wymaga uzgodnienia z Zamawiającym. II. POWIERZCHNIE I WYPOSAŻENIE TECHNICZNE OBJETE ZAKRESEM USŁUG SPRZĄTANIA 1)Izba Celna w Kielcach ul. Wesoła 56 a.Budynek główny - trzy piętrowy, podpiwniczony -powierzchnia biurowa z wykładzinami dywanowymi - 100,00 m2 -powierzchnia biurowa z podłogami do zmywania (wykładzina zmywalna) oraz glazura i terakota w pomieszczeniach sanitarnych - łączna powierzchnia 1355,00 m2 -Pięć pomieszczeń sanitarnych wyposażonych w: -muszle klozetowe - 10 szt. -lustra - 5 szt. -pojemniki na ręczniki papierowe (składanka) - 6 szt. -pojemniki na mydło w płynie - 5 szt. -pojemniki na papier toaletowy - 10 szt. -Powierzchnia szklana: okna, drzwi - 350,00 m2 b.Budynek oficyny - parterowy -powierzchnia biurowa z podłogami do zmywania (wykładzina zmywalna) - 221,50 m2 -Dwa pomieszczenia sanitarne wyposażone w: -muszle klozetowe - 2 szt. -kabina prysznicowa - 1 szt. -lustra - 2 szt. -pojemniki na ręczniki papierowe (składanka) - 2 szt. -pojemniki na papier toaletowy - 2 szt. -Powierzchnia szklana: okna, drzwi - 15 m2 c.Tereny zewnętrzne: -Parkingi, chodniki, trawniki - 800 m2 2)Urząd Celny/Oddział Celny w Kielcach: ul. Ściegiennego 264 D a.Budynek dwu piętrowy -powierzchnia biurowa z wykładzinami dywanowymi - 160,40 m2 -powierzchnia biurowa z podłogami do zmywania (wykładzina zmywalna) oraz glazura i terakota w pomieszczeniach sanitarnych - łączna powierzchnia 980,60 m2 -Cztery pomieszczenia sanitarne wyposażone w: -muszle klozetowe - 9 szt. -pisuar - 3 szt. -lustra - 6 szt. -pojemniki na ręczniki papierowe - 6 szt. -pojemniki na papier toaletowy - 9 szt. -pojemniki na mydło w płynie - 8 szt. -Powierzchnia szklana: okna, drzwi - 280,00 m2 b.Teren zewnętrzny -Parkingi, chodniki, trawniki- 1000,00 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ickielce.pl/bip/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach