Przetargi.pl
Sprzątanie pomieszczeń biurowych Narodowego Centrum Badań i Rozwoju

Narodowe Centrum Badań i Rozwoju ogłasza przetarg

  • Adres: 00-695 Warszawa, ul. Nowogrodzka 47a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (+48 22) 39 07 401 , fax. (+48 22) 20 13 408
  • Data zamieszczenia: 2014-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju
    ul. Nowogrodzka 47a 47a
    00-695 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. (+48 22) 39 07 401, fax. (+48 22) 20 13 408
    REGON: 14103240400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ncbir.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie pomieszczeń biurowych Narodowego Centrum Badań i Rozwoju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Do zadań Wykonawcy należało będzie: Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych na sześciu kondygnacjach (łącznie 5355,70 m? + 600 m?), w tym: I piętro o powierzchni 203 m? - w tym 7 pokoi o łącznej pow. 127,50 m?, 1 sala konferencyjna o pow. 22 m?, 1 kuchnia o pow. 7,50 m?, 1 toaleta o pow. 4,00 m? oraz korytarz o pow. 42,00 m?. II piętro o powierzchni 1 575,00 m? - w tym 37 pokoi o łącznej pow. 1 197,30 m?, 3 sale konferencyjne o łącznej pow. 121,00 m?, 3 kuchnie o łącznej pow. 34,00 m?, 6 toalet o łącznej pow. 50,70 m?, 1 recepcja o łącznej powierzchni 11,00 m?, hol wind. o łącznej pow. 31,40 m? oraz korytarz o łącznej powierzchni 129,60 m?. III piętro o łącznej powierzchni 1 441,00 m? - w tym 39 pokoi o łącznejpow.1 046,00m?, 2 sale konferencyjne o łącznej pow. 53,00 m?, 3 kuchnie o łącznej pow. 20,70 m?, 6 toalet o łącznej pow. 40,20 m?, 1 recepcja o łącznej powierzchni 16,00 m?, hol wind. o łącznej pow. 31,40 m? oraz korytarz o łącznej powierzchni 233,70 m?, IV piętro o powierzchni 198,2 m? - w tym 6 pokoi o łącznej pow. 129,2 m2, 1 sala konferencyjna o pow. 23 m?, 1 kuchnia o pow. 14 m?, oraz korytarz o pow. 32 m? + przewidywana do wynajęcia w najbliższym czasie powierzchnia około 600 m2 - w tym (ilości przybliżone) 13 pokoi o łącznej pow. 240 m2, 2 sale konferencyjne o pow. 35 m2, 2 kuchnie o łącznej pow. 10 m2, 2 toalety o łącznej pow. 8 m2 oraz korytarze o łącznej pow. 307 m2 , V piętro o łącznej powierzchni 1540,00 m? - w tym 39 pokoi o łącznej pow. 1030,90 m?, 7 sal konferencyjnych o łącznej pow. 106,20 m?, 5 kuchni o łącznej pow. 35,80 m?, 8 toalet o łącznej pow. 61,20 m?, oraz korytarz o łącznej powierzchni 305,90 m?, VII piętro o łącznej pow. 398,50 m? - w tym 9 pokoi o łącznej pow. 310,10 m?, 1 kuchnia o pow. 3,60 m?, 3 toalety o łącznej pow. 22,00 m? oraz korytarz o łącznej powierzchni 62,80 m?. 2. Do kompleksowego sprzątania powierzchni biurowych należy: 2.1 Pomieszczenia biurowe 2.1.1 Sprzątanie codzienne: a) opróżnianie koszy na śmieci, wynoszenie śmieci, wymiana worków oraz mycie koszy wewnątrz i na zewnątrz (w razie ich zabrudzenia), b) odkurzanie wykładzin podłogowych, oraz usuwanie na bieżąco z ich powierzchni plam, c) opróżnianie niszczarek ze ścinków papieru i wynoszenie do wyznaczonego kontenera. 2.1.2 Sprzątanie cotygodniowe (piątek): a) odkurzanie tapicerki meblowej, b) wycieranie kurzu z mebli (również górne partie), c) mycie na mokro drzwi wraz z klamkami, d) wycieranie na mokro, parapetów, listew odbojowych i listew przypodłogowych. 2.2 Korytarze i hole: 2.2.1 Sprzątanie codzienne: a) odkurzanie na sucho wykładziny dywanowej i na mokro podłogowej oraz usuwanie na bieżąco z ich powierzchni plam, b) mycie środkami pielęgnacyjnymi przeznaczonymi do mycia szyb powierzchni szklanych znajdujących się wewnątrz budynku (drzwi wejściowe, ścianki szklane). 2.2.2 Sprzątanie cotygodniowe (piątek) - wycieranie na mokro gaśnic, tabliczek informacji wizualnej, listew odbojowych, listew przypodłogowych i listew instalacyjnych. 2.3. Sanitariaty i kuchnie: 2.3.1 Sprzątanie codzienne: a) opróżnianie i mycie pojemników na środki higieny osobistej, koszy na odpadki, koszy na zużyte ręczniki jednorazowe oraz wymiana worków na śmieci, b) wycieranie na mokro drzwi, parapetów, rur środkami właściwymi dla rodzaju sprzątanej powierzchni, c) czyszczenia luster środkami do tego przeznaczonymi, d) czyszczenia pojemników na mydło, papier toaletowy i ręczniki papierowe, e) mycie i dezynfekowanie 32 szt. muszli klozetowych, 39 szt. umywalek, 13 szt. zlewów, 12 szt. pisuarów, baterii łazienkowych i kuchennych, desek klozetowych oraz glazury i terakoty środkami przeznaczonymi do czyszczenia i dezynfekcji, f) wykładanie zapachów w łazienkach, g) zakładanie kostek WC w muszlach toaletowych, h) wykładanie i uzupełnianie ręczników papierowych w kuchni i toaletach, i) uzupełniania mydła w pojemnikach w toaletach, j) zakładanie papieru toaletowego w toaletach, k) mycia drzwi, glazury i terakoty w sanitariatach i w kuchni. 2.3.2 Sprzątanie comiesięczne (pierwszy piątek miesiąca): a) mycie kuchenek mikrofalowych 9 szt. (wewnątrz i na zewnątrz), b) mycie lodówek 11 szt. (wewnątrz i na zewnątrz). 2.4. Recepcje: 2.4.1 Sprzątanie codzienne: a) odkurzanie na sucho wykładziny dywanowej oraz usuwanie na bieżąco z ich powierzchni plam, b) opróżnianie koszy na śmieci, wynoszenie śmieci, wymiana worków oraz mycie koszy wewnątrz i na zewnątrz (w razie ich zabrudzenia), c) wycieranie na mokro i na sucho oraz usuwanie plam z blatów. 2.5. Sekretariat dyrektora: Raz na kwartał mycie od wewnątrz powierzchni szklanej wykuszu, o powierzchni około 30 m2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usługi sprzątania poza godzinami pracy biura tj. od godz. 1700 do 700. Dodatkowo zapewni zmianę dzienną w godz. 730 do 1530 (w składzie 2 osób, osoba sprzątająca + pracownik fizyczny z możliwością zamiany na dwóch pracowników fizycznych np. w celu przeniesienia mebli). Obowiązki zmiany dziennej będą obejmowały: a) sprzątanie 9 pomieszczeń z systemem kontroli dostępu, b) bieżące sprzątanie biura, c) opróżnianie niszczarek ze ścinków papieru i wynoszenie do wyznaczonego kontenera, d) wykładanie i uzupełnianie ręczników papierowych w kuchni i toaletach, e) uzupełniania mydła w pojemnikach w toaletach, f) zakładanie papieru toaletowego w toaletach, g) uzupełnianie papieru kserograficznego przy 15 urządzeniach wielofunkcyjnych. Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt zapewnić osobom sprzątającym sprzęt konieczny do realizacji zamówienia (jednolite ubrania robocze, wózki serwisowe, odkurzacze) oraz środki czystości należytej jakości i posiadające odpowiednie atesty oraz świadectwa dopuszczenia do obrotu w Polsce. Środki czystości i dezynfekcyjne powinny być o delikatnym zapachu. Jako odświeżacze powietrza powinny być używane olejki zapachowe o długotrwałym intensywnym działaniu. Skutecznie likwidujące wszelkie nieprzyjemne zapachy. Wykonawca otrzyma w zależności od zapotrzebowania od Zamawiającego produkty do bieżącego uzupełniania papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie, w sposób zapewniający ciągłość. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej pomieszczeń. Wizja zostanie przeprowadzona w dniu 5 września 2014 r. godz. 10 sala 236.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium należy wnieść w wysokości 11 000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy zł). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Narodowego Centrum Badań i Rozwoju: Bank Gospodarstwa Krajowego I Oddział w Warszawie nr 22 1130 1017 0020 1020 9820 0001 z zaznaczeniem Wadium - Sprzątanie powierzchni biurowej Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Dowodem wniesienia wadium może być dokument potwierdzający dokonanie przelewu kwoty wadium lub jego kopia potwierdzona przez Wykonawcę, które należy dołączyć do oferty. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 5. Dokument wadialny, o którym mowa w pkt. 4., powinien zawierać informacje o udzieleniu gwarancji lub poręczenia na kwotę wymienioną w pkt 1., stanowiącą zabezpieczenie wadium na rzecz Zamawiającego w przetargu nieograniczonym na sprzątanie powierzchni biurowej, winien określać precyzyjnie gwaranta (poręczyciela), beneficjenta (Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), zleceniodawcę gwarancji (poręczenia), termin ważności udzielonej gwarancji (poręczenia), który winien odpowiadać co najmniej terminowi związania ofertą oraz zawierać zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji (poręczenia) do bezwarunkowej zapłaty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadkach przewidzianych ustawie Pzp. Treść dokumentu stanowiącego wadium nie może warunkować wypłacenia kwoty Zamawiającemu od badania zasadności żądania wypłaty przez wystawcę dokumentu czy jakikolwiek inny podmiot. 6. Dokument wadialny, o którym mowa w pkt 4., należy złożyć w oddzielnym, zamkniętym opakowaniu (kopercie) przed upływem terminu składania ofert, w miejscu wskazanym w pkt 12. SIWZ. Opakowanie (kopertę) zawierającą dokument wadialny należy opisać analogicznie do opisu oferty wskazanego w pkt 11. SIWZ, z dopiskiem: wadium. Kserokopię niniejszego dokumentu należy dołączyć do oferty. 7. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dopuszczalne jest wystawienie dokumentu stanowiącego wadium na jednego z Wykonawców, pod warunkiem, że z jego treści wynika, iż zabezpiecza on złożenie oferty przez wszystkich Wykonawców działających wspólnie. 8. Termin wniesienia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert. 9. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 10. Zamawiający wykluczy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawców, którzy nie wniosą wadium w określonym terminie i prawidłowej formie lub złożą wadliwe wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub w sytuacji, o której mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ncbr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach