Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka ogłasza przetarg
- Adres: 03122 Warszawa, ul. Modlińska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225 103 125 , fax. 225 103 189
- Data zamieszczenia: 2016-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
ul. Modlińska 197
03122 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225 103 125, fax. 225 103 189
REGON: 1525966300036 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2.1. Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy. 1) Serwis dzienny w godzinach pracy Urzędu, lokalizacja: Modlińska 197: poniedziałek – piątek: 08.00 – 16.00 Szczegółowy wykaz powierzchni oraz czynności dla usługi serwis dzienny przedstawiono w załącznikach do wzoru umowy: - załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia pkt 1, - załącznik nr 3 Wykaz powierzchni Pomieszczenia przy ul. Modlińskiej 197, - wzorze umowy – załącznik nr 11 do SIWZ. 2) Sprzątanie pozostałej powierzchni biurowej (4 godziny dziennie) Lokalizacja: ul. Modlińskiej 197 ul. Milenijna 2A, ul. Marywilskiej 44, ul. Marywilskiej 44C. Szczegółowy wykaz powierzchni oraz czynności przedstawiono w załącznikach do wzoru umowy: - załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia pkt 2, - załącznik nr 3 Wykaz powierzchni, - wzór umowy – załącznik nr 11 do SIWZ. 3) Wyłoniony Wykonawca zobowiązany będzie również do wykonania w miarę potrzeb lecz nie rzadziej niż dwa razy w roku do mycia okien wraz z ościeżnicami, czyszczenie żaluzji i wertikali, wyłączników światła oraz drzwi do pomieszczeń biurowych wyszczególnionych w załączniku nr 4 do umowy. UWAGA: Zamawiający za mycie okien wraz z ościeżnicami, czyszczeniem żaluzji i wertikali, wyłączników światła oraz drzwi do pomieszczeń biurowych, ponad zakładane minimum 2 (dwa) razy w roku, przyzna dodatkową liczbę punktów zgodnie z kryterium opisanym pkt. 10.2 SIWZ. 4) Rodzaje sprzątanej powierzchni: - pokoje: wykładzina dywanowa, - korytarze: wykładzina PCV typ tarkett, wykładzina dywanowa - hol: granit, - łazienki: glazura, terakota. 5) Godziny pracy Urzędu: poniedziałek: 08.00 – 18.00, wtorek – piątek: 8.00 – 16.00 2.2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę, dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty. 2.3. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu wymaga na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r, poz. 2164 ze zm.) zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę przez cały okres wykonywania przedmiotu zamówienia (dziewięć) 9 osób zatrudnionych przy realizacji przedmiotu zamówienia, w całym okresie obowiązywania umowy, w tym: - jedną (1) osobę do realizacji zadania: dzienny serwis sprzątający (zgodnie z warunkami wskazanymi w pkt 2.1 ppkt.1 SIWZ) zatrudnionej w pełnym wymiarze czasu pracy (8 godzin dziennie), na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy i ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowego pracownika lub wyznaczenie do realizacji zamówienia już zatrudnionego u Wykonawcy pracownika, - osiem (8) osób do realizacji zadania: sprzątanie pozostałej powierzchni (zgodnie z pkt 2.1. ppkt 2 i ppkt 3 SIWZ), zatrudnionych na co najmniej ½ wymiaru czasu pracy (4 godziny dziennie) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy i ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy lub na podstawie umowy cywilnoprawnej, przy czym osoby zatrudnione na podstawie umów nie regulowanych przez Kodeks pracy muszą otrzymać wynagrodzenia w wysokości co najmniej płacy minimalnej ustalonej na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2016r., poz. 1456 w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę w 2017r.). Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione to usługa sprzątania realizowana w obiektach administracyjnych urzędu. UWAGA: Zamawiający za zatrudnienie na umowę o pracę osób do realizacji zamówienia, ponad zakładane minimum 1 (jedna) osoba do realizacji zadania, dzienny serwis sprzątający, w pełnym wymiarze czasu pracy (8 godzin), przyzna dodatkową liczbę punktów zgodnie z kryterium opisanym pkt. 10.2 SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10 tys. zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Jeżeli Wykonawca nie wniesie wadium lub wadium zostanie wniesione przez Wykonawcę w sposób nieprawidłowy Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89. 7b) Ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa kompleksowego sprzątania w obiekcie Centrum Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Brwinowie.
Dodano: 2024-07-15 - USŁUGA STAŁEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ MAZOWIECKIEGO TEATRU MUZYCZNEGO IM. JANA KIEPURY WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH NA OKRES 24 MIESIĘCY.
Dodano: 2024-07-10 - Świadczenie usługi sprzątania obiektów Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy, z podziałem na trzy zadania
Dodano: 2024-07-10 - Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w siedzibie Urzędu Lotnictwa Cywilnego
Dodano: 2024-07-02 - Kompleksowa usługa sprzątania budynków NIZP PZH-PIB, przy ul. Chocimskiej 24 w Warszawie w ramach zadania podstawowego, oraz na ul. Powsińskiej 61/63 w Warszawie w postaci zleceń jednostkowych.
Dodano: 2024-07-02 - Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania stałej czystości w części budynków wynajmowanych przez Szkołę Główną Mikołaja Kopernika
Dodano: 2024-06-27 - Sprzątanie budynków mieszkalnych w Warszawie administrowanych przez Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA.
Dodano: 2024-06-13 - Usługa sprzątania i utrzymania czystości terenów zewnętrznych oraz pielęgnacji terenów zielonych Specjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Ciechanowie
Dodano: 2024-06-07 - Usługa kompleksowego sprzątania w obiekcie Centrum Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Brwinowie.
Dodano: 2024-06-07 - Usługa sprzątania siedziby FRSE
Dodano: 2024-06-04