Przetargi.pl
Sprzątanie pomieszczeń biurowych i terenów zewnętrznych w obiektach Spółki Wrocławskie Mieszkania znak postępowania: WM/SZP/PN/20/2012/S

Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 50-343 Wrocław, ul. Mikołaja Reja 53-55
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3235700 , fax. 71 3235750
  • Data zamieszczenia: 2012-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
    ul. Mikołaja Reja 53-55 53-55
    50-343 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3235700, fax. 71 3235750
    REGON: 02061050400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie pomieszczeń biurowych i terenów zewnętrznych w obiektach Spółki Wrocławskie Mieszkania znak postępowania: WM/SZP/PN/20/2012/S
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia: usługa. 2.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowym sprzątaniu pomieszczeń biurowych i terenów zewnętrznych w obiektach Spółki Wrocławskie Mieszkania, zwana dalej usługą sprzątania, zgodnie z nomenklaturą CPV (Wspólny Słownik Zamówień): 90.91.92.00-4 Usługi sprzątania biur, 90.91.13.00-9 Usługi czyszczenia okien, 90.61.00.00-6 Usługi sprzątania i zamiatania ulic, 90.62.00.00-9 Usługi odśnieżania. 3.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz wariantowych. 4.Zobowiązania stron określa projekt umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). 5.Termin wykonania przedmiotu zamówienia: terminie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż dnia od 01 września 2012 roku. 6.Miejsce realizacji usługi we Wrocławiu: 1) Biuro Obsługi Klienta nr 11, ul. Curie-Skłodowskiej 63a a) powierzchnia biurowa - 510 m? b) archiwum - 65 m?, c) chodniki - 100 m?, d) podwórze - 230 m? 2) Biuro Obsługi Klienta nr 8, ul. Galla Anonima 4 powierzchnia biurowa - 150 m? 3) Biuro Obsługi Klienta nr 6, ul. Gazowa 20 a) powierzchnia biurowa - 220 m? b) archiwum - 120 m?, 4) Biuro Obsługi Klienta nr 4, ul. Wrocławczyka 40-42 powierzchnia biurowa - 142 m? 5) ul. Reja 53-55 a) powierzchnia biurowa - 690 m?, b) archiwum - 24 m?, c) chodniki - 150 m?, d) podwórze - 590 m?. 7.Przedmiot zamówienia obejmuje usługę kompleksowego sprzątania pomieszczeń biurowych, sanitarnych, archiwalnych, korytarzy, klatek schodowych, podwórzy, chodników. 8.Zakres przedmiotu zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do umowy. 9.Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej w terenie, gdzie ma być wykonywana usługa oraz zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do wykonania usługi i prawidłowej wyceny jej wartości. 10.Usługi będą wykonywane na terenie czynnym. Należy przestrzegać porządku i zasad współżycia społecznego. 11.Zamawiający nie przewiduje udzielenia w okresie 3 lat zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 12.Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1.800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych, 00/100). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy BZ WBK S.A. I o/Wrocław nr 67109023980000000109726425, tak aby kwota wadium znalazła się na wskazanym koncie nie później niż w dniu i godzinie przewidzianej na składanie ofert - podając w tytule na dowodzie wpłaty numer postępowania i/lub nazwę postępowania. 4.Do oferty Wykonawca załącza potwierdzenie polecenia przelewu. 5.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, jego dowód wniesienia w formie oryginału należy dołączyć do oferty w taki sposób, by nie tworzył z nią całości tj. by nie był związany na stałe z ofertą, zaś jego kopię opatrzoną klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty. 6.Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz musi mieć postać oświadczenia Gwaranta, w którym Gwarant zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo, na pierwsze żądanie zapłacić Zamawiającemu kwotę gwarancji w przypadkach określonych ustawą Pzp tj. gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. W przypadku gwarancji, to Zamawiający decyduje o uznaniu danych okoliczności, przyczyn, za udowodnione. 7.Zamawiający dokonuje zwrotu, a także zatrzymania wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wm.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach