Narodowe Centrum Badań i Rozwoju ogłasza przetarg
- Adres: 00-695 Warszawa, ul. Nowogrodzka 47a
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. (+48 22) 24 42 858 , fax. (+48 22) 20 13 408
- Data zamieszczenia: 2010-12-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju
ul. Nowogrodzka 47a 47a
00-695 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. (+48 22) 24 42 858, fax. (+48 22) 20 13 408
REGON: 14103240400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ncbir.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzątanie pomieszczeń biurowych Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń biurowych Narodowego Centrum Badań i Rozwoju z siedzibą w (00-695) Warszawie; ul. Nowogrodzka 47a. Okres świadczenia usługi- od dnia 11.01.2011 roku- 10.01.2013 roku Przedmiot zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Do zadań Wykonawcy należało będzie: 1.Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych na dwóch kondygnacjach (2500 m?): II- 1750 m?;III- 750 m?. 2. Do kompleksowego sprzątania powierzchni biurowych należy:Sprzątanie codzienne:2.1.w pokojach biurowych: a)wycieranie na sucho i na mokro oraz usuwanie plam z mebli biurowych (również szaf na górze) i sprzętu biurowego, właściwymi do rodzaju sprzątanej powierzchni środkami pielęgnacyjnymi,b) konserwacja mebli biurowych przy użyciu środka pielęgnacyjnego (antystatycznego), c) mycie na mokro drzwi wraz z klamkami, d) odkurzanie na sucho wykładziny dywanowej i na mokro podłogowej oraz usuwanie na bieżąco z ich powierzchni plam,e) wycieranie na mokro, parapetów, listew odbojowych i listew przypodłogowych,f) opróżnianie i mycie koszy na śmieci oraz wymiana worków na śmieci, 2.2.na korytarzach i holach: a)wycieranie na mokro gaśnic, tabliczek informacji wizualnej, listew odbojowych, listew przypodłogowych i listew instalacyjnych; b)odkurzanie na sucho wykładziny dywanowej i na mokro podłogowej oraz usuwanie na bieżąco z ich powierzchni plam; c)mycie środkami pielęgnacyjnymi przeznaczonymi do mycia szyb powierzchni szklanych znajdujących się wewnątrz budynku (drzwi wejściowe, ścianki szklane). 2.3.w sanitariatach i kuchni: a)opróżnianie i mycie pojemników na środki higieny osobistej, koszy na odpadki, koszy na zużyte ręczniki jednorazowe oraz wymiana worków na śmieci; b)wycieranie na mokro drzwi, parapetów, rur środkami właściwymi dla rodzaju sprzątanej powierzchni; c) czyszczenia luster środkami do tego przeznaczonymi; d)czyszczenia pojemników na mydło, papier toaletowy i ręczniki papierowe; e)mycie i dezynfekowanie 15 szt. muszli klozetowych, 15 szt. umywalek, 5 szt. zlewów, baterii łazienkowych i kuchennych, desek klozetowych oraz glazury i terakoty środkami przeznaczonymi do czyszczenia i dezynfekcji; f)wykładanie zapachów w łazienkach; g)zakładanie kostek WC w muszlach toaletowych; h)wykładanie i uzupełnianie ręczników papierowych w kuchni i toaletach; i)uzupełniania mydła w pojemnikach w toaletach; j)zakładanie papieru toaletowego w toaletach; k)mycia drzwi, glazury i terakoty w sanitariatach i w kuchni; 3.mycie kuchenek mikrofalowych 2szt. (wewnątrz i na zewnątrz) - raz na miesiąc; 4.mycie lodówek 2 szt. (wewnątrz i na zewnątrz) - raz na miesiąc. 5.Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt zapewnić osobom sprzątającym sprzęt konieczny do realizacji zamówienia oraz środki czystości. Wykonawca otrzyma w zależności od zapotrzebowania od Zamawiającego produkty do bieżącego uzupełniania papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie, środków zapachowych w sposób zapewniający ciągłość. Przez ciągłość zaopatrzenia Zamawiający rozumie brak sytuacji, w której występuje niedobór w/w środków w godzinach pracy Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek informowania Zamawiającego o potrzebie zaopatrzenia na w/w produkty. 6. Wymagania Zamawiającego co do środków czystości używanych do wykonania usługi: 1.należy używać odpowiednich środków przeznaczonych do czyszczenia, zmywania danego rodzaju powierzchni; 2.należy stosować środki posiadające odpowiednie atesty; 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli środków używanych do wykonania usługi; w przypadku używania niewłaściwych Wykonawca poniesie ewentualne koszty naprawienia szkód spowodowanych użyciem niewłaściwych środków czystości oraz zobowiązany jest do niezwłocznej zmiany używanego środka na odpowiedni do czyszczonej, zmywanej powierzchni; 7. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu listę osób które będą realizować przedmiotowe zamówienie. Pracownicy winni posiadać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. Nr 69, poz. 332 ze zm.) badania lekarskie do pracy na wysokości do 3 m - do wglądu na życzenie Zamawiającego. 8. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usługi sprzątania w następujących godzinach: 1.6 pomieszczeń z systemem kontroli dostępu - w godzinach pracy Zamawiającego od godz.815 do godz.1615, w obecności pracownika Zamawiającego i w godzinach z nim uzgodnionych; 2.pozostałe pomieszczenia - poza godzinami pracy biura. 9. Podczas pracy każda z osób sprzątających otwiera tylko to pomieszczenie, które aktualnie sprząta. Drzwi pozostałych pomieszczeń powinny być w tym czasie zamknięte na klucz. 10. Zamawiający ma prawo do przeprowadzenia kontroli czystości pomieszczeń. Kontrola ta będzie prowadzona przez pracowników Zamawiającego. Z czynności tej sporządzony będzie protokół, który zostanie przekazany Wykonawcy. Przy trzecim negatywnym protokole zawierającym ewentualne usterki i nieprawidłowości Zamawiający w stosunku do Wykonawcy będzie naliczał kary umowne. 11. Pracownicy sprzątający muszą być ubrani w jednakowe stroje. 12. Wskazane jest aby wykonawcy przed opracowaniem oferty dokonali wizji lokalnej w obiekcie, którego to sprzątanie dotyczy w celu zapoznania się z zakresem przedmiotowego zamówienia, który podlega przetargowi - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienie zobowiązany jest do wniesienia wadium, w wysokości 3.900,00 zł (trzy tysiące dziewięćset złotych 00/100) na sprzątanie pomieszczeń biurowych. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1.pieniądzu; 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.gwarancjach bankowych; 4.gwarancjach ubezpieczeniowych; 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ncbir.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni poziomych i pionowych w pomieszczeniach zajmowanych przez Centralę NFZ w budynkach przy ul. Grójeckiej 186 oraz ul. Hankiewicza 2 w Warszawie
Dodano: 2016-07-19 - Świadczenie usług sprzątania i utrzymywania czystości w budynkach Sądu Okręgowego Warszawa-Praga w Warszawie oraz świadczenie usług polegających na wykonywaniu prac pomocniczych - nr postępowania ZP/GOSP/5/16/PN.
Dodano: 2016-07-08 - Usługi sprzątania pomieszczeń oraz terenu wokół budynków Oddziału ZUS w Płocku i podległych terenowych jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-07-04 - Sprzątanie pomieszczeń w budynkach IBD przy ul. Pasteura 3 w Warszawie, znak sprawy: AZP-2402-02/2016
Dodano: 2016-07-04 - Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń biurowych Prokuratury Krajowej wraz z myciem okien i praniem
Dodano: 2016-06-30 - Usługi sprzątania
Dodano: 2016-06-27 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych i terenu zewnętrznego wraz z odśnieżaniem dachów obiektów Prokuratury Rejonowej w Siedlcach i pomieszczeń biurowych Prokuratury Rejonowej w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2016-05-09 - Usługa sprzątania
Dodano: 2016-05-05 - Usługa sprzątania biur w Mazowieckiej Jednostce Wdrażania Programów Unijnych
Dodano: 2016-04-29 - Usługa sprzątania w Oddziale Terenowym ARR w Kielcach
Dodano: 2016-04-15