Przetargi.pl
Sprzątanie pomieszczeń biurowych i terenów przyległych

Prokuratura Okręgowa Warszawa-Praga w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 03-439 Warszawa, ul. Bródnowska 13/15
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 51 14 776 , fax. 22 51 14 722
  • Data zamieszczenia: 2012-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa Warszawa-Praga w Warszawie
    ul. Bródnowska 13/15 13/15
    03-439 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 51 14 776, fax. 22 51 14 722
    REGON: 14016696000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawapraga.po.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie pomieszczeń biurowych i terenów przyległych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I. ZAKRES PRAC ZWIĄZANYCH Z UTRZYMANIEM CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH PROKURATURY OKRĘGOWEJ WARSZAWA-PRAGA W WARSZAWIE PRZY UL. BRÓDNOWSKIEJ 13/15 WRAZ Z TERENEM PRZYLEGŁYM ORAZ W POMIESZCZENIACH OGÓLNODOSTEPNYCH W PROKURATURZE REJONOWEJ WARSZAWA PRAGA - POŁUDNIE W WARSZAWIE PRZY UL. KAMIENNEJ 14 POMIESZCZENIA BIUROWE - PROKURATURA OKRĘGOWA 1 raz dziennie oraz w razie potrzeby: - umyć meble, parapety; - wytrzeć z kurzu monitory przeznaczonym do tego środkiem; - wytrzeć z kurzu aparaty telefoniczne, urządzenia telefaksowe, obudowy komputerów i drukarek, - wytrzeć kontakty na sucho; - usunąć worki z odpadami; - opróżnić pojemniki niszczarek, - odkurzyć wykładzinę (albo umyć podłogę tarkiet)) POMIESZCZENIA SOCJALNE: - PROKURATURA OKRĘGOWA I REJONOWA Środki myjąco-dezynfekujące. Sprzątanie 1 raz dziennie oraz w razie potrzeby: - Usunąć worki z odpadami (osobno pojemnik na odpady segregowane - plastik i szkło), - Umyć drzwi, szafy, stoły, szafki, parapety, krzesła, - Umyć podłogi (PCV lub terrakota) - Umyć lodówki raz na kwartał POMIESZCZENIA OCHRONY: - PROKURATURA OKRĘGOWA I REJONOWA Środki myjąco-dezynfekujące. Sprzątanie 1 raz dziennie oraz w razie potrzeby: - Usunąć worki z odpadami, - Umyć drzwi, szafy, stoły, szafki, parapety, krzesła, - Umyć podłogi (PCV lub terakota) TOALETY: - PROKURATURA OKRĘGOWA I REJONOWA Środki myjąco-dezynfekujące. Dezynfekcja i mycie 1 raz dziennie oraz w razie potrzeby: Usunąć worki z odpadami, Umyć lustra, glazurę, drzwi, umywalki, armaturę, Umyć pojemniki na mydło i ręczniki papierowe (po opróżnieniu), Umyć i zdezynfekować muszle oraz pisuary, Umyć podłogi, Umyć kabiny prysznicowe, Umyć kabiny łazienkowe, KORYTARZE I KLATKI SCHODOWE - PROKURATURA OKRĘGOWA I REJONOWA Środek myjąco- dezynfekujący. Sprzątanie 1 raz dziennie oraz w razie potrzeby: Umyć przeszklone drzwi wejściowe do wszystkich klatek schodowych oraz do innych pomieszczeń (np. sale konferencyjne); Usunąć worki z odpadami, Wytrzeć na sucho kontakty, Umyć drzwi, uchwyty, Umyć parapety okienne, Umyć i zdezynfekować pojemniki na odpady, Umyć stopnice, podesty podłogi i listwy przypodłogowe. Przy usuwaniu worków z odpadami należy stosować zasadę ich segregacji: w osobnych workach papier, plastik i szkło (papier z opróżnionych niszczarek i plastik oraz szkło z osobnych pojemników w pomieszczeniach socjalnych) w osobnych workach pozostałe odpady stałe. Worki należy składować w pojemnikach przeznaczonych na odpady segregowane i pozostałe nieczystości stałe. CZĘSTOTLIWOŚĆ CZYSZCZENIA INNYCH ELEMENTÓW W POMIESZCZENIACH PROKURATURY OKRĘGOWEJ I REJONOWEJ PRAGA POŁUDNIE Co 2 tygodnie: (wszystkie pomieszczenia) Umyć kaloryfery. Umyć balustrady i inne elementy zdobiące na klatkach schodowych, Umyć lustra poza toaletami, Umyć aparaty telefoniczne. Co miesiąc: (wszystkie pomieszczenia): Wytrzeć wilgotną ściereczką godła, ramy od obrazów, zegary, tablice, instrukcje, sztuczne kwiaty, inne ozdoby, Umyć kratki wentylacyjne, obudowy wentylatorów, urządzeń klimatyzacyjnych, Odkurzyć meble tapicerskie, Umyć całą powierzchnię glazury niezależnie od niezbędnego miejscowego codziennego mycia, Umyć lamperie niezależnie od niezbędnego miejscowego codziennego mycia, Umyć kinkiety, Umyć wewnętrzne lampy oświetleniowe Co kwartał (wszystkie pomieszczenia): Odsunąć meble od ściany w miarę możliwości i odkurzyć odkryte miejsca. SERWIS PRAC PORZĄDKOWO-OGRODNICZYCH NA TERENIE JEDNOSTKI (2 143,00 m2) ORAZ NA TERENIE PRZYLEGŁYM (999,7 m2): Czynności porządkowe wykonywane 1 raz dziennie lub według potrzeb w trakcie realizacji Umowy: Dbanie o porządek i czystość, w tym utrzymywanie w czystości (zamiatanie, sprzątanie liści, śmieci, koszenie trawnika 40 m2 itp.): podwórza jednostki; parkingu jednostki; terenu przylegającego do jednostki w kwartale ulic: Kamiennej, Szwedzkiej i Bródnowskiej; Wybieranie z koszy śmieci. Usuwanie śniegu i lodu w porze zimowej z terenu parkingu oraz chodników okalających budynek przy użyciu sprzętu mechanicznego przeznaczonego do tego typu prac - czas reakcji 1,5 h od momentu opadu śniegu, posypywanie terenu piaskiem, solą lub chlorkiem wapnia oraz w tym samym dniu a najpóźniej następnym (po godzinach pracy urzędu od godz. 16.00 do godziny 7.00 dnia następnego) wywiezienie zalegającego śniegu z terenu parkingu. Utrzymanie w należytej czystości miejsca na odpady komunalne (przy każdorazowym wywozie odpadów mycie i zamiatanie, w miesiącach letnich 2 razy dziennie) oraz nadzorowanie segregacji odpadów składowanych przez osoby sprzątające pomieszczenia wewnątrz obiektu; Oczyszczanie gzymsów, dachu i rynien z liści, śniegu i sopli lodu itp.(praca na wysokości) na żądanie Zamawiającego; INNE CZYNNOŚCI POMOCNICZE - WYKONYWANE SYSTEMATYCZNIE LUB OKRESOWO: uzupełnianie mydła w żelu, bezzapachowych ręczników papierowych w suszarkach, papieru toaletowego, kostek toaletowych, bieżąca wymiana worków w pojemnikach na odpady. II ZAKRES PRAC PORZĄDKOWO-OGRODNICZYCH NA TERENIE NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONEJ W NOWYM DWORZE MAZOWIECKIM PRZY UL. PADEREWSKIEGO 3 (810,00 m?) ORAZ NA TERENIE PRZYLEGŁYM - CHODNIKU (100,00 m2) Czynności porządkowe wykonywane 1 raz dziennie lub według potrzeb w trakcie realizacji Umowy: Dbanie o porządek i czystość, w tym utrzymywanie w czystości: podwórza jednostki; parkingu jednostki; terenu przylegającego do jednostki od strony ul. Paderewskiego 3; wybieranie z koszy i zbieranie śmieci na całym terenie; Usuwanie śniegu i lodu w porze zimowej z terenu parkingu oraz chodników okalających budynek - czas reakcji 1,5 h od momentu opadu śniegu - oraz posypywanie terenu piaskiem, solą lub chlorkiem wapnia; Utrzymanie w należytej czystości miejsca na odpady komunalne (przy każdorazowym wywozie odpadów mycie i zamiatanie, w miesiącach letnich 2 razy dziennie); Oczyszczanie dachu i rynien z liści, śniegu i sopli lodu itp.(praca na wysokości) PRACE OKRESOWE Dwa razy w ciągu trwania umowy (jeden raz w ciągu I półrocza i jeden raz w ciągu II półrocza) po otrzymaniu zlecenia: Umyć we wszystkich pomieszczeniach dwustronnie okna PCV wraz z ościeżnicami w terminie wskazanym przez Zamawiającego o powierzchni ogólnej (liczonej dwustronnie) 3 230,00 m2. Umyć parapety zewnętrzne, Umyć żaluzje wewnętrzne 1 500,00 m2, Uprzątnąć piwnice w budynku Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie i budynku Prokuratury Rejonowej Praga Północ przy ul. Jagiellońskiej 5. Raz w ciągu trwania umowy po otrzymaniu pisemnego zlecenia: Uprać wykładziny podłogowe i meble materiałowe. UWAGA! Realizacji ww. wymienionych usług okresowych uzależniona będzie od potrzeb Zamawiającego III MYCIE DWUSTRONNE OKIEN WRAZ Z OŚCIEŻNICAMI I KRATAMI ORAZ PARAPETAMI ZEWNĘTRZNYMI I WEWNĘTRZNYMI UWAGA! Realizacja usługi przez pracowników posiadających uprawnienia do pracy na wysokościach W pierwszym półroczu 2013 roku w terminie wskazanym: 1. Prokuratura Okręgowa Warszawa-Praga i Prokuratura Rejonowa Warszawa Praga-Południe - 1 754,00 m2 2. Prokuratura Rejonowa Warszawa Praga - Północ - 532,00 m?. 3. Prokuratura Rejonowa w Legionowie - 94,00 m? 4. Prokuratura Rejonowa w Nowym Dworze Mazowieckim - 226,00 m?. 5. Prokuratura Rejonowa w Wołominie - 372,00 m?. 6. Prokuratura Rejonowa w Otwocku - 252,00 m?. __________________________ Razem 3 230,00 m? W drugim półroczu 2013 roku w terminie wskazanym: 1. Prokuratura Okręgowa Warszawa-Praga i Prokuratura Rejonowa Warszawa Praga-Południe - 1 754,00 m2 2. Prokuratura Rejonowa Warszawa Praga - Północ - 532,00 m?. 3. Prokuratura Rejonowa w Legionowie - 94,00 m? 4. Prokuratura Rejonowa w Nowym Dworze Mazowieckim - 226,00 m?. 5. Prokuratura Rejonowa w Wołominie - 372,00 m?. 6. Prokuratura Rejonowa w Otwocku - 252,00 m?. __________________________ Razem 3 230,00 m? IV PRANIE FIRAN I ZASŁON W pierwszym półroczu 2013 roku w terminie wskazanym: 1. Prokuratury - 350 m?. W drugim półroczu 2013 roku w terminie wskazanym: 1. Prokuratury - 350 m?. V CZAS PRACY - rutynowe sprzątanie we wszystkie dni robocze w godz. od 1615 - 2200. - sprzątaczka dyżurna w budynku Prokuratury Okręgowej Warszawa Praga w Warszawie, w wszystkie dni robocze w godz. od 800 - 1600 - zakres czynności będzie obejmował prace porządkowe wynikające z doraźnych potrzeb we wszystkich pomieszczeniach jednostki. VI JAKOŚĆ PRACY 1. Wykonawca winien zapewnić utrzymanie stale odpowiedniego wysokiego poziomu czystości we wszystkich wyszczególnionych powyżej pomieszczeniach również podczas remontów i awarii oraz sprzątanie po remontach. 2. Usługi powyższe Wykonawca wykona z użyciem własnego sprzętu mechanicznego i atestowanych środków (myjących, czyszczących, pielęgnujących, myjąco - dezynfekujących itp.). 3. Sprzęt przeznaczony do sprzątania oraz środki czystości należy przechowywać w wyznaczonych do tego przez Zamawiającego miejscach. INFORMACJE DODATKOWE PRZEDSTAWICIEL WYKONAWCY: 1. Zobowiązany jest do ścisłej współpracy z wyznaczonym przedstawicielem Zamawiającego (możliwość nawiązania kontaktu telefonicznego z Zamawiającym). 2. Jest odpowiedzialny za całokształt pracy podległego personelu. 3. Obowiązany jest do czynnej obecności przez 5 dni w tygodniu. 4. Obowiązany jest do codziennego wizytowania wszystkich podlegających mu odcinków. 5. Nie opuszcza obiektu bez wyznaczenia kompetentnej i upełnomocnionej osoby do sprawowania zastępstwa. 6. Zobowiązany jest do niezwłocznego korygowania powstałych błędów w realizacji przedmiotu umowy. WYKONAWCA ZOBOWIĄZUJE SIĘ DO: 1. Przedstawienia swojego doświadczenia w pracy (o podobnym profilu) z ostatnich 3 lat potwierdzonego referencjami klientów z podaniem kontaktów telefonicznych do osób, które mogą je potwierdzić. Za spełnienie ww. warunku Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą się co najmniej jednym tożsamym z niniejszym, zamówieniem. 2. Przedstawienia wyznaczonemu przedstawicielowi Zamawiającego imiennego grafiku pracowników zatrudnionych na terenie jednostki w dniu 02.01.2013r. Wszelkie zmiany są niezwłocznie nanoszone i informacja przekazywana jest do wyznaczonego przedstawiciela Zamawiającego. 3. Usuwania z terenu Zamawiającego własnego zużytego sprzętu we własnym zakresie i na własny koszt. 4. Do zapewnienia wysokiej jakości obsługi przez wszystkie robocze dni w trakcie realizacji Umowy, na tym samym poziomie. 5. Usługa będzie świadczona zgodnie z ustaleniami i zapewni wymagane minimum pracowników umożliwiające płynną obsługę jednostki - niezależnie od sezonu urlopowego. 6. Wytypowania osoby sprawującej funkcję Kierownika Obiektu z ramienia Firmy oraz przedstawienia Zamawiającemu imiennego wykazu osób zatrudnionych w obiekcie Zamawiającego, najpóźniej do dnia podpisania umowy. 7. Pracownicy muszą posiadać identyfikatory i prezentować schludny i estetyczny wygląd. 8. Zapewnienia odzieży ochronnej dla pracowników, nie zniszczonej, estetycznej. 9. Zapewnienia co najmniej dwóch pracowników z uprawnieniami do pracy na wysokościach. 10. Terminy prac wykonywanych okresowo będzie ustalał przedstawiciel Zamawiającego. Z odpowiednim wyprzedzeniem Specjalista ds. nieruchomości będzie informował przedstawiciela Zamawiającego o planowanej realizacji prac wykonywanych okresowo. 11. Środki stosowane do sprzątania nie zniszczą sprzętu, powierzchni, są wysokiej jakości i produkcji renomowanych firm. 12. Na terenie jednostki, magazynu Wykonawcy przechowywane będą tylko środki w oryginalnych opakowaniach a rozpakowywane tylko do użytku na terenie jednostki. 13. Zapewnienia zaopatrzenia w bezzapachowy papier toaletowy (celuloza - 2 warstwowy, małe rolki, listkowany, białe), bezzapachowe ręczniki papierowe (ręczniki składane Z-Z papierowe, miękkie, 1-listkowe, białe), mydło toaletowe płynne (mydło higieniczne z odczynnikiem Ph 5,5 posiadające atest), worki foliowe do pojemników na odpady 35 l (HD), kostki toaletowe (zawieszki), środki zapachowe. 14. Zapewnienia zaopatrzenia w następujące środki antypoślizgowe: piasek, sól, chlorek wapnia. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że każdy przypadek nienależytego wykonania usługi sprzątania stwierdzony przez Zamawiającego i odnotowany w Protokole kontroli okresowej procesu sprzątania, potwierdzony przez specjalistę ds. nieruchomości lub osobę wyznaczoną przez Zamawiającego oraz osobę odpowiedzialną z ramienia Wykonawcy Kierownika Obiektu z ramienia Firmy lub osobę wyznaczoną przez Wykonawcę, skutkować będzie zastosowaniem kary umownej w wysokościach przewidzianych w umowie. Wzór Protokołu kontroli okresowej procesu sprzątania stanowi ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ. ODPOWIEDZIALNOŚĆ: Wykonawca odpowiada za utrzymanie czystości w pomieszczeniach jednostki oraz terenie zewnętrznym podlegającym sprzątaniu na warunkach określonych w umowie. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA NADZÓR NAD UTRZYMANIEM CZYSTOŚCI: Kierownik obiektu z ramienia Firmy odpowiada za nadzór nad realizacją przez pracowników Firmy wymagań przedstawionych przez Zamawiającego w umowie oraz SIWZ. Przedstawiciel Zamawiającego odpowiada za: 1. Bieżącą kontrolę, jakości usług świadczonych przez Firmę sprzątającą. 2. Przeprowadzanie w dowolnie ustalonym terminie kontroli okresowych procesu sprzątania i sporządzenie z nich protokółu. 3. Składanie do kierownika jednostki pisemnych wniosków z załączonym protokółem kontroli procesu sprzątania, o zastosowanie kar umownych wobec Wykonawcy w sytuacji niedotrzymania warunków umowy. Wszystkie nieuregulowane kwestie w SIWZ zapisane są w projekcie Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium wynosi 4 000,00 złotych (słownie: cztery tysiące złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawapraga.po.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach