Przetargi.pl
Sprzątanie nieruchomości komunalnych i terenów miejskich przyległych do wspólnot mieszkaniowych na terenie miasta Szczytno, administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Szczytnie o łącznej powierzchni: tereny zielone - 35 788 m2, tereny utwardzone - 61 076 m2, powierzchnia wewnętrzna budynków - 2 597 m2, w okresie od 01.04.2011 r. do 31.12.2011 r.

Zakład Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg

  • Adres: 12-100 Szczytno, ul. Polska 38
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 089 6248511 w. 27
  • Data zamieszczenia: 2011-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej
    ul. Polska 38 38
    12-100 Szczytno
    tel. 089 6248511 w. 27
    REGON: 51958421000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk.szczytno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie nieruchomości komunalnych i terenów miejskich przyległych do wspólnot mieszkaniowych na terenie miasta Szczytno, administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Szczytnie o łącznej powierzchni: tereny zielone - 35 788 m2, tereny utwardzone - 61 076 m2, powierzchnia wewnętrzna budynków - 2 597 m2, w okresie od 01.04.2011 r. do 31.12.2011 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sprzątanie nieruchomości komunalnych i terenów miejskich przyległych do wspólnot mieszkaniowych na terenie miasta Szczytno, administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Szczytnie o łącznej powierzchni: tereny zielone - 35 788 m2, tereny utwardzone - 61 076 m2, powierzchnia wewnętrzna budynków - 2 597 m2, w okresie od 01.04.2011 r. do 31.12.2011 r. A. Powierzchnie do sprzątania przyległe do Wspólnot Mieszkaniowych - załącznik nr 3 (tereny zielone - 14 990 m2, tereny utwardzone - 35 640 m2): 1. W zakresie utrzymania terenów zewnętrznych: - codzienne sprzątanie chodników oraz utrzymanie porządku w miejscach posadowienia pojemników i kontenerów do gromadzenia odpadów - trzy razy w tygodniu sprzątanie podwórek, trawników, bram, dojazdów do budynków, placów, parkingów i innych powierzchni objętych umową (załącznik nr 3, poz. 2, 3, 7, 12, 16, 20, 21, 22, 37, 42, 43, 44, 45, 46, 48, 49) - raz w tygodniu sprzątanie podwórek, trawników, bram, dojazdów do budynków, placów, parkingów i innych powierzchni objętych umową (załącznik nr 3, poz. 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 13, 14, 15, 17, 18, 19, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 38, 39, 40, 41, 47) 1.1. W zakresie utrzymania terenów zielonych: - stała opieka nad zielenią w obsługiwanym rejonie poprzez sprzątanie i pielęgnowanie trawników, - systematyczne koszenie trawników w ciągu sezonu (trawa nie może być wyższa niż 20 cm), grabienie i wywóz pokosu, - bieżące usuwanie traw i chwastów z chodników i opasek wokół budynków, - grabienie i wywóz liści w okresie jesiennym (w miarę potrzeb) wraz z ich wywozem przed okresem zimowym, - przycinanie gałęzi, krzewów i drobnej zieleni (w miarę potrzeb) wraz z ich wywozem, - pielęgnacja żywopłotu (strzyżenie i oczyszczanie z zanieczyszczeń), (załącznik 3 poz. 2, 6, 18, 20, 21, 22, 36, 38, 47, 48) - wywóz gałęzi oraz nieczystości powstałych po wykonaniu prac porządkowych, - w okresie zimowym, kiedy na większości terenów zielonych zalegał będzie śnieg, należy sprzątać codziennie zalegające na śniegu odpady komunalne oraz odśnieżać dojścia do pomieszczeń gospodarczych, śmietników i przejść dla pieszych, przycinanie gałęzi drzew i krzewów - w miarę występujących potrzeb. 1.2. W zakresie utrzymania terenów utwardzonych: - porządkowanie terenów utwardzonych, w szczególności placów, parkingów, miejsc postojowych, chodników i dróg wewnętrznych z zalegających odpadów komunalnych, - grabienie i wywóz liści w okresie jesiennym. 2. W zakresie sprzątania w okresie zimowym: - bieżące odśnieżanie w szczególności: chodników, dojść do klatek schodowych, dojść i dojazdów do śmietników, dróg osiedlowych, parkingów, miejsc postojowych, dojść do pomieszczeń gospodarczych, dojść do przejść dla pieszych, oraz usuwanie błota pośniegowego, - usuwanie gołoledzi w szczególności z chodników i dojść do budynków wraz z usunięciem oblodzeń i posypywanie piaskiem również w dni wolne od pracy, - stałe utrzymanie drożności odpływu z chodników wody z topniejącego śniegu i lodu, - oczyszczanie urządzeń burzowych (kratek) oraz pokryw na studzienkach telekomunikacyjnych usytuowanych w ciągach pieszych, - uprzątnięcie i wywiezienie po okresie zimowym piasku użytego do usuwania gołoledzi, - zabezpieczenie i uzupełnienie piasku na okres zimowy, - pielęgnacja terenów zielonych poprzez codzienne sprzątanie zalegających odpadów komunalnych, przycinanie gałęzi drzew i krzewów, - inne w miarę występujących potrzeb w związku z występującymi warunkami atmosferycznymi. B. Powierzchnie do sprzątania - budynki komunalne mieszkalne - załącznik nr 4 (tereny zielone - 18 475 m2, tereny utwardzone - 24 150 m2, powierzchnie wewnętrzne - 2 206 m2): 1. W zakresie utrzymania terenów zewnętrznych: - codzienne sprzątanie chodników oraz utrzymanie porządku w miejscach posadowienia pojemników i kontenerów do gromadzenia odpadów - trzy razy w tygodniu sprzątanie podwórek, trawników, bram, dojazdów do budynków, placów, parkingów i innych powierzchni objętych umową (załącznik nr 4, poz. 2, 5, 6, 7, 14, 16, 17, 26, 27, 28, 29, 30, 42, 43, 49, 52, 53, 54, 58) - raz w tygodniu sprzątanie podwórek, trawników, bram, dojazdów do budynków, placów, parkingów i innych powierzchni objętych umową (załącznik nr 4, poz. 1, 3, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 31, 32, 33, 34, 35, 37, 38, 39, 40, 41, 48, 50, 55, 56, 57) 1.1. W zakresie utrzymania terenów zielonych: - stała opieka nad zielenią w obsługiwanym rejonie poprzez sprzątanie i pielęgnowanie trawników, - systematyczne koszenie trawników w ciągu sezonu (trawa nie może być wyższa niż 20 cm), grabienie i wywóz pokosu, - bieżące usuwanie traw i chwastów z chodników i opasek wokół budynków, - grabienie i wywóz liści w okresie jesiennym (w miarę potrzeb) wraz z ich wywozem przed okresem zimowym, - przycinanie gałęzi, krzewów i drobnej zieleni (w miarę potrzeb) wraz z ich wywozem, - pielęgnacja żywopłotu (strzyżenie i oczyszczanie z zanieczyszczeń), - wywóz gałęzi oraz nieczystości powstałych po wykonaniu prac porządkowych, - w okresie zimowym, kiedy na większości terenów zielonych zalegał będzie śnieg, należy sprzątać codziennie zalegające na śniegu odpady komunalne oraz odśnieżać dojścia do pomieszczeń gospodarczych, śmietników i przejść dla pieszych, przycinanie gałęzi drzew i krzewów - w miarę występujących potrzeb. 1.2. W zakresie utrzymania terenów utwardzonych: - porządkowanie terenów utwardzonych, w szczególności placów, parkingów, miejsc postojowych, chodników i dróg wewnętrznych z zalegających odpadów komunalnych, - grabienie i wywóz liści w okresie jesiennym. 2. W zakresie sprzątania w okresie zimowym: - bieżące odśnieżanie w szczególności: chodników, dojść do klatek schodowych, dojść i dojazdów do śmietników, dróg osiedlowych, parkingów, miejsc postojowych, dojść do pomieszczeń gospodarczych, dojść do przejść dla pieszych, oraz usuwanie błota pośniegowego, - usuwanie gołoledzi w szczególności z chodników i dojść do budynków wraz z usunięciem oblodzeń i posypywanie piaskiem również w dni wolne od pracy, - stałe utrzymanie drożności odpływu z chodników wody z topniejącego śniegu i lodu, - oczyszczanie urządzeń burzowych (kratek) oraz pokryw na studzienkach telekomunikacyjnych usytuowanych w ciągach pieszych, - uprzątnięcie i wywiezienie po okresie zimowym piasku użytego do usuwania gołoledzi, - zabezpieczenie i uzupełnienie piasku na okres zimowy, - pielęgnacja terenów zielonych poprzez codzienne sprzątanie zalegających odpadów komunalnych, przycinanie gałęzi drzew i krzewów, - inne w miarę występujących potrzeb w związku z występującymi warunkami atmosferycznymi. 3. W zakresie utrzymania porządku i czystości powierzchni wewnętrznych: - trzy razy w tygodniu sprzątanie całych klatek schodowych, w szczególności: wiatrołapów, korytarzy, podestów, stopni schodowych z balustradami i pochwytami (załącznik nr 4, poz. 28, 29, 30, 33, 40, 52, 53, 54) - raz w tygodniu sprzątanie całych klatek schodowych, w szczególności: wiatrołapów, korytarzy, podestów, stopni schodowych z balustradami i pochwytami (załącznik nr 4, poz. 1, 5, 7, 13, 14, 16, 21, 26, 43, 48) - raz na 2 tygodnie mycie klatek schodowych budynków (w szczególności: sieni, korytarzy, podestów, stopni, podstopni, balustrad schodowych), - raz w miesiącu sprzątanie i mycie powierzchni i pomieszczeń ogólnodostępnych, w tym: pralni, suszarni, korytarzy piwnicznych, wózkowni i innych pomieszczeń ogólnodostępnych objętych umową - w miarę potrzeby częściej, - raz w miesiącu mycie drzwi wejściowych do budynku i w innych pomieszczeniach ogólnodostępnych oraz ścian z glazury i malowanych olejno - w miarę potrzeby częściej, - 2 razy w roku mycie okien na klatkach schodowych i w pomieszczeniach ogólnodostępnych, - bieżące utrzymanie czystości szafek ogłoszeniowych. Zaopatrzenie w wodę do mycia klatek schodowych w nieruchomościach zabezpiecza Wykonawca. C. Powierzchnie do sprzątania - budynki komunalne użytkowe - załącznik nr 5 (tereny utwardzone - 500 m2): 1. W zakresie utrzymania terenów zewnętrznych: - codzienne sprzątanie chodników, podwórek, trawników, dojazdów do budynków, placów, parkingów i innych powierzchni objętych umową oraz utrzymanie porządku w miejscach posadowienia pojemników i kontenerów do gromadzenia odpadów, 1.1. W zakresie utrzymania terenów utwardzonych: - codzienne porządkowanie terenów utwardzonych, w szczególności placów, parkingów, miejsc postojowych, chodników z zalegających odpadów komunalnych, - grabienie i wywóz liści w okresie jesiennym. 2. W zakresie sprzątania w okresie zimowym: - bieżące odśnieżanie w szczególności: chodników, dojść do klatek schodowych, dojść i dojazdów do śmietników, parkingów, miejsc postojowych, dojść do przejść dla pieszych, oraz usuwanie błota pośniegowego, - usuwanie gołoledzi w szczególności z chodników i dojść do budynków wraz z usunięciem oblodzeń i posypywanie piaskiem również w dni wolne od pracy, - stałe utrzymanie drożności odpływu z chodników wody z topniejącego śniegu i lodu, - oczyszczanie urządzeń burzowych (kratek) oraz pokryw na studzienkach telekomunikacyjnych usytuowanych w ciągach pieszych, - uprzątnięcie i wywiezienie po okresie zimowym piasku użytego do usuwania gołoledzi, - zabezpieczenie i uzupełnienie piasku na okres zimowy, - pielęgnacja terenów zielonych poprzez codzienne sprzątanie zalegających odpadów komunalnych, przycinanie gałęzi drzew i krzewów, - inne w miarę występujących potrzeb w związku z występującymi warunkami atmosferycznymi. D. Powierzchnie do sprzątania - budynek komunalny użytkowy przy ul. Kościuszki 20 - załącznik nr 6 (tereny zielone - 2 323 m2, tereny utwardzone - 786 m2, powierzchnie wewnętrzne - 391 m2): 1. W zakresie utrzymania terenów zewnętrznych: - codzienne sprzątanie chodników, podwórek, trawników, bram, dojazdów do budynków, placów, parkingów i innych powierzchni objętych umową oraz utrzymanie porządku w miejscach posadowienia pojemników i kontenerów do gromadzenia odpadów,) 1.1. W zakresie utrzymania terenów zielonych: - stała opieka nad zielenią w obsługiwanym rejonie poprzez sprzątanie i pielęgnowanie trawników, - systematyczne koszenie trawników w ciągu sezonu (trawa nie może być wyższa niż 10 cm), grabienie i wywóz pokosu, - bieżące usuwanie traw i chwastów z chodników i opasek wokół budynków, - grabienie i wywóz liści w okresie jesiennym (w miarę potrzeb - jednak nie rzadziej niż raz na trzy dni) wraz z ich wywozem przed okresem zimowym, - przycinanie gałęzi, krzewów i drobnej zieleni (w miarę potrzeb) wraz z ich wywozem, - pielęgnacja żywopłotu (strzyżenie i oczyszczanie z zanieczyszczeń), - wywóz gałęzi oraz nieczystości powstałych po wykonaniu prac porządkowych, - codzienne usuwanie śmieci z koszy przed budynkami, - w okresie zimowym, kiedy na większości terenów zielonych zalegał będzie śnieg, należy sprzątać codziennie zalegające na śniegu odpady komunalne oraz odśnieżać dojścia do pomieszczeń gospodarczych, śmietników i przejść dla pieszych, przycinanie gałęzi drzew i krzewów. 1.2. W zakresie utrzymania terenów utwardzonych: - codzienne porządkowanie terenów utwardzonych, w szczególności placów, parkingów, miejsc postojowych, chodników i dróg wewnętrznych z zalegających odpadów komunalnych, - grabienie i wywóz liści w okresie jesiennym. 2. W zakresie sprzątania w okresie zimowym: - bieżące odśnieżanie w szczególności: chodników, dojść do klatek schodowych, dojść i dojazdów do śmietników, dróg osiedlowych, parkingów, miejsc postojowych, dojść do pomieszczeń gospodarczych i dojazdów do garaży, dojść do przejść dla pieszych, oraz usuwanie błota pośniegowego, - usuwanie gołoledzi w szczególności z chodników i dojść do budynków wraz z usunięciem oblodzeń i posypywanie piaskiem również w dni wolne od pracy, - stałe utrzymanie drożności odpływu z chodników wody z topniejącego śniegu i lodu, - oczyszczanie urządzeń burzowych (kratek) oraz pokryw na studzienkach telekomunikacyjnych usytuowanych w ciągach pieszych, - uprzątnięcie i wywiezienie po okresie zimowym piasku użytego do usuwania gołoledzi, - zabezpieczenie i uzupełnienie piasku na okres zimowy, - pielęgnacja terenów zielonych poprzez codzienne sprzątanie zalegających odpadów komunalnych, przycinanie gałęzi drzew i krzewów, - inne w miarę występujących potrzeb w związku z występującymi warunkami atmosferycznymi. 3. W zakresie utrzymania porządku i czystości powierzchni wewnętrznych: - codzienne sprzątanie i mycie klatek schodowych w tym: wiatrołapów, korytarzy, podestów, stopni schodowych z balustradami i pochwytami oraz drzwi, - codzienne sprzątanie i mycie toalet, - raz w miesiącu mycie ścian i lamp oświetleniowych - w miarę potrzeby częściej, - 4 razy w ciągu roku mycie okien i witryn - w miarę potrzeby częściej, Utrzymanie czystości i porządku wewnątrz obiektu powinno się odbywać zgodnie z wymogami obowiązującymi w obiektach służby zdrowia. E. W zakresie utrzymania stanu sanitarnego: - zgłaszanie do służb ZGK przypadków: a) zanieczyszczania przez zwierzęta domowe klatek schodowych i miejsc ogólnodostępnych, wypuszczania psów luzem, wykładania żywności na klatkach schodowych, b) zgłaszanie potrzeb w zakresie dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji oraz ich wykonywanie, c) konieczności wywozu starych mebli, urządzeń wystawianych przez lokatorów przy śmietnikach (kontenerach) i na terenie posesji. F. Inne: - bezzwłoczne zawiadomienie Zamawiającego: - o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji (elektrycznej, gazowej, wodno - kanalizacyjnej, c.o.) oraz innych urządzeń technicznych przeznaczonych do wspólnego użytku mieszkańców, - o dostrzeżonych wszelkiego rodzaju przypadkach dewastacji, zniszczeń lub kradzieży wyposażenia budynku, - o konieczności naprawy lub wymiany tablic ogłoszeniowych znajdujących się w budynku oraz o przypadkach zaginięcia tablicy, - o zagrożeniach pożarowych, - o nie wykonaniu obowiązków przez jednostki zajmujące się wywozem nieczystości, - o wszelkich przypadkach braku możliwości wykonania obowiązków wynikających z niniejszej umowy, - Wykonawca wywiesza na tablicach ogłoszeń informacje przekazywane przez Zamawiającego oraz dostarcza użytkownikom aneksy o zmianie naliczeń w opłatach za pokwitowaniem, rozliczenia kosztów z tytułu zużycia mediów oraz uczestniczy w odczytach wodomierzy. Wykaz obiektów i terenów objętych zamówieniem stanowią załączniki nr 3, 4, 5, 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem dopuszczenia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 2500 zł przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 22.03.2011 r., do godz. 8:30 (za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto zamawiającego).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgk.szczytno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach