Przetargi.pl
Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w siedzibie RDW Wąbrzeźno w 2010

Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 85-085 Bydgoszcz, ul. Fordońska 6
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (052) 370-57-17 , fax. (052) 370-57-16
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Fordońska 6 6
    85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (052) 370-57-17, fax. (052) 370-57-16
    REGON: 09236416000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w siedzibie RDW Wąbrzeźno w 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac objętych zamówieniem w zakresie usługi na sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych użytkowanych przez pracowników Rejonu Dróg Wojewódzkich w Wąbrzeźnie ul. 1 Maja 61 obejmuje: całkowita powierzchnia do sprzątania - 439m2 ilość obiektów: 3 (budynek administracyjny, budynek socjalny, biuro drogomistrza) rodzaj pomieszczeń ( biura, szatnie, sanitariaty, klatki schodowe, poddasze, kotłownia, magazynki) rodzaj powierzchni do sprzątania-(parkiet, wykładzina dywanowa/chodniki/,płytki ceramiczne). powierzchnia mycia okien - 70,0m2 - pora sprzątania- budynek socjalny, budynek drogomistrza, pomieszczenia biurowe w budynku administracyjny- codziennie po godzinie 15-tej . Biuro dyżurnego zimowego utrzymania dróg dwukrotnie w ciągu doby /tylko w okresie zimowym/magazynki raz w miesiącu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655.z późn.zmianm), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ust.1 pkt1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. I.Potwierdzenie,że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy pzp: 1)Wykonawca spełnia wymagania określone art.22 ust 1pkt 1-3 Ustawy pzp. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust 1i 2 Ustawy p.z.p.2)Prowadzenie działalności gospodarczej 3)Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne 4)Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłatII.Potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:1)- 1 osoba do bezpośredniego wykonania usługi - 1 osoba pełniąca nadzór i kontrolę nad wykonanymi usługami 2)Zrealizowane usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych. socjalnych, bankowych , w szkołach ,lub urzędach w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem.i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wymaga się wykonanie usługi o powierzchni sprzątania /podłogi/ 400m2w ramach jednej umowy.2)Wykaz części zamówienia , których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom III.Potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:1)Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności objętej niniejszym zamówieniem
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.1)Oświadczenie wg wzoru na załączniku nr 1 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert./oryginał lub kserokopia/3)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert./oryginał lub kserokopia/4)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ./oryginał lub kserokopia/II 1)Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia 2)Informacja o doświadczeniu Wykonawcy w zakresie wykonywania usług w zakresie sprzątania pomieszczeń - załączyć dokument potwierdzający, że usługi zostały wykonane należycie /Referencje potwierdzające wykonanie usług na zakres 400m2 w ramach jednej umowy3)Nie określa się warunków)III1)Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na termin składania ofert w zakresie prowadzonej działalności objętej niniejszym zamówieniem

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw-bydgoszcz.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach