Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg
- Adres: 85-085 Bydgoszcz, ul. Fordońska 6
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. (052) 370-57-17 , fax. (052) 370-57-16
- Data zamieszczenia: 2009-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
ul. Fordońska 6 6
85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. (052) 370-57-17, fax. (052) 370-57-16
REGON: 09236416000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w siedzibie RDW Wąbrzeźno w 2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres prac objętych zamówieniem w zakresie usługi na sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych użytkowanych przez pracowników Rejonu Dróg Wojewódzkich w Wąbrzeźnie ul. 1 Maja 61 obejmuje: całkowita powierzchnia do sprzątania - 439m2 ilość obiektów: 3 (budynek administracyjny, budynek socjalny, biuro drogomistrza) rodzaj pomieszczeń ( biura, szatnie, sanitariaty, klatki schodowe, poddasze, kotłownia, magazynki) rodzaj powierzchni do sprzątania-(parkiet, wykładzina dywanowa/chodniki/,płytki ceramiczne). powierzchnia mycia okien - 70,0m2 - pora sprzątania- budynek socjalny, budynek drogomistrza, pomieszczenia biurowe w budynku administracyjny- codziennie po godzinie 15-tej . Biuro dyżurnego zimowego utrzymania dróg dwukrotnie w ciągu doby /tylko w okresie zimowym/magazynki raz w miesiącu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655.z późn.zmianm), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ust.1 pkt1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. I.Potwierdzenie,że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy pzp: 1)Wykonawca spełnia wymagania określone art.22 ust 1pkt 1-3 Ustawy pzp. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust 1i 2 Ustawy p.z.p.2)Prowadzenie działalności gospodarczej 3)Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne 4)Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłatII.Potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:1)- 1 osoba do bezpośredniego wykonania usługi - 1 osoba pełniąca nadzór i kontrolę nad wykonanymi usługami 2)Zrealizowane usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych. socjalnych, bankowych , w szkołach ,lub urzędach w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem.i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wymaga się wykonanie usługi o powierzchni sprzątania /podłogi/ 400m2w ramach jednej umowy.2)Wykaz części zamówienia , których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom III.Potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:1)Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności objętej niniejszym zamówieniem
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.1)Oświadczenie wg wzoru na załączniku nr 1 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert./oryginał lub kserokopia/3)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert./oryginał lub kserokopia/4)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ./oryginał lub kserokopia/II 1)Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia 2)Informacja o doświadczeniu Wykonawcy w zakresie wykonywania usług w zakresie sprzątania pomieszczeń - załączyć dokument potwierdzający, że usługi zostały wykonane należycie /Referencje potwierdzające wykonanie usług na zakres 400m2 w ramach jednej umowy3)Nie określa się warunków)III1)Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na termin składania ofert w zakresie prowadzonej działalności objętej niniejszym zamówieniem
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw-bydgoszcz.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SPRZĄTANIE BUDYNKÓW I POSESJI URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY W 2016R.
Dodano: 2015-12-08 - Utrzymanie czystości w OR KRUS w Bydgoszczy oraz podległych Placówkach Terenowych
Dodano: 2015-11-13 - Przetarg nieograniczony - Sprzątanie pomieszczeń biurowo-mieszkalnych oraz prace gospodarcze na potrzeby Nadleśnictwa Jamy
Dodano: 2014-11-21 - Utrzymanie czystości w OR KRUS w Bydgoszczy oraz podległych Placówkach Terenowych
Dodano: 2014-10-15 - Sprzątanie biura Nadleśnictwa Golub-Dobrzyń
Dodano: 2014-09-18 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych MPGN Sp. z o. o. w Grudziądzu w okresie od 01.07.2014r. do 30.06.2015r.
Dodano: 2014-05-30 - Wykonanie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń, terenów zewnętrznych posesji, odśnieżania i usuwania oblodzeń oraz śliskości w okresie zimowym w siedzibie Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu przy ul. Fredry 8 w Toruniu.
Dodano: 2014-04-18 - Przetarg nieograniczony - Sprzątanie pomieszczeń biurowo-mieszkalnych oraz prace gospodarcze na potrzeby Nadleśnictwa Jamy
Dodano: 2013-12-02 - znak 02/NFZ/WAG/ 2110 / P/ 5 / 13 na wykonanie usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń biurowych wraz z utrzymaniem czystości wokół posesji K-P OW NFZ w Bydgoszczy, w Toruniu i we Włocławku
Dodano: 2013-10-18 - Sprzatanie pomieszczeń biurowych MPGN Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.07.2013r. do 30.06.2014r.
Dodano: 2013-04-26