Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg
- Adres: 65-005 Zielona Góra, Aleja Zjednoczenia 110
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. (068) 322-91-86 , fax. (068) 322-91-84
- Data zamieszczenia: 2009-07-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
Aleja Zjednoczenia 110 110
65-005 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. (068) 322-91-86, fax. (068) 322-91-84
REGON: 00016082100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.zgora.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzątanie po imprezach cyklicznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie w czasie Dni Zielonej Góry - Winobranie 2009, oraz sprzątanie po innych imprezach cyklicznych zgodnie z planowanym kalendarzem imprez cyklicznych - zał. nr 2 do siwz, oraz zgodnie z wykazem terenów objętych sprzątaniem w czasie imprez cyklicznych. Zakres prac obejmuje: 1) ciągłe ręczne zbieranie papierów, opakowań jednorazowych i innych większych gabarytowo śmieci w czasie trwania imprezy ( obchodów ) 2) usuwanie nagromadzonych nieczystości z powierzchni utwardzonych i zielonych poprzez zamiatanie ręczne ( grabienie) lub mechaniczne wraz z ich pryzmowaniem i przewożeniem np. taczkami do odpowiednich pojemników - kontenerów po zakończeniu imprezy. 3) mycie Deptaka w czasie dni Zielonej Góry ( Winobrania) - polegające na myciu ręcznym lub mechanicznym płytek deptaka przy użyciu wody ze środkiem myjącym oraz dezynfekującym zgodnym z zaleceniami ochrony środowiska. Środka dezynfekującego należy użyć w miarę konieczności. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia niezbędnej ilości osób obsługi, sprzętu szorującego oraz detergentu do dezynfekcji. Mycie odbywać się będzie w godzinach nocnych od godz. 3,00 do godz. 7,00. Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do codziennego odbioru wykonania usługi. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wad stwierdzonych w czasie odbioru prac w ciągu 1 godziny od ich zgłoszenia. Cena usługi powinna zawierać : nakład pracy, koszty narzędzi, koszty wynajmu sprzętu (maszyny do szorowania lub polewaczki),koszty wody oraz środka myjącego i środka dezynfekującego (posiadających niezbędne atesty PZH i OŚ). 4) Odchwaszczenie deptaka oraz pl. Bohaterów na 7 dni przed rozpoczęciem Winobrania tj. 04.09.2009r z użyciem środka chemicznego. Cena obejmuje nakład pracy oraz koszt środka chemicznego. 5) Sprzątnięcie po koncercie Rap -gra, 12,09,2009r organizowanego w ramach programu Winobranie 2009 na terenach przyległych do MOSIR. Usługa obejmuje: ręczne zebranie nieczystości , oraz zamiatanie ciągów pieszych z zebraniem śmieci i doniesieniem do kontenera. 6) Sprzątanie w czasie imprez cyklicznych: Kiermasz przed Dniem Zmarłych, Jarmark Bożonarodzeniowy wraz z Wigilią dla Zielonej Góry, oraz Sylwester dla Zielonej Góry, obejmuje codzienne ręczne zbieranie nieczystości oraz zamiatanie, zebranie nieczystości i wyrzucenie do kontenera. 7) usuwanie ręczne i mechaniczne przed imprezą śniegu wraz z jego pryzmowaniem i przemieszczaniem ( usuwaniem ) na odległość do 50 m , jak i posypywanie piaskiem terenu objętego usługą. ( dotyczy imprez cyklicznych ) Obowiązki wykonawcy : 1) Ścisłe przestrzeganie terminów realizacji poszczególnych zadań, oraz wykonywanie zadań zgodnie przekazanym przez Zamawiającego Protokołem Przekazania Frontu Robót, potwierdzonym przez Wykonawcę 2) Wszelkie odpady pochodzące z oczyszczania terenu, grabienia i zamiatania ciągów pieszych należy wyrzucać do wyznaczonych kontenerów. 3) Wykonywanie prac zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny. 4) Wykonawca zobowiązany jest do używania przy myciu deptaka oraz odchwaszczaniu środków posiadających odpowiednie atesty. 5) Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy z inspektorem Zleceniodawcy w związku z realizacją poszczególnych zadań. 6) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania odpowiedniej polisy ubezpieczeniowej w celu wyłączenia odpowiedzialności Zleceniodawcy z tytułu czynu niedozwolonego lub nieumyślnego wyrządzonego na osobie i mieniu na terenach objętych umową w czasie obsługi imprez. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej siwz oraz w art. 22 ustawy Pzp, a także nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp; 2) wykonawca musi przedstawić cenę oferty w oparciu o wypełniony formularz cenowy; 3)wykonawca musi wykazać się realizacją wykonania min. 1 usługi w zakresie utrzymania czystości na terenach zewnętrznych o wartości min. 60 tyś. zł w ramach jednego kontraktu; 4) należy podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami, lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści; 5) wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie oświadczenia oraz załączniki wymagane w siwz; 6) wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczeniową odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności objętej niniejszym zamówieniem; Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy Pzp i nie podleganiu wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy Pzp, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do formularza oferty (w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się o zamówienia wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się o zamówienia wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie); 3) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i odbiorców oraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie; 4) polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 5) cenę oferty wyliczoną w oparciu o wypełniony załączony formularz cenowy; 6) wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią);
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim.zgora.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na utrzymanie w czystości ulic, placów i chodników oraz odśnieżanie na terenie Gminy Słubice
Dodano: 2016-06-17 - Utrzymanie czystości na terenach zewnętrznych oraz wewnętrznych budynków Skarbu Państwa stanowiących zasób OReg AMW Zielona Góra w miejscowościach: Żagań, Świętoszów, Żary, Zielona Góra, Sulechów, Czerwieńsk, Krosno Odrzańskie, Babimost, Sulęcin, Wędrzyn, Międzyrzecz, Gorzów Wlkp., Skwierzyna, Gubin.
Dodano: 2016-04-19 - Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich na terenach miejskich i zamiejskich na obszarze działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kłodawie: Zadanie nr 1 - m. Strzelce Krajeńskie Zadanie nr 2 - m. Dobiegniew Zadanie nr 3 - m. Drezdenko Zadanie nr 4 - m. Rzepin Zadanie nr 5 - m. Sulęcin Zadanie nr 6 - m. Międzyrzecz - Bobowicko Zadanie nr 7 - m. Torzym
Dodano: 2016-02-29 - Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich na terenach miejskich i zamiejskich na obszarze działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kłodawie: Zadanie nr 1 - m. Lubniewice Zadanie nr 2 - m. Skwierzyna Zadanie nr 3 - zamiejskie teren ODW Kłodawa Zadanie nr 4 - zamiejskie teren ODW Drezdenko Zadanie nr 5 - zamiejskie teren ODW Ośno Lubuskie Zadanie nr 6 - zamiejskie teren ODW Sulęcin
Dodano: 2016-02-26 - Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich na obszarze działania: ZADANIE NR 1: tereny zamiejskie Rejon Dróg Wojewódzkich Zielona Góra ZADANIE NR 2: w m. Gubin ZADANIE NR 3: m. Kożuchów ZADANIE NR 4: m. Lubsko ZADANIE NR 5: m. Nowa Sól ZADANIE NR 6: m. Żagań ZADANIE NR 7: m. Iłowa ZADANIE NR 8: teren zamiejski - droga woj. nr 289 odc. granica państwa - Zasieki w km 0+000÷4+508 i odc. Jeziory Wysokie - Brody w km 12+094÷13+802 wraz z wykaszaniem traw z poboczy
Dodano: 2016-02-12 - Utrzymanie czystości na terenach gminnych w 2016 r
Dodano: 2016-01-05 - Utrzymanie czystości ulic, chodników, i parkingów na terenie miasta Kostrzyn nad Odrą
Dodano: 2015-11-20 - Utrzymanie pasów drogowych ulic miasta Zielona Góra
Dodano: 2015-11-17 - Utrzymanie pasów drogowych ulic miasta Zielona Góra
Dodano: 2015-06-15 - Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich na terenach miejskich i zamiejskich na obszarze działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kłodawie: Zad. nr 1-m. Strzelce Kraj Zad. nr 2-m. Dobiegniew Zad. nr 3-m. Drezdenko Zad. nr 4-m. Rzepin Zad. nr 5-m. Sulęcin Zad. nr 6-m. Międzyrzecz - Bobowicko Zad. nr 7-m. Torzym Zad. nr 8-m. Lubniewice Zad. nr 9-m. Skwierzyna Zad. nr 10-zamiejskie teren ODW Kłodawa Zad. nr 11-zamiejskie teren ODW Drezdenko Zad. nr 12-zamiejskie teren ODW Ośno Lubuskie Zad. nr 13-zamiejskie teren ODW Sulechów
Dodano: 2015-03-16