Przetargi.pl
Sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz utrzymanie porządku wokół obiektów Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A i podległych jednostek terenowych

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Czachowskiego 21 A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3856350 , fax. 048 3856415
  • Data zamieszczenia: 2013-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu
    ul. Czachowskiego 21 A 21 A
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 048 3856350, fax. 048 3856415
    REGON: 00001775600291
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz utrzymanie porządku wokół obiektów Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A i podległych jednostek terenowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz utrzymanie porządku wokół obiektów Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A i podległych jednostek terenowych. Przedmiot zamówienia obejmuje niżej wymienione czynności: 1. kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w niżej wymienionych obiektach (14.719,54 m2) : 1.a. Oddział ZUS w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A (budynek nr 1 i nr 2) + winda wolnostojąca od ul. Żeromskiego - 8.477,27 m2; 1.b. Inspektorat ZUS w Grójcu, ul. Jana Matejki 10 - 1.553,60 m2; 1.c. Inspektorat ZUS w Przysusze, ul. Radomska 30 - 877,51 m2; 1.d. Inspektorat ZUS w Szydłowcu, ul. Sowińskiego 6 - 1.354,10 m2; 1.e. Inspektorat ZUS w Zwoleniu, ul. Bogusza 20 - 1.191,00 m2; 1.f. Inspektorat ZUS w Kozienicach, ul. Radomska 43 - 407,74 m2; 1.g. Biuro Terenowe ZUS w Pionkach, ul. Spokojna 9 - 485,00 m2; 1.h. Biuro Terenowe ZUS w Lipsku, ul. Partyzantów 10 - 373,32 m2. 2. czyszczenie - pranie żaluzji pionowych we wszystkich pomieszczeniach (2.696 m2) - 1 raz w roku w miesiącach kwiecień/maj; 3. czyszczenie - pranie wykładzin dywanowych w pomieszczeniach (4.184,45 m2) - 1 raz w roku w miesiącach kwiecień/maj; 4. czyszczenie - pranie tapicerki meblowej (780 szt. krzeseł) - 1 raz w roku w miesiącach kwiecień/maj; 5. mycie okien - dwustronnie (3.040,00 m2) - 2 razy w roku w miesiącu wrześniu i kwietniu; 5.a. w przypadku O/ZUS Radom, Inspektoratu ZUS w Grójcu oraz Inspektoratu ZUS w Szydłowcu mycie okien musi odbywać się z tzw. zwyżki lub metodą alpinistyczną ze względu na wysokość budynku oraz konstrukcję okien plastikowych (nieotwieralne 70%), okna myte ze zwyżki - 1.737,00 m2 (nieotwieralne 70%) okna myte bez zwyżki - 1.303,00 m2; ogółem: - 3.040,00 m2; 6. mycie sufitów podwieszanych w O/ZUS w Radomiu, wykonanych z paneli aluminiowych lub PCV (370 m2) - 2 razy w roku w miesiącach październik/listopad i kwiecień/maj; 7. wykonanie polimeryzacji następujących powierzchni: posadzek, PCV, tarketu (5.254,43 m2) - 1 raz w roku (w II kwartale) - w obiektach Oddziału ZUS w Radomiu i jednostkach terenowych ZUS (holle, korytarze i pomieszczenia biurowe). Polimeryzację pomieszczeń biurowych należy wykonać po wcześniejszym wystawieniu biurek, krzeseł i stolików. 8. utrzymanie porządku wokół niżej wymienionych obiektów : 8.a. Oddział ZUS w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A; 8.b. Inspektorat ZUS w Grójcu, ul. Jana Matejki 10; 8.c. Inspektorat ZUS w Przysusze, ul. Radomska 30; 8.d. Inspektorat ZUS w Szydłowcu, ul. Sowińskiego 6; 8.e. Inspektorat ZUS w Zwoleniu, ul. Bogusza 20; 8.f. Inspektorat ZUS w Kozienicach, ul. Radomska 43; 8.g. Biuro Terenowe ZUS w Pionkach, ul. Spokojna 9; 8.h. Biuro Terenowe ZUS w Lipsku, ul. Partyzantów 10.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wnoszenia wadium przez Wykonawców ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach