Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg
- Adres: 85-085 Bydgoszcz, ul. Fordońska 6
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. (052) 370-57-17 , fax. (052) 370-57-16
- Data zamieszczenia: 2009-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
ul. Fordońska 6 6
85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. (052) 370-57-17, fax. (052) 370-57-16
REGON: 09236416000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych będących na wyposażeniu RDW -Toruń w 2010r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2. Zamówienie obejmuje usługi sprzątania w trzech obiektach: 2.1. Obiekt nr 1 - Budynek biurowy w miejscowości -Toruń ul. Polna 113 a) utrzymanie czystości, higieny i estetyki: - pomieszczenia biurowe - 141,96m? - sanitariaty - 9,5m? - ciąg komunikacyjny - 26,10 m? b) mycie okien PCV - 26 szt. o powierzchni - 31,29m? c) powierzchnia sprzątania z podziałem na rodzaj posadzek: - wykładzina dywanowa - 73,37m? - wykładzina PCV - 68,59m? - podłogowe płytki ceramiczne - 35,60m? d) drzwi płytowe i przeszklone 26 szt. 2.2. Obiekt nr 2 - Budynek zaplecza socjalnego w miejscowości -Toruń ul. Polna 113 a) utrzymanie czystości, higieny i estetyki: - pomieszczenia biurowe - 12,30 m? - sanitariaty, szatnia -34,40 m? - ciąg komunikacyjny - 4,00 m? b) mycie okien PCV - 3 szt. o powierzchni - 6,22m? c) powierzchnia sprzątania z podziałem na rodzaj posadzek: - podłogowe płytki ceramiczne - 50,70 m2 d) drzwi płytowe i przeszklone - 6 szt. e) kabina prysznicowa - 1 szt. 2.3. Obiekt nr 3 - Pomieszczenia socjalno - biurowe w miejscowości - Młyniec gm. Lubicz oddalone od m-ci Toruń około - 10 km a) utrzymanie czystości, higieny i estetyki: - pomieszczenia biurowe, 26,34 - m? - sanitariaty, szatnia, kuchnia, korytarz, magazynek - 34,03m? - ciąg komunikacyjny - 7,56 m? b) mycie okien - z PCV - 8 szt. o pow. - 21,8 m? c) powierzchnia sprzątania z podziałem na rodzaj posadzek: - wykładzina PCV - 39,71 m? - posadzka z płytek ceramicznych - 28,22 m? d) drzwi płytowe i przeszklone - 9 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.3.1 Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1, ust 2 ustawy p.z.p. i spełnia wymagania art. 22 ust 1 pkt 1-3 ustawy p.z.p. Oświadczenie Nr 1 2 Prowadzenie działalności gospodarczej Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia) ---------- 3 Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (oryginał lub kserokopia) ---------- Tabela 1
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.4.1 Potencjał kadrowy: - 1 osoba do bezpośredniego wykonania usługi - 1 osoba pełniąca nadzór i kontrolę nad wykonanymi usługami Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Nr 2 2 Doświadczenie zawodowe w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych, z podaniem: nazwy i opisu zamówienia, czas realizacji, miejsce realizacji zamówienia, pow. w m2, załączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie. Wykaz wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca winien wykazać, że wykonał usługi o powierzchni sprzątania 300 m2 w ramach jednej umowy. Nr 3 3 Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności objętej niniejszym zamówieniem. Polisa lub inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na termin składania ofert w zakresie prowadzonej działalności objętej niniejszym zamówieniem. ------ Tabela 2
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw-bydgoszcz.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SPRZĄTANIE BUDYNKÓW I POSESJI URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY W 2016R.
Dodano: 2015-12-08 - Utrzymanie czystości w OR KRUS w Bydgoszczy oraz podległych Placówkach Terenowych
Dodano: 2015-11-13 - Przetarg nieograniczony - Sprzątanie pomieszczeń biurowo-mieszkalnych oraz prace gospodarcze na potrzeby Nadleśnictwa Jamy
Dodano: 2014-11-21 - Utrzymanie czystości w OR KRUS w Bydgoszczy oraz podległych Placówkach Terenowych
Dodano: 2014-10-15 - Sprzątanie biura Nadleśnictwa Golub-Dobrzyń
Dodano: 2014-09-18 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych MPGN Sp. z o. o. w Grudziądzu w okresie od 01.07.2014r. do 30.06.2015r.
Dodano: 2014-05-30 - Wykonanie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń, terenów zewnętrznych posesji, odśnieżania i usuwania oblodzeń oraz śliskości w okresie zimowym w siedzibie Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu przy ul. Fredry 8 w Toruniu.
Dodano: 2014-04-18 - Przetarg nieograniczony - Sprzątanie pomieszczeń biurowo-mieszkalnych oraz prace gospodarcze na potrzeby Nadleśnictwa Jamy
Dodano: 2013-12-02 - znak 02/NFZ/WAG/ 2110 / P/ 5 / 13 na wykonanie usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń biurowych wraz z utrzymaniem czystości wokół posesji K-P OW NFZ w Bydgoszczy, w Toruniu i we Włocławku
Dodano: 2013-10-18 - Sprzatanie pomieszczeń biurowych MPGN Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.07.2013r. do 30.06.2014r.
Dodano: 2013-04-26