Przetargi.pl
Sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz Punktów Obsługi Klienta Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku

Zarząd Transportu Miejskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 80-874 Gdańsk, ul. Na Stoku 49
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3091323 do 25 w. 410 , fax. 058 3091323 w. 402
  • Data zamieszczenia: 2011-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego
    ul. Na Stoku 49 49
    80-874 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3091323 do 25 w. 410, fax. 058 3091323 w. 402
    REGON: 22004675300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz Punktów Obsługi Klienta Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest: Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i Punktów Obsługi Klienta Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku, ul. Na Stoku 49 w Gdańsku zgodnie z punktem 3.4. niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. II. Zakres zamówienia: 1. Wykaz pomieszczeń i wielkość rejonów objętych usługą. a) pomieszczenia biurowe znajdujące się na IV piętrze budynku położonego w Gdańsku, przy ul. Na Stoku 49, o łącznej powierzchni użytkowej 304,18 m2, b) pomieszczenia biurowe znajdujące się na I piętrze budynku położonego w Gdańsku, przy ul. Na Stoku 49, o łącznej powierzchni użytkowej 289,16 m2, c) pomieszczenia biurowe znajdujące się na parterze budynku położonego w Gdańsku, przy ul. Na Stoku 49, oznaczone numerami 3, 9, 10, 16 i 17, o łącznej powierzchni użytkowej 66,14 m2, d) lokal użytkowy położony w Gdańsku, przy ul. Grunwaldzkiej 8 (POK 2), o łącznej powierzchni użytkowej 112,03m2, e) lokal użytkowy - budynek przy pętli tramwajowej w Gdańsku Chełmie położony na skrzyżowaniu ulic Witosa i Sikorskiego (POK 1), o łącznej powierzchni użytkowej 46,37m2, f) lokal użytkowy w przejściu podziemnym przy ul. Podwale Grodzkie w Gdańsku (POK 3) o łącznej powierzchni użytkowej 4,7 m2. 2. Szczegółowy zakres czynności dla pracowników wykonujących prace porządkowo - czystościowe 2.1. Siedziba ZTM przy ul. Na Stoku 49 (łączna powierzchnia użytkowa 659,48 m2) a) codzienne zamiatanie i mycie podłóg wyłożonych linoleum lub terakotą, b) codzienne odkurzanie podłóg wyłożonych wykładziną dywanową, c) codzienne ścieranie kurzy z mebli biurowych, parapetów i kaloryferów, d) codzienne wycieranie na wilgotno lub mycie drzwi wejściowych i wewnętrznych oraz innych przeszkleń wewnętrznych, e) codzienne opróżnianie pojemników na śmieci, popielniczek oraz wymiana wkładów foliowych, f) codzienne wycieranie i odtłuszczanie słuchawek telefonicznych i klamek drzwi, g) raz w tygodniu przecieranie nóg krzeseł i stołów, h) raz w tygodniu mycie powierzchni luster, i) raz na dwa tygodnie mycie góry szaf, j) raz na dwa tygodnie odkurzanie mebli tapicerskich, k) raz w miesiącu czyszczenie lamp i dodatkowego wyposażenia powyżej 1,8 m, l) dwa razy do roku dwustronne mycie szyb okiennych wraz z ramami i parapetami zewnętrznymi w miesiącach kwiecień/maj oraz wrzesień/październik, m) raz na pół roku odmrażanie i mycie lodówek, n) raz do roku pranie mebli tapicerskich (chemiczno-mechanicznie pianą bez zbędnego moczenia) w miesiącach lipiec/sierpień, o) uzupełnienie w miarę potrzeb pojemników z mydłem w płynie, papieru toaletowego i ręczników papierowych w pomieszczeniach higieniczno - sanitarnych, p) raz do roku pranie wykładzin (chemiczno - mechaniczne pianą, bez zbędnego moczenia w miesiącach lipiec/sierpień) q) raz w roku chemiczne czyszczenie - konserwacja podłóg wyłożonych linoleum lub terakotą w miesiącach lipiec/sierpień. Czynności o których mowa w niniejszym punkcie będą wykonywane: - parter -pomieszczenia oznaczone nr 3,10,16 i 17 - codziennie w godzinach 13:00 - 15:00, - parter - pozostałe pomieszczenia codziennie w godzinach 15:00 - 20:00, - I piętro - pomieszczenia oznaczone nr 115, 116, 117, 104 - codziennie w godzinach 14:00 - 15:00, - I piętro pozostałe pomieszczenia codziennie w godzinach 15:00 - 20:00, - IV piętro - pomieszczenia oznaczone nr 404, 414, 415, 416, 420 - codziennie w godzinach 13:00 - 14:00, - IV piętro pozostałe pomieszczenia codziennie w godzinach 15:00 - 20:00. 2.2. Punkt Obsługi Klienta Nr 2 przy ul. Grunwaldzkiej 8 (powierzchnia użytkowa 112,03 m2) a) codzienne zamiatanie i mycie podłóg wyłożonych linoleum lub terakotą, b) codzienne odkurzanie podłóg wyłożonych wykładziną dywanową, c) codzienne ścieranie kurzy z mebli biurowych, parapetów i kaloryferów, d) codzienne wycieranie na wilgotno lub mycie drzwi wejściowych i wewnętrznych oraz innych przeszkleń wewnętrznych e) codzienne opróżnianie pojemników na śmieci, popielniczek oraz wymiana wkładów foliowych, f) codzienne wycieranie i odtłuszczanie słuchawek telefonicznych i klamek drzwi, g) codzienne mycie i dezynfekcja urządzeń higieniczno - sanitarnych, h) codzienne czyszczenie schodów zewnętrznych, i) raz w tygodniu przecieranie nóg krzeseł i stołów, j) raz w tygodniu mycie powierzchni ścian pokrytych glazurą, lamperią, k) raz w tygodniu mycie powierzchni luster, l) raz na dwa tygodnie mycie góry szaf, m) raz na dwa tygodnie odkurzanie mebli tapicerskich, n) raz w miesiącu czyszczenie lamp i dodatkowego wyposażenia powyżej 1,8m, o) dwa razy w roku dwustronne mycie szyb okiennych wraz z ramami i parapetami zewnętrznymi w miesiącach kwiecień/maj oraz wrzesień/październik. p) Raz do roku pranie mebli tapicerskich (chemiczno-mechanicznie pianą bez zbędnego moczenia) w miesiącach lipiec/sierpień, q) uzupełnienie w miarę potrzeb pojemników z mydłem w płynie, papieru toaletowego i ręczników papierowych w pomieszczeniach higieniczno - sanitarnych. r) Raz do roku pranie wykładzin (chemiczno - mechaniczne pianą, bez zbędnego moczenia) w miesiącach lipiec/sierpień, s) Raz do roku chemiczne czyszczenie - konserwacja podłóg wyłożonych linoleum w miesiącach lipiec/sierpień, Czynności o których mowa w niniejszym punkcie będą wykonywane: - wtorek, czwartek i piątek w godzinach 7:30 - 9:30, - poniedziałek, środa w godzinach 10:30 - 12:30. 2.3. Punkt Obsługi Klienta Nr 1 - budynek na pętli tramwajowej w Gdańsku Chełmie położony na skrzyżowaniu ulic Witosa i Sikorskiego (powierzchnia użytkowa 46,37 m2) a. codzienne zamiatanie i mycie podłóg wyłożonych linoleum lub terakotą, b. codzienne odkurzanie podłóg wyłożonych wykładziną dywanową, c. codzienne ścieranie kurzy z mebli biurowych, parapetów i kaloryferów, d. codzienne wycieranie na wilgotno lub mycie drzwi wejściowych i wewnętrznych oraz innych przeszkleń wewnętrznych e. codzienne opróżnianie pojemników na śmieci, popielniczek oraz wymiana wkładów foliowych, f. codzienne wycieranie i odtłuszczanie słuchawek telefonicznych i klamek drzwi, g. codzienne mycie i dezynfekcja urządzeń higieniczno - sanitarnych, h. codzienne sprzątanie terenu przy wejściu do budynku, i. raz w tygodniu przecieranie nóg krzeseł i stołów, j. raz w tygodniu mycie powierzchni ścian pokrytych glazurą, lamperią, k. raz w tygodniu mycie powierzchni luster, l. raz na dwa tygodnie mycie góry szaf, m. raz na dwa tygodnie odkurzanie mebli tapicerskich, n. raz w miesiącu czyszczenie lamp i dodatkowego wyposażenia powyżej 1,8 m, o. dwa razy w roku dwustronne mycie szyb okiennych wraz z ramami i parapetami zewnętrznymi w miesiącach kwiecień/maj oraz wrzesień/październik , p. raz na pół roku pranie mebli tapicerskich(chemiczno-mechanicznie pianą bez zbędnego moczenia), q. uzupełnienie w miarę potrzeb pojemników z mydłem w płynie, papieru toaletowego i ręczników papierowych w pomieszczeniach higieniczno - sanitarnych. r. Raz do roku pranie wykładzin (chemiczno - mechaniczne pianą, bez zbędnego moczenia) w miesiącach lipiec/sierpień, s. Raz do roku chemiczne czyszczenie - konserwacja podłóg wyłożonych linoleum lub terakotą w miesiącach lipiec/sierpień, t. odśnieżanie dachu wg potrzeb - powierzchnia dachu: 59,47 m2. Czynności o których mowa w niniejszym punkcie będą wykonywane: - codziennie w godzinach 10.00 - 12.00 2.4. Siedziba Punkt Obsługi Klienta Nr 3 przy ul. Podwale Grodzkie przy Dworcu Głównym PKP (powierzchnia użytkowa: 4,7 m2. a) raz w tygodniu zamiatanie i mycie podłogi o powierzchni ok. 3 m2 , wyłożonej linoleum, b) raz w tygodniu ścieranie kurzy z mebli biurowych, parapetu i grzejnika, c) raz w tygodniu mycie szyb od wewnątrz i na zewnątrz (2 przeszklenia) + szklane drzwi, d) raz w tygodniu wycieranie i odtłuszczanie słuchawki telefonicznej i klamki drzwi, e) raz w tygodniu przecieranie nóg krzeseł i stołów, f) raz na 2 tygodnie odkurzanie mebli tapicerskich (krzeseł), g) raz w tygodniu czyszczenie umywalki, h) 3 razy w tygodniu opróżnianie pojemnika na śmieci, oraz wymiana wkładów foliowych, i) raz w miesiącu czyszczenie lamp i dodatkowego wyposażenia powyżej 1,8m, j) raz w miesiącu mycie zewnętrznych rolet zabezpieczających okna i drzwi, k) raz na pół roku pranie mebli tapicerskich(chemiczno-mechanicznie pianą bez zbędnego moczenia), l) raz w roku chemiczne czyszczenie - konserwacja podłogi. Czynności o których mowa w niniejszym punkcie będą wykonywane: - raz w tygodniu, w piątek, w godzinach 06:30 - 07:00, 3. Koszt zakupu środków i wypełnień uzupełnianych przez Wykonawcę wymienionych w pkt.2.1 ppkt. o), pkt. 2.2 ppkt. q), pkt. 2.3 ppkt q) obciąża Zamawiającego. 4. W razie potrzeby Wykonawca będzie wykonywał inne drobne czynności porządkowo czystościowe nie wymienione wyżej a wynikające z profesjonalnego charakteru prowadzonej przez Wykonawcę działalności. 5. Wykonawca może dokonać wizji lokalnej obiektu objętego przedmiotem umowy, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Panią Beatą Szlak tel. 697-990-288.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ztm.gda.pl/hmvc/index.php/sipinfo/przetargi_lista
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach