Gmina Wałbrzych ogłasza przetarg
- Adres: 58-300 Wałbrzych, Pl. Magistracki 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 6655153, 6655154 , fax. 074 6655155
- Data zamieszczenia: 2012-06-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałbrzych
Pl. Magistracki 1 1
58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
tel. 074 6655153, 6655154, fax. 074 6655155
REGON: 00057959500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.walbrzych.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzątanie pomieszczeń biurowych Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu w latach 2012/2013 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
A. Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń biurowych Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu w następującym zakresie: 1) utrzymanie podłóg pomieszczeń biurowych (bez korytarzy i klatek schodowych) w należytej czystości poprzez: a) mycie, zamiatanie lub odkurzanie - codziennie w pomieszczeniach na I-szym piętrze Ratusza, co dwa dni w pozostałych pomieszczeniach Urzędu; b) pastowanie i konserwacja posadzek, parkietów i wykładzin PCV przynajmniej raz w tygodniu (pastowanie i konserwacja polega na użyciu środków odpowiednich do rodzaju powierzchni i ręcznym lub mechanicznym doprowadzeniu do połysku); 2) wycieranie kurzu z mebli, urządzeń biurowych (w tym czyszczenie komputerów drukarek i kserokopiarek na sucho), boazerii, parapetów grzejników CO oraz lamp wiszących na bieżąco; 3) opróżnianie pojemników na śmieci i wymiana worków; 4) pranie dywanów i wykładzin dwa razy w roku, a w gabinetach i sekretariatach Ratusza w zależności od potrzeb, na każde zlecenie Zleceniodawcy; 5) mycie okien (co trzeci miesiąc), 427 szt.; 6) czyszczenie mechaniczne posadzek i wykładzin PCV na korytarzach i schodach wszystkich obiektów Urzędu (przy użyciu atestowanych środków) dwa razy do roku. 7) Wykonanie czynności określonych w punkcie 1b i punktach 4,5,6 każdorazowo powinno być potwierdzone protokołem podpisanym przez przedstawiciela Zleceniodawcy B. Pomieszczenia Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu, powinny być sprzątane we wszystkie dni pracy Urzędu w godzinach od 14.30 do 21.00 (najpóźniej). Czas rozpoczęcia sprzątania pomieszczeń Urzędu w trakcie realizacji umowy może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zleceniodawcy. C. Budynki i pomieszczenia objęte usługami sprzątania: Ratusz - Pl. Magistracki 1 - powierzchnia ok. 1790 m? 59 pomieszczeń biurowych (w tym gabinety i sekretariaty - 6 pomieszczeń), parkiety, panele ok. 927 m2, wykładziny PCV ok. 333 m2, dywany szt. 2, wykładziny dywanowe ok. 116 m2, ul. Sienkiewicza 6-8 powierzchnia ok. 550 m? 14 pomieszczeń biurowych i gospodarczych; wykładziny PCV ok. 120 m2, parkiety, panele ok. 150 m2, ul. Kopernika 2 - powierzchnia ok. 2083 m? 60 pomieszczeń biurowych i gospodarczych; wykładziny PCV ok. 1 500 m2, wykładziny dywanowe ok. 100 m2, panele ok. 200 m2. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca w wypadku złożenia oferty na zadanie zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości: 3.000 zł. najpóźniej do 02.07.12r. do godz. 10.00
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.walbrzych.pl/zzp/pomieszczeniaum.zip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie czystości - sprzątanie pomieszczeń w budynku RZGW we Wrocławiu Zarząd Zlewni Środkowej Odry - odcinek opolski z siedzibą w Opolu ul. Odrowążów 2
Dodano: 2016-05-06 - Sprzątanie obiektu w Opolu, przy ul. Gawędy 66
Dodano: 2016-05-05 - Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach Sądu Rejonowego w Zgorzelcu wraz z utrzymaniem czystości na przyległych terenach zewnętrznych w okresie 12 miesięcy od marca 2016 roku
Dodano: 2016-02-09 - Kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach i na terenach zewnętrznych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział we Wrocławiu
Dodano: 2016-01-07 - Sprzątanie powierzchni biurowych w siedzibie OReg AMW Wrocław
Dodano: 2015-12-09 - Utrzymanie czystości w budynku Urzędu Gminy Chojnów ul. Fabryczna 1, 59-225 Chojnów
Dodano: 2015-12-02 - Świadczenie usług sprzątania i pielęgnacji biur, parkingów, chodników, terenów zielonych na podległych terenach zewnętrznych oraz usług odśnieżania chodników i parkingów DOW NFZ we Wrocławiu oraz delegaturach w: Legnicy, Jeleniej Górze i Wałbrzychu
Dodano: 2015-12-01 - Usługa sprzątania pomieszczeń użytkowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
Dodano: 2015-09-17 - Utrzymanie czystości - sprzątanie pomieszczeń w budynku RZGW we Wrocławiu Zarząd Zlewni Środkowej Odry - odcinek opolski z siedzibą w Opolu ul. Odrowążów 2
Dodano: 2015-04-24 - Utrzymanie czystości - sprzątanie pomieszczeń w budynku RZGW we Wrocławiu Zarząd Zlewni Środkowej Odry - odcinek opolski z siedzibą w Opolu ul. Odrowążów 2
Dodano: 2015-04-24