Przetargi.pl
Sprzątanie pasa drogowego dróg wojewódzkich po okresie zimowym na terenie powiatu wrocławskiego, oławskiego i średzkiego

Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-425 Wrocław, ul. Krakowska 28
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 39 17 103, 39 17 104 , fax. 071 3917105
  • Data zamieszczenia: 2013-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu
    ul. Krakowska 28 28
    50-425 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 39 17 103, 39 17 104, fax. 071 3917105
    REGON: 00125517900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dsdik.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa jednostki samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie pasa drogowego dróg wojewódzkich po okresie zimowym na terenie powiatu wrocławskiego, oławskiego i średzkiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sprzątanie pasa drogowego dróg wojewódzkich po okresie zimowym na terenie powiatu wrocławskiego, oławskiego i średzkiego. Zamówienie obejmuje : - Czyszczenie i zamiatanie nawierzchni jezdni i korytek ściekowych, polegające na odspojeniu stwardniałych zanieczyszczeń, luźnego materiału, zbitego błota, kurzu lub innych zanieczyszczeń przy użyciu szczotek mechanicznych lub/i szczotek ręcznych. - Czyszczenie studzienek ściekowych. - Zbieranie śmieci z pasa drogowego. - Zagospodarowanie odpadów i zanieczyszczeń we własnym zakresie przez Wykonawcę, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Warunki wykonania i odbioru robót określają poniższe specyfikacje: D-M-00.00.00 -wymagania ogólne D-05.03.00a - oczyszczanie nawierzchni drogowej D-03.01.03 - czyszczenie urządzeń odwadniających (przepusty, kanalizacja deszczowa, ścieki) Odbiór końcowy wykonanych robót będzie polegał na ocenie ilości i jakości wykonanych robót przez osobę nadzorującą z ramienia Zamawiającego. Podstawowymi dokumentami do dokonania odbioru robót będą - protokół odbioru robót sporządzony wg wzoru ustalonego przez Zamawiającego i zestawienie ilości wykonanych robót potwierdzone przez tą osobę nadzorującą z ramienia Zamawiającego. Wszystkie prace objęte przetargiem należy prowadzić przy zachowaniu ruchu drogowego oraz zabezpieczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania jedynie takich środków transportu, które nie wpływają niekorzystnie na jakość wykonywanych robót ani na bezpieczeństwo osób trzecich. Pojazdy poruszające się po drogach mają spełniać wymagania dotyczące przepisów ruchu drogowego oraz mają być dodatkowo wyposażone w znaki i sygnały ostrzegawcze (znak A-14, C-10 itp.) oraz ostrzegawcze lampy błyskowe koloru pomarańczowego. Ponadto osoby pracujące w pasie drogowym muszą być wyposażone w ubiór ostrzegawczy (koszulki, kamizelki, narzuty) w kolorze jaskrawym żółto - zielonym bądź pomarańczowym. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za zgodność z umową i poleceniami osoby nadzorującej z ramienia Zamawiającego. Za szkody wyrządzone osobom trzecim odpowiada Wykonawca. Wszystkie prace muszą być realizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia i Specyfikacje techniczne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł, (słownie: dwa tysiące złotych ) w formie zgodniej z art. 45 ust. 6 ustawy PZP, tj.: a) w pieniądzu; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dsdik.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach