Przetargi.pl
Sprzątanie po imprezach cyklicznych

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 65-005 Zielona Góra, Aleja Zjednoczenia 110
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. (068) 322-91-86 , fax. (068) 322-91-84
  • Data zamieszczenia: 2009-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    Aleja Zjednoczenia 110 110
    65-005 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. (068) 322-91-86, fax. (068) 322-91-84
    REGON: 00016082100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie po imprezach cyklicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie w czasie Dni Zielonej Góry - Winobranie 2009, oraz sprzątanie po innych imprezach cyklicznych zgodnie z planowanym kalendarzem imprez cyklicznych - zał. nr 2 do siwz, oraz zgodnie z wykazem terenów objętych sprzątaniem w czasie imprez cyklicznych. Zakres prac obejmuje: 1) ciągłe ręczne zbieranie papierów, opakowań jednorazowych i innych większych gabarytowo śmieci w czasie trwania imprezy ( obchodów ) 2) usuwanie nagromadzonych nieczystości z powierzchni utwardzonych i zielonych poprzez zamiatanie ręczne ( grabienie) lub mechaniczne wraz z ich pryzmowaniem i przewożeniem np. taczkami do odpowiednich pojemników - kontenerów po zakończeniu imprezy. 3) mycie Deptaka w czasie dni Zielonej Góry ( Winobrania) - polegające na myciu ręcznym lub mechanicznym płytek deptaka przy użyciu wody ze środkiem myjącym oraz dezynfekującym zgodnym z zaleceniami ochrony środowiska. Środka dezynfekującego należy użyć w miarę konieczności. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia niezbędnej ilości osób obsługi, sprzętu szorującego oraz detergentu do dezynfekcji. Mycie odbywać się będzie w godzinach nocnych od godz. 3,00 do godz. 7,00. Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do codziennego odbioru wykonania usługi. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wad stwierdzonych w czasie odbioru prac w ciągu 1 godziny od ich zgłoszenia. Cena usługi powinna zawierać : nakład pracy, koszty narzędzi, koszty wynajmu sprzętu (maszyny do szorowania lub polewaczki),koszty wody oraz środka myjącego i środka dezynfekującego (posiadających niezbędne atesty PZH i OŚ). 4) Odchwaszczenie deptaka oraz pl. Bohaterów na 7 dni przed rozpoczęciem Winobrania tj. 04.09.2009r z użyciem środka chemicznego. Cena obejmuje nakład pracy oraz koszt środka chemicznego. 5) Sprzątnięcie po koncercie Rap -gra, 12,09,2009r organizowanego w ramach programu Winobranie 2009 na terenach przyległych do MOSIR. Usługa obejmuje: ręczne zebranie nieczystości , oraz zamiatanie ciągów pieszych z zebraniem śmieci i doniesieniem do kontenera. 6) Sprzątanie w czasie imprez cyklicznych: Kiermasz przed Dniem Zmarłych, Jarmark Bożonarodzeniowy wraz z Wigilią dla Zielonej Góry, oraz Sylwester dla Zielonej Góry, obejmuje codzienne ręczne zbieranie nieczystości oraz zamiatanie, zebranie nieczystości i wyrzucenie do kontenera. 7) usuwanie ręczne i mechaniczne przed imprezą śniegu wraz z jego pryzmowaniem i przemieszczaniem ( usuwaniem ) na odległość do 50 m , jak i posypywanie piaskiem terenu objętego usługą. ( dotyczy imprez cyklicznych ) Obowiązki wykonawcy : 1) Ścisłe przestrzeganie terminów realizacji poszczególnych zadań, oraz wykonywanie zadań zgodnie przekazanym przez Zamawiającego Protokołem Przekazania Frontu Robót, potwierdzonym przez Wykonawcę 2) Wszelkie odpady pochodzące z oczyszczania terenu, grabienia i zamiatania ciągów pieszych należy wyrzucać do wyznaczonych kontenerów. 3) Wykonywanie prac zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny. 4) Wykonawca zobowiązany jest do używania przy myciu deptaka oraz odchwaszczaniu środków posiadających odpowiednie atesty. 5) Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy z inspektorem Zleceniodawcy w związku z realizacją poszczególnych zadań. 6) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania odpowiedniej polisy ubezpieczeniowej w celu wyłączenia odpowiedzialności Zleceniodawcy z tytułu czynu niedozwolonego lub nieumyślnego wyrządzonego na osobie i mieniu na terenach objętych umową w czasie obsługi imprez.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej siwz oraz w art. 22 ustawy Pzp, a także nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp; 2) wykonawca musi przedstawić cenę oferty w oparciu o wypełniony formularz cenowy; 3)wykonawca musi wykazać się realizacją wykonania min. 1 usługi w zakresie utrzymania czystości na terenach zewnętrznych o wartości min. 60 tyś. zł w ramach jednego kontraktu; 4) należy podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami, lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści; 5) wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie oświadczenia oraz załączniki wymagane w siwz; 6) wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczeniową odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności objętej niniejszym zamówieniem; Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy Pzp i nie podleganiu wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy Pzp, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do formularza oferty (w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się o zamówienia wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się o zamówienia wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie); 3) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i odbiorców oraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie; 4) polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 5) cenę oferty wyliczoną w oparciu o wypełniony załączony formularz cenowy; 6) wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim.zgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach